Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metro: Last Light - poradnik do gry

Metro: Last Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto poradnik Metro: Last Light

Explore the Dead City and find a way into Red Square (Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony)

Wyrusz prosto - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Wyrusz prosto. W trakcie eksploracji Martwego Miasta nie jest wskazany pośpiech, albowiem mijane po drodze boczne budynki bardzo często będą skrywały cenne skarby czy oferowały możliwość obejrzenia ciekawych wizji. Nie ignoruj też towarzyszącego ci Cienia. Warto przede wszystkim odpowiadać na wszystkie propozycje przekazywania Artemowi zapasów, podchodząc każdorazowo do Cienia i je odbierając (będą to m.in. filtry, amunicja i naboje wojskowe).

Rozpocznij właśnie od zbadania bocznego budynku znajdującego się po prawej stronie - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Rozpocznij właśnie od zbadania bocznego budynku znajdującego się po prawej stronie. Zajmij się przede wszystkim zbadaniem pierwszego piętra tego budynku (wskocz na zniszczoną część schodów i następnie doskocz do półpiętra). Uważaj na rozstawioną w okolicy pułapkę liniową, odnajdując na piętrze dwie skrzynki z zapasami oraz magnetofon. Po wyjściu z budynku przejdź dodatkowo po gruzach, docierając do jeszcze jednej skrzynki ze skarbami.

Wybierz się teraz w stronę budynku zlokalizowanego po lewej stronie - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Wybierz się teraz w stronę budynku zlokalizowanego po lewej stronie. Nie wchodź do lewej piwnicy, gdyż jest ona silnie napromieniowana. Zamiast tego od razu wybierz główne wejście do budynku. Docelowo musisz dotrzeć do znajdujących się na piętrze niebieskich drzwi, które prowadzą do kolejnego obszaru Wymarłego Miasta.

Zatrzymaj się niedługo po otwarciu drzwi, a konkretnie po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu ze stołem przykrytym czerwonym obrusem - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Zatrzymaj się niedługo po otwarciu drzwi, a konkretnie po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu ze stołem przykrytym czerwonym obrusem. Na pokazanej na screenie półce leży ukryta strona dziennika Artema. Możesz już wyruszyć w stronę wyjścia z tego budynku, odnajdując po drodze pojedynczy filtr.

Po znalezieniu się na zniszczonym placu zabaw doświadczysz pierwszej z kilku wizji - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Po znalezieniu się na zniszczonym placu zabaw doświadczysz pierwszej z kilku wizji. Jako że w najbliższej okolicy nie odnajdziesz żadnych przedmiotów ani dodatkowych przejść od razu zajmij się zlokalizowaniem dziury w ziemi, do której należy wskoczyć.

Tuż po dotarciu do tuneli dobrze byłoby na początek zbadać wąskie lewe przejście, które prowadzi do pomieszczenia z pułapką z linką - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Tuż po dotarciu do tuneli dobrze byłoby na początek zbadać wąskie lewe przejście, które prowadzi do pomieszczenia z pułapką z linką. W pomieszczeniu tym odnajdziesz skrzynkę z zapasami. Powróć do miejsca startu i udaj się prosto. Polecam przeszukać również kolejne opcjonalne pomieszczenie zlokalizowane na końcu korytarza, w którym ukryto zapasy oraz nową broń.

Powróć do głównej części tuneli i zlokalizuj wyjście, dzięki któremu powrócisz na powierzchnię - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Powróć do głównej części tuneli i zlokalizuj wyjście, dzięki któremu powrócisz na powierzchnię. Tu warto najpierw zajrzeć do lewego budynku. Dotrzyj do pomieszczenia na piętrze, w którym do obejrzenia jest kolejna wizja oraz do odnalezienia nowe pianino. Możesz już powrócić na dół i wybrać pokazany na screenie niewielki tunel prowadzący na znacznie większy dziedziniec.

Otwórz pobliską skrzynkę z zapasami, zeskocz na niższy poziom i zbliż się do głównej części dziedzińca - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Otwórz pobliską skrzynkę z zapasami, zeskocz na niższy poziom i zbliż się do głównej części dziedzińca. Zachowaj czujność, bo tuż po obejrzeniu wizji z udziałem nadjeżdżającego samochodu zostaniesz zaatakowany przez pojedynczego mutanta. Co więcej, w trakcie eksploracji dalszej części dziedzińca bądź gotowy do pozbycia się kilku dodatkowych potworów (możesz przygotować się do ich ataku rozstawiając odpowiednio wcześniej miny).

Tradycyjnie już dobrze byłoby poświęcić trochę czasu na dokładne zbadanie okolicy - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Tradycyjnie już dobrze byłoby poświęcić trochę czasu na dokładne zbadanie okolicy. Zwróć przede wszystkim uwagę na schody zlokalizowane po prawej stronie, które prowadzą do piwnicy jednego z tutejszych budynków. Załącz światło w piwnicy i dokładnie ją zbadaj, natrafiając na zapasy oraz kolejny magnetofon.

W lewej części dziedzińca znajduje się kolejne opcjonalne wejście do budynku nadające się do bliższego zbadania - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

W lewej części dziedzińca znajduje się kolejne opcjonalne wejście do budynku nadające się do bliższego zbadania. Po dotarciu do pomieszczenia na piętrze obejrzyj nową wizję i podnieś filtr. W łazience odnajdziesz ponadto zwłoki z karabinem.

Na sam koniec wybierz pokazane na dołączonym screenie wejście do bardziej oddalonego budynku - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Na sam koniec wybierz pokazane na dołączonym screenie wejście do bardziej oddalonego budynku. Także i w tym przypadku musisz dotrzeć na piętro oraz obejrzeć wizję. Zabierz nowy filtr, wysłuchaj przemówienia Cienia i przejdź przez lewe okno, tak by przedostać się do kolejnej dużej lokacji Martwego Miasta.

Ruszaj prosto, przy czym rozważ dokładniejsze zbadanie lewego budynku, do którego wkrótce się zbliżysz - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Ruszaj prosto, przy czym rozważ dokładniejsze zbadanie lewego budynku, do którego wkrótce się zbliżysz. Jedno z pomieszczeń na piętrze tego budynku skrywa magnetofon, aczkolwiek zanim do niego dotrzesz do rozbrojenia jest nowa pułapka z linką.

Wyjdź z budynku i wznów przemarsz - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Wyjdź z budynku i wznów przemarsz. Polecam zajrzeć do mijanej ciężarówki, odnajdując w niej kolejną skrzynkę z amunicją. Po dostatecznym zbadaniu okolicy skorzystaj z pokazanej na powyższym screenie drabinki, dzięki której dotrzesz na dach.

Ostrożnie zbliż się do gniazda demona, co będzie równoznaczne z rozpoczęciem ataków ze strony latającej bestii - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Ostrożnie zbliż się do gniazda demona, co będzie równoznaczne z rozpoczęciem ataków ze strony latającej bestii. Cień zasugeruje tu, że nie musisz zabijać demona broniącego jedynie swojego gniazda, ale nie jest wymagane podzielenie tej opinii i równie dobrze możesz rozprawić się z potworem. Jeżeli wybierasz taki właśnie wariant zachowania to polecam ustawić się przy wejściu do klatki schodowej, dzięki czemu nie będziesz musiał obawiać się schwytania przez demona. Prowadź ostrzał z dobrej broni do walki na większym dystansie.

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na zamordowanie demona czy też nie zbliż się do pokazanego na powyższym screenie gniazda - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na zamordowanie demona czy też nie zbliż się do pokazanego na powyższym screenie gniazda. Zignoruj mniejszego demona i przeszukaj gniazdo, odnajdując między innymi filtr, amunicję, karabin szturmowy oraz ukrytą stronę dziennika Artema (splądrowanie gniazda będzie oczywiście prostsze jeśli nie musisz obawiać się ataków "dorosłego" demona).

Po dostatecznym zbadaniu dachu zlokalizuj przejście prowadzące do klatki schodowej - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Po dostatecznym zbadaniu dachu zlokalizuj przejście prowadzące do klatki schodowej. Przejdź przez kilka nowych pomieszczeń, doświadczając kolejnej wizji. Po tym jak wizja dobiegnie końca wznów przemarsz ku niższym piętrom, wskakując do napotykanych dziur i docierając docelowo do kanałów.

Rozpocznij eksplorację kanałów, oglądając po drodze ostatnią i nieco bardziej interaktywną wizję - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Rozpocznij eksplorację kanałów, oglądając po drodze ostatnią i nieco bardziej interaktywną wizję. Nie zapominaj oczywiście dużo się rozglądać, bo do odnalezienia są między innymi nowa maska przeciwgazowa oraz skrzynka z zapasami.

Nie przejmuj się chwilową blokadą latarki i noktowizora, bo w tej części kanałów nie spotkasz żadnych potworów - Przeszukaj Wymarłe Miasto i odszukaj drogę na Plac Czerwony | Rozdział 26 - Martwe Miasto - Metro: Last Light - poradnik do gry

Nie przejmuj się chwilową blokadą latarki i noktowizora, bo w tej części kanałów nie spotkasz żadnych potworów. Po dotarciu do końcowej części korytarza wskocz do dziury i skręć w prawo, docierając do miejsca zakończenia rozdziału.