Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SimCity - poradnik do gry

SimCity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki - hazard | Specjalizacje miast poradnik SimCity

Budynki - hazard

Salon hazardu [Gambling House]

Ulepszenia - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt począ.

Koszt utrzym.

Ilość miejsc ($/$$/$$$)

Zysk z jednego hazardzisty na godzinę ($/$$/$$$)

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

15000 $

260 $/h

100/50/0

10/14/0

152 (120$/32$$)

Duży

Tanie pokoje [Cheap Rooms]

3500 $

115 $/h

60/0/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Średni

Przyjemne pokoje [Nice Rooms]

4000 $

135 $/h

0/30/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Średni

Maszyny wrzutowe [Nickel Slots]

4500 $

40 $/h

45/0/0

-

-

Średni

Stoły do blackjacka [Blackjack Tables]

5500 $

75 $/h

0/30/0

-

-

Średni

Klub komedii [Comedy Club]

4000 $

75 $/h

Zachęca niezamożnych turystów do hazardu

-

-

Średni

Bar [Lounge]

5000 $

225 $/h

Zachęca średniozamożnych turystów do hazardu

-

-

Średni

Uwaga! Ten budynek wymaga co najmniej 21 budynków komercyjnych w mieście.

Podstawowy budynek przemysłu hazardowego pozwala na rozwinięcie skrzydeł w tej dziedzinie gospodarki - jest absolutnie niezbędny, jeśli zamierzamy specjalizować się właśnie w tym aspekcie rozgrywki - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Podstawowy budynek przemysłu hazardowego pozwala na rozwinięcie skrzydeł w tej dziedzinie gospodarki - jest absolutnie niezbędny, jeśli zamierzamy specjalizować się właśnie w tym aspekcie rozgrywki. Niestety przyciąga jedynie niezamożnych i średniozamożnych hazardzistów, a generowane przez niego zyski nie należą do najwyższych (o ile w ogóle występują - dużo częstsze są straty). Nie pomaga nawet inwestycja w atrakcje turystyczne ani komunikację miejską (które powinny przecież polepszać popyt). Już na przykładzie tego budynku widać, że długofalowe łożenie pieniędzy na hazard nie jest zbyt opłacalne.

KG hazardu [Gambling HQ]

Ulepszenia - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Umożliwia budowę

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

37500 $

450 $/h

Kasyna SF [Sci-Fi Casino], szykowne kasyno [Sleek Casion], Eleganckie kasyno [Elegant Casino]

620 (200$/300$$/120)

Duży

Dział rozrywki [Entertainment Division]

300000 $

400 $/h

Sceny sław [Celebrity Stage], Clubu Disco [Disco Club], Hali koncertowej [Concert Hall], Ekskluzwnego klubu [Exclusive Club]

-

Duży

Dział gier [Gaming Division]

300000 $

400 $/h

Salonu pokera [Poker Parlor], stołów do gry w kości [Craps Tables Parlor], salonów do bakarata i ruletki [Baccarat and Roulette Parlor]

-

Średni

Dział noclegów [Lodging Division]

300000 $

400 $/h

Pokoje wieżowe [Tower Rooms], klasyczne pokoje [Classy Rooms], apartamentu na poddaszu [Penthouse Suite]

-

Średni

Uwaga! Ten budynek wymaga salonu hazardu i zysków z tej gałęzi gospodarki na poziomie 52000 $ dziennie.

Ten budynek pozwala na tworzenie bardziej zaawansowanych kasyn, które mieszczą w sobie więcej hazardzistów o bardziej zróżnicowanym statusie majątkowym oraz na dobudowywania przy nich kolejnych ulepszeń - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Ten budynek pozwala na tworzenie bardziej zaawansowanych kasyn, które mieszczą w sobie więcej hazardzistów o bardziej zróżnicowanym statusie majątkowym oraz na dobudowywania przy nich kolejnych ulepszeń. Sam w sobie budynek nie generuje żadnych zysków, jest stosunkowo drogi w utrzymaniu i zajmuje sporo miejsca.

Kasyno SF [Sci-Fi Casino]

Ulepszenia - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt pocz.

Koszt utrzym.

Ilość miejsc ($/$$/$$$)

Zysk z jednego hazardzisty na godzinę ($/$$/$$$)

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

120000 $

1125 $/h

150/200/0

10/20/0

710 (600$/100$$/10$$$)

Gigantyczny

Pokoje w rakiecie (parter) [Rocket Rooms (Ground Floor]

7000 $

340 $/h

120/0/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Duży

Pokoje w rakiecie (wieża) [Rocket Rooms (Tower)]

7000 $

340 $/h

120/0/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Duży (trzeba budować na dachu)

Penthouse

10000 $

500 $/h

0/60/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Średni

Club Disco [Disco Club]

10000 $

375 $/h

Zachęca niezamożnych turystów do hazardu

-

-

Duży

Scena sław [Celebrity Stage]

15000 $

1125 $/h

Zachęca średniozamożnych turystów do hazardu

-

-

Średni

Uwaga! Ten budynek wymaga KG hazardu [Gabling HQ], a Club Disco [Disco Club] i Scena sław [Celebrity Stage] można zbudować dopiero po wzniesieniu działu rozrywki [Entertainment Division] przy wspomnianym KG.

To monstrualnie wielkie kasyno jest zaledwie ulepszoną wersją domu hazardu - można przyjąć w nim większą ilość hazardzistów i wyciągnąć z nich większe zyski - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

To monstrualnie wielkie kasyno jest zaledwie ulepszoną wersją domu hazardu - można przyjąć w nim większą ilość hazardzistów i wyciągnąć z nich większe zyski. Zapełnienie tego budynku nie należy jednak do najłatwiejszych, bo zwykle sale świecą pustkami, generując gigantyczne straty. Nie pomagają też ulepszenia, które lepiej pominąć milczeniem. Słowem - nie warto.

Szykowne kasyno [Sleek Casino]

Ulepszenia - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Ilość miejsc ($/$$/$$$)

Zysk z jednego hazardzisty na godzinę ($/$$/$$$)

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

140000 $

1500 $/h

150/200/100

10/20/40

152 (400$/200$$/70$$$)

Bardzo duży

Szykowne pokoje (parter) [Sleek Rooms (Ground Floor]

7000 $

560 $/h

120/0/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Duży

Szykowne pokoje (wieża) [Sleek Rooms (Tower)]

9000 $

560 $/h

0/60/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Duży (trzeba budować na dachu)

Penthouse

9000 $

850 $/h

0/0/40

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Duży (trzeba budować na dachu)

Salon pokera [Poker Parlor]

10000 $

675 $/h

120/0/0

-

-

Średni

Salon gry w kości [Craps Tables Parlor]

15000 $

900 $/h

0/120/0

-

-

Średni

Uwaga! Ten budynek wymaga KG hazardu [Gabling HQ]! Salon pokera i salon gry w kości wymagają dodatkowo działu gier [Gaming Division] przy wspomnianym KG.

To pierwsze kasyno, które pozwala na czerpanie zysków z zamożnych hazardzistów (przydaje się więc miejski port lotniczy w okolicy - bogacze lubią podróżować samolotami) - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

To pierwsze kasyno, które pozwala na czerpanie zysków z zamożnych hazardzistów (przydaje się więc miejski port lotniczy w okolicy - bogacze lubią podróżować samolotami). Dotarcie do tego etapu rozgrywki jest jednak bardzo trudne, a straty poniesione po drodze - niemal niemożliwe do odrobienia. Dodatkowe ulepszenia kosztują wiele, a koszt ich utrzymania pozostawia bardzo wiele do życzenia. Jest to jedna z mniej opłacalnych inwestycji w grze.

Eleganckie kasyno [Elegant Casino]

Ulepszenia - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Ilość miejsc ($/$$/$$$)

Zysk z jednego hazardzisty na godzinę ($/$$/$$$)

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

300000 $

6000 $/h

0/100/300

0/28/56

152 (200$/300$$/120$$$)

Bardzo duży

Eleganckie pokoje (parter) [Classy Rooms (Ground Floor)]

10000 $

565 $/h

0/60/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Średni

Eleganckie pokoje (wieża) [Classy Rooms (Tower)]

10000 $

565 $/h

0/60/0

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Średni (trzeba budować na dachu)

Apartament na poddaszu [Penthouse Suite]

20000 $

845 $/h

0/0/40

-

To poczekalnia, nie przynosi zysków

-

Średni (trzeba budować na dachu)

Ekskluzwny klub [Exclusive Club]

40000 $

1500 $/h

Zachęca zamożnych turystów do hazardu

-

-

Średni

Salon rulety [Roulette House]

50000 $

1875 $/h

0/0/80

-

-

Średni

Uwaga! Ten budynek wymaga KG hazardu [Gabling HQ]! Ulepszenia potrzebują dodatkowych modułów przy wspomnianym KG.

Król pośród kasyn wymaga monstrualnych, stałych nakładów finansowych i sam generuje jedynie symboliczne zyski (chociaż jest dedykowany dla bogatych hazardzistów) - Budynki - hazard - Specjalizacje miast - SimCity - poradnik do gry

Król pośród kasyn wymaga monstrualnych, stałych nakładów finansowych i sam generuje jedynie symboliczne zyski (chociaż jest dedykowany dla bogatych hazardzistów). Jego rozbudowa jest jeszcze kosztowniejsza, a wzrost wartości okolicznego terenu w żaden sposób nie rekompensuje strat. W chwili pisania tego tekstu, była to zdecydowanie najmniej opłacalna inwestycja w całej grze.