Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metro: Last Light - poradnik do gry

Metro: Last Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light poradnik Metro: Last Light

Report the imminent attack on D6 (Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6)

Zaczekaj aż odzyskasz kontrolę nad Artemem i wyrusz prosto - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Zaczekaj aż odzyskasz kontrolę nad Artemem i wyrusz prosto. Etap ten ma stosunkowo liniowy przebieg, choć warto się oczywiście rozglądać za nowymi zwłokami skrywającymi mniej lub bardziej przydatne zapasy. W początkowej części przemarszu możesz też zeskoczyć na niższy poziom, odnajdując tam kilka kolejnych zwłok.

Po dotarciu do bagien staraj się już pozostawać na wąskiej utwardzonej ścieżce, gdyż analogicznie do poprzednich rozdziałów wkroczenie do wody doprowadzi do tego, że Artem zacznie tonąć i w rezultacie odniesie spore obrażenia - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Po dotarciu do bagien staraj się już pozostawać na wąskiej utwardzonej ścieżce, gdyż analogicznie do poprzednich rozdziałów wkroczenie do wody doprowadzi do tego, że Artem zacznie tonąć i w rezultacie odniesie spore obrażenia. Na swojej drodze powinieneś napotkać pojedynczą krewetkę i do pokonania potwora warto oczywiście użyć dobrej broni do walki na krótki dystans.

Nieco dalej wpadniesz z kolei na grupkę mutantów, ale na obecnym stadium gry powinieneś już doskonale wiedzieć w jaki sposób najlepiej jest radzić sobie z tego typu potworami - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Nieco dalej wpadniesz z kolei na grupkę mutantów, ale na obecnym stadium gry powinieneś już doskonale wiedzieć w jaki sposób najlepiej jest radzić sobie z tego typu potworami. Po prawej stronie przebywa demon i możesz się do niego śmiało zbliżyć. Pomimo tego, że potwór wzbije się w przestworza nie zacznie Cię atakować, a dzięki jego "przepędzeniu" uzyskasz dostęp do kolejnych zwłok oraz skrzynki z zapasami.

Kontynuuj przemarsz - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Kontynuuj przemarsz. Nie radzę badać zwłok znajdujących się w niewielkim wgłębieniu pod skałami, bo możesz zostać uderzony przez wystające konary i odnieść z tego tytułu obrażenia (konary można oczywiście zniszczyć, ale wiąże się to ze zmarnowaniem części zapasów).

Po drodze bądź gotowy do pozbywania się kolejnych mutantów - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Po drodze bądź gotowy do pozbywania się kolejnych mutantów. W trakcie walk z największą grupą potworów nie radzę decydować się na użycie wszystkich posiadanych aktualnie min i granatów, bo przedmioty te bardzo przydadzą ci się w dalszej części opisywanego rozdziału. Najpierw zaatakuj mutanty z odległości, a następnie walcz z nimi na średnim i krótkim dystansie, nie pozwalając potworom na zbyt częste doskakiwanie do Artema ani na otaczanie go.

Tradycyjnie już rozejrzyj się po okolicy za zwłokami skrywającymi zapasy, po czym wybierz prawą ścieżkę - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Tradycyjnie już rozejrzyj się po okolicy za zwłokami skrywającymi zapasy, po czym wybierz prawą ścieżkę. Po dotarciu do wąskiego tunelu pozwól Artemowi na to żeby automatycznie zaczął się przeczołgiwać. W trakcie wykonywania tego procesu po raz pierwszy zauważysz niedźwiedzicę, z którą czeka Cię za kilka chwil dłuższe spotkanie.

Zaczekaj aż główny bohater wstanie i podejdź do pokazanych na powyższym screenie lewych zwłok, odnajdując przy nich standardowe zapasy oraz ukrytą stronę dziennika Artema - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Zaczekaj aż główny bohater wstanie i podejdź do pokazanych na powyższym screenie lewych zwłok, odnajdując przy nich standardowe zapasy oraz ukrytą stronę dziennika Artema. Dopiero teraz wyrusz w stronę pobliskiego wzniesienia. Zeskocz na "arenę", na której czeka Cię pojedynek ze wspomnianą wyżej zmutowaną niedźwiedzicą.

Początek tego pojedynku jest bardzo liniowy, gdyż niezależnie od tego jak się zachowasz zostaniesz powalony przez niedźwiedzicę na ziemię - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Początek tego pojedynku jest bardzo liniowy, gdyż niezależnie od tego jak się zachowasz zostaniesz powalony przez niedźwiedzicę na ziemię. Przystąp w rezultacie do rytmicznego wciskania wskazanego przez grę klawisza/przycisku, starając się nie doprowadzić do tego żeby Artem został pożarty żywcem.

Po przystąpieniu do właściwych walk zacznij używać strzelby lub dobrego karabinu szturmowego do atakowania okolic głowy niedźwiedzicy - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Po przystąpieniu do właściwych walk zacznij używać strzelby lub dobrego karabinu szturmowego do atakowania okolic głowy niedźwiedzicy.

Przez cały czas prowadzenia ostrzału staraj się pozostawać w ruchu, unikając zbyt częstych starć w zwarciu - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Przez cały czas prowadzenia ostrzału staraj się pozostawać w ruchu, unikając zbyt częstych starć w zwarciu. Zwróć jednocześnie uwagę na podłoże areny, gdyż niektóre jego fragmenty są w stanie wyraźnie spowolnić Artema. W trakcie przemieszczania się po arenie warto też w miarę możliwości rozstawiać miny Claymore, tak by niedźwiedzica na nie wpadała i odnosiła większe obrażenia.

Zadanie niedźwiedzicy odpowiedniej ilości obrażeń zaowocuje tym, że potwór zostanie na kilka chwil ogłuszony i powalony na ziemię - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Zadanie niedźwiedzicy odpowiedniej ilości obrażeń zaowocuje tym, że potwór zostanie na kilka chwil ogłuszony i powalony na ziemię. Zauważ, że w okolicy pojawiły się mniejsze mutanty. Zaatakuj te potwory, które wskoczyły na niedźwiedzicę, dążąc do ich eliminacji i ignorując podpowiedzi Cienia odnośnie słabych punktów na ciele niedźwiedzicy.

Po tym jak boss powróci do pełni sił zacznij powtórnie wykonywać ustalone czynności, tak więc nie zatrzymuj się i prowadź ostrzał, celując w miarę możliwości w głowę wielkiej bestii - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Po tym jak "boss" powróci do pełni sił zacznij powtórnie wykonywać ustalone czynności, tak więc nie zatrzymuj się i prowadź ostrzał, celując w miarę możliwości w głowę wielkiej bestii. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że może też być atakowany przez mniejsze mutanty, przy czym staraj się nie skupiać na nich całej swojej uwagi, dzięki czemu niedźwiedzia nagle Cię nie dopadnie.

Dalsza część walk ma już bardzo zbliżony przebieg - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Dalsza część walk ma już bardzo zbliżony przebieg. Za każdym razem gdy niedźwiedzica zostanie powalona na ziemię szybko się do niej zbliżaj i atakuj mniejsze potwory, które na nią wskoczą. Nie zapominaj oczywiście o regularnym monitorowaniu stanu zdrowia Artema, tak by nagle nie zginął.

Kontynuuj wykonywanie opisanych wyżej akcji, a niedźwiedzica po pewnym czasie ucieknie z pola bitwy (powyższy screen) - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Kontynuuj wykonywanie opisanych wyżej akcji, a niedźwiedzica po pewnym czasie ucieknie z pola bitwy (powyższy screen). Uwaga - Jeśli zauważysz, że zaczyna ci brakować amunicji to szybko rozejrzyj się po arenie za zwłokami z nowymi zapasami (przy jednym z ciał znajduje się ponadto strzelba). Na zbadanie ciał warto się zresztą zdecydować także po ucieczce wielkiej bestii, tym bardziej, że będziesz mógł podmienić uszkodzoną zapewne maskę przeciwgazową.

Wybierz przejście, które zostało utorowane przez niedźwiedzicę, docierając wkrótce do ciężko rannej bestii - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Wybierz przejście, które zostało utorowane przez niedźwiedzicę, docierając wkrótce do ciężko rannej bestii. Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie to pozbądź się wszystkich atakujących niedźwiedzicę mniejszych potworów, nie zabijając jej przy tym (niedźwiedzica musi na sam koniec pozbierać się z ziemi i uciec). W przeciwnym wypadku zezwól na to żeby niedźwiedzica została brutalnie zamordowana, opuszczając od razu to miejsce.

Ruszaj dalej, natrafiając po drodze między innymi na plecak z zapasami - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Ruszaj dalej, natrafiając po drodze między innymi na plecak z zapasami. Po dotarciu do schodów wyjdź po nich na górę, ALE zanim zbliżysz się do sojuszników obróć się w lewo i podnieś leżącą na murku i pokazaną na dołączonym screenie ukrytą stronę dziennika Artema.

Dopiero teraz zbliż się do wspomnianych sojuszniczych postaci - Zamelduj o zbliżającym się ataku na D6 | Rozdział 28 - Ogród | Metro Last Light - Metro: Last Light - poradnik do gry

Dopiero teraz zbliż się do wspomnianych sojuszniczych postaci. Zaczekaj na zamknięcie bramy, zdejmij maskę przeciwgazową i wysłuchaj rozmowy połączonej z wizją, która zakończy ten etap.