Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SimCity - poradnik do gry

SimCity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity poradnik SimCity

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Budynki - elektronika

Fabryka procesorów [Processor Factory]

Ulepszenia - Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Pojemność / wytwarzany surowiec

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

160000 $

700 $/h

2400 skrzynek dziennie

92 (20$/60$$/12$$$)

Bardzo duży

Garaż ciężarówki dostawczej [Delivery Truck Garage]

10000 $

50 $/h

200 skrzynek procesorów

-

Bardzo mały

Linia montażu procesorów [Processor Assembly Line]

50000 $

350 $/h

2400 skrzynek dziennie

-

Duży

Uwaga! Ten budynek wymaga przynajmniej siedmiu średniozaawansowanych fabryk w mieście.

Produkcja procesorów to jeden z najbardziej intratnych interesów w grze - Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Produkcja procesorów to jeden z najbardziej intratnych interesów w grze. Aby się nimi cieszyć, należy jednak zadbać o to, aby posiadać dość surowców użytkowych - plastiku oraz stopu. Pierwszy można uzyskać w rafinerii ropy naftowej (wiertnictwo), a drugi w hucie (przemysł metalurgiczny) lub odpowiednio rozbudować centrum recyclingu. Gotowe procesory można sprzedać z dużym zyskiem na rynku światowym lub przesłać do fabryki elektroniki użytkowej, gdzie zostaną zaimplementowane do nowoczesnych telewizorów i komputerów.

KG elektroniki [Electronics HQ]

Ulepszenia - Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

37500 $

450 $/h

670 (400$/200$$/70$$$)

Bardzo duży

Dział elektroniki użytkowej [Consumer Electronics Division]

500000 $

400 $/h

-

Bardzo duży

Dział handlowy [Commerce Division]

500000 $

400 $/h

-

Bardzo duży

Kwatera Główna pozwala na odblokowanie fabryki elektroniki użytkowej oraz zbudowanie lepszych składów przy porcie handlowym - Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Kwatera Główna pozwala na odblokowanie fabryki elektroniki użytkowej oraz zbudowanie lepszych składów przy porcie handlowym. Samo w sobie nie przynosi żadnych zysków i nic nie wytwarza. Więcej informacji na jego temat można znaleźć w rozdziale Wydobycie i handel - Kwatery Główne.

Fabryka elektroniki użytkowej [Consumer Electronics Factory]

Ulepszenia - Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Ulepszenia

Koszt początkowy

Koszt utrzymania

Pojemność / wytwarzany surowiec

Ilość wymaganych pracowników

Rozmiar

Budynek podstawowy

360000 $

1200 $/h

3600 skrzynek dziennie

1040 (200$/600$$/240$$$)

Bardzo duży

Garaż wozu dostawczego [Delivery Truck Garage]

10000 $

50 $/h

200 skrzynek

-

Bardzo mały

Linia montażu telewizorów [TV Assembly Line]

100000 $

750 $/h

3600 skrzynek dziennie

-

Duży

Linia montażu komputerów [Computer Assembly Line]

200000 $

850 $/h

3600 skrzynek dziennie

-

Duży

W tym budynku tworzy się komputery i telewizory - najdroższe i najbardziej zaawansowane produkty w grze - Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity - SimCity - poradnik do gry

W tym budynku tworzy się komputery i telewizory - najdroższe i najbardziej zaawansowane produkty w grze. Sama w sobie fabryka wymaga jednak znacznej ilości procesorów, stopów i plastiku, co wymaga doskonale rozwiniętego przemysłu lokalnego (i to na wszystkich szczeblach wszystkich specjalizacji). Wysiłek jest jednak opłacalny - gotowe produkty są bardzo intratne i służą do budowy Wielkich Dzieł.