Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020

Ares

Moc - Injustice: Ares - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch - Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Moc. Ares przy pomocy przycisku mocy może cisnąć mieczem lub toporem zza pleców, od góry i od dołu. Obie bronie mają krótki czas odnawiania. Topór może zadawać większe obrażenia i ma większe pole trafiania. Miecz jest szybszy a jego cios od dołu to przydatna żonglerka.

Wydawanie poleceń miecza jest dosyć proste, przytrzymaj klawisz mocy [4] wybierz kierunek, z którego chcesz zaatakować i zwolnij przycisk mocy przed puszczeniem kierunku. Aby szybciej wydawać polecenia, można jednocześnie wcisnąć przycisk mocy oraz kierunek i natychmiast puścić przyciski.

Wydawanie poleceń topora jest trochę trudniejsze, należy najpierw jednocześnie przycisnąć kierunek w tył "<" i przycisk mocy [4]. Gdy pojawi się topór można wybrać kierunek ataku (z góry lub z dołu). Po wybraniu kierunku należy zwolnić przycisk mocy.

Szybsze korzystanie z topora:

Rzut zza pleców najszybciej można wykonać wciskając jednocześnie przycisk mocy i kierunek w tył <+[4], a następnie natychmiast zwalniając przycisk mocy.

Rzut od dołu można również bardzo szybko wykonać wciskając jednocześnie kierunek w tył i w dół (czyli kierunek po skosie) oraz przycisk mocy <+v+[4]. Kierunki można wcisnąć przed przyciskiem mocy. Natychmiastowe zwolnienie przycisków zainicjuje rzut toporem.

Rzut od góry można wykonać podobnie jak rzut od dołu, czyli wciskając jednocześnie kierunki i przycisk mocy <+^+[4]. Niestety jest to trudniejsze, ponieważ przyciski muszą być wciśnięte jednocześnie. Nawet minimalne opóźnienie spowoduje, że Ares podskoczy lub wyciągnie miecz.

Super ruch. Super ruch Aresa rozpoczyna się od ciosu krótkiego zasięgu trafiającego na "znad głowy". By mieć pewność trafienia przeciwnika najlepiej jest wkomponować cios w kombos. Przy dłuższych kombosach super ruch łatwo wyprowadza się po kombinacji >+[1],[3].

Ciosy specjalne

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obrażenia

Dodatkowe

Zmiana Fazy

v<[2]

-

-

Częściowa niewidzialność

Zmiana Fazy

v<[2]

-

-

Niewidzialność

Boskie uderzenie

vv[1]

1

12

Nieblokowalny

Boskie uderzenie

vv[1],R

1

9

Żonglerka, Nb.

Boskie uderzenie z bliska

vv[1],<

1

12

Nieblokowalny

Boskie uderzenie z bliska

vv[1],<,R

1

9

Żonglerka, Nb.

Boskie uderzenie z daleka

vv[1],>

1

12

Nieblokowalny

Boskie uderzenie z daleka

vv[1],>,R

1

9

Żonglerka, Nb.

Ciemna energia

v>[2]

1

7

Strzał

Ciemna energia

v>[2],R

1

14

Strzał, znad głowy

Błyskawiczna teleportacja (z tyłu)

v>[3]

-

-

Teleport za przeciwnika

Błyskawiczna teleportacja (z przodu)

v<[3]

-

-

Teleport przed przeciwnika

Ciosy specjalne mocą

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Dodatkowe

Trafienia

Prosty miecz

[4]

1

9

Strzał

w

Opadający miecz

[4],^

1

9

Strzał

z

Wznoszący się miecz

[4],v

1

9

Żonglerka

n

Prosty topór

<+[4]

3

10

Strzał

sss

Opadający topór

<+[4],^

2

7

Strzał

zz

Wznoszący sie topór

<+[4],v

4

(11

Żonglerka

nnnn

Kombosy podstawowe

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Dodatkowe

Trafienia

Władca bóstw

[2],[2]

2

4

Otwarcie

ws

Generał głównodowodzący

[2],[2],[1]

3

12

Otwarcie

wss

Rządy strachu

[2],[1]

2

5

Otwarcie

ws

Oddaj honor bogom

[2],[1],[3]

3

9

Żonglerka

wss

Moc Olimpu

<+[2],[3]

2

13

Powalenie

ss

Gwałtowna złość

>+[2],[1]

2

12

Powalenie

ss

Rozlew krwi

>+[2],v+[3]

2

12

Powalenie

sn

Boski porządek

[1],[1]

2

5

Otwarcie

ss

Cierpienie Cerbera

[1],[1],[3]

3

11

Powalenie

sss

Potężna agresja

<+[1],[2]

2

12

Powalenie

zs

Nadchodząca moc

<+[1],[3]

2

10

Żonglerka

zs

Pokłoń się mi

>+[1],[3]

2

12

Powalenie

sz

Złowroga przemoc

[3],v+[1]

2

14

Żonglerka

sz

Gorączka nieśmiertelności

[3],[3]

2

14

Żonglerka

ss

Kombosy złożone

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

[2],[2]; v>[2]

2

10

ws

[2],[2]; v>[2],R

3

17

ws

[2],[2]; [4]

3

12

ws

[2],[2]; <+[4]

5

13

ws

[2],[2]; [4],v; v>[2]

4

17

ws

[2],[2]; [4],v; >>; >+[1],[3]; <+[4]

9

27

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; [1],[1]; v>[2]

7

23

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1]; v>[2]

6

24

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; <+[2],[3]

6

24

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3]

6

27

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

10

30

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

10

31

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[3]; super

17

38

ws

[2],[2]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; super

19

40

ws

[2],[2],[1]; v>[2]

4

18

wss

[2],[2],[1]; v>[2],R

4

24

wss

[2],[2],[1]; [4]

4

20

wss

[2],[2],[1]; <+[4]

6

21

wss

[2],[2],[1]; [4],v; >>; >+[1],[3]; v>[2]

7

31

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; [1],[1]; v>[2]

8

30

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3]

7

34

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2]

8

34

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2],R

8

37

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

11

37

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

11

37

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[3]; super

18

44

wss

[2],[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; super

20

47

wss

[2],[1]; v>[2]

3

11

ws

[2],[1]; v>[2],R

3

17

ws

[2],[1]; [4]

3

13

ws

[2],[1]; [4],v; >>; >+[1],[3]; v>[2]

6

25

ws

[2],[1]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3]

6

28

ws

[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2]

7

28

ws

[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

10

31

ws

[2],[1]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

10

32

ws

[2],[1],[3]; v>[2]

4

14

wss

[2],[1],[3]; v>[2],R

4

19

wss

[2],[1],[3]; [4]

4

16

wss

[2],[1],[3]; [4],v

4

16

wss

[2],[1],[3]; <+[2],[3]

5

19

wss

[2],[1],[3]; >+[1],[3]; v>[2]

6

22

wss

[2],[1],[3]; >+[1],[3]; <+[4]

9

26

wss

[1],[1]; v>[2]

3

11

ss

[1],[1]; v>[2],R

3

18

ss

[1],[1]; [4]

3

13

ss

[1],[1]; [4],v; >>; >+[1],[3]; v>[2]

6

25

ss

[1],[1]; [4],v; ^+>,[3]; <+[2],[3]

6

28

ss

[1],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2]

7

28

ss

[1],[1]; [4],v; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

10

31

ss

[1],[1]; [4],v; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

10

32

ss

<+[1],[2]; v>[2]

3

18

zs

<+[1],[2]; v>[2],R

3

24

zs

<+[1],[2]; [4]

3

20

zs

<+[1],[3]; [2],[2],[1]

5

19

zs

<+[1],[3]; [3],[3]

4

21

zs

<+[1],[3]; [2],[2],[1]; v>[2]

6

24

zs

<+[1],[3]; [2],[2],[1]; <+[4]

9

28

zs

<+[1],[3]; [2],[2],[1]; [4],v; v>[2]

7

29

zs

<+[1],[3]; [3],v+[1]; <+[4]

7

28

zs

<+[1],[3]; [3],v+[1]; [4]

5

27

zs

<+[1],[3]; [3],v+[1]; v>[2]

5

26

zs

<+[1],[3]; [3],v+[1]; [4],v; v>[2]

6

30

zs

<+[1],[3]; [2],[1]; [4],v; v>[2]

6

24

zs

<+[1],[3]; [2],[1]; [4],v; <+[2],[3]

8

30

zs

<+[1],[3]; [2],[2],[1]; super

18

42

zs

>+[1],[3]; v>[2]

3

18

sz

>+[1],[3]; v>[2],R

4

24

sz

>+[1],[3]; [4]

3

20

sz

>+[1],[3]; <+[4]

6

23

sz

>+[1],[3]; [4],v; v>[2]

4

24

sz

>+[1],[3]; [4],v; v>[2],R

4

29

sz

[3],v+[1]; v>[2]

3

20

sz

[3],v+[1]; v>[2],R

3

26

sz

[3],v+[1]; [4]

3

21

sz

[3],v+[1]; <+[4]

5

22

sz

[3],v+[1]; vv[1]

3

24

sz

[3],v+[1]; v>[3]; [2],[2],[1]; v>[2]

6

29

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; [4]

8

39

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; v>[2]

8

38

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; v>[2],R

8

42

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; [3],[3]

5

31

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; >+[1],[3]; v>[2]

6

34

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; >+[1],[3]; <+[4]

9

38

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; [2],[2],[1]; v>[2]

7

34

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; [2],[2],[1]; [4]

7

36

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

9

39

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2],R

9

43

sz

[3],v+[1]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; [4]

9

40

sz

[3],[3]; [4]

3

20

ss

[3],[3]; <+[4]

5

22

ss

[3],[3]; vv[1]

3

23

ss

[3],[3]; [4],v; v>[2]

4

24

ss

[3],[3]; <+[2],[3]

4

24

ss

[3],[3]; vv[1],R; [1],[1]; v>[2]

6

28

ss

[3],[3]; vv[1],R; >+[1],[3]; v>[2]

6

32

ss

[3],[3]; vv[1],R; >+[1],[3]; v>[2],R

6

36

ss

[3],[3]; vv[1],R; >+[1],[3]; <+[4]

8

34

ss

[3],[3]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

9

36

ss

[3],[3]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2],R

9

39

ss

[3],[3]; vv[1],R; <+TX; [2],[2],[1]; [4]

9

37

ss

<+[3]; ^+>,[3]; <+[2],[3]

4

28

s

<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2]

5

31

s

<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; <+[4]

9

36

s

<+[3]; ^+>,[3]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

8

36

s

<+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; super

17

47

s

>+[3]; ^+>,[3]; <+[2],[3]

4

28

z

>+[3]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; v>[2]

5

28

z

>+[3]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

8

32

z

>+[3]; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

8

33

z

W tabeli poniżej znajdują się kombosy jakie można wykonać po ciosie "boskie uderzenie". Rozpoczęciem tych kombosów może być dowolny rodzaj boskiego uderzenia.

Kombosy złożone - Boskie uderzenie

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

vv[1],R; [2],[2],[1]; v>[2]

5

24

Nb.

vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; v>[2]

6

29

Nb.

vv[1],R; ^+>,[1]; [2],[2],[1]; [4]

6

30

Nb.

vv[1],R; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

8

33

Nb.

vv[1],R; ^+>,[1]; <+TX; [2],[2],[1]; v>[2]

8

34

Nb.

vv[1],R; <+[3]; ^+>,[1]; >+[1],[3]; <+[4]

8

35

Nb.

vv[1],R; <+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; <+[4]

8

37

Nb.

vv[1],R; <+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2]

6

36

Nb.

vv[1],R; <+[3]; ^+>,[3]; >+[1],[3]; v>[2],R

6

39

Nb.