Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Space 3 - poradnik do gry

Dead Space 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Download the encryption codes | C.M.S. Greely - zadanie poboczne | Dead Space 3 poradnik Dead Space 3

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Download the encryption codes (Pobierz kody szyfrujące)

Czas wrócić do samego początku - Download the encryption codes | C.M.S. Greely - zadanie poboczne | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Czas wrócić do samego początku. Jeśli nie zniszczyłeś zwłok przy wejściu, pojawią się małe Nekromorfy, które przejmą kontrolę nad tymi większymi. W drodze powrotnej część pokryw grawitacyjnych zacznie się rozpadać - jeśli na nie wejdziesz, to zginiesz, podobnie jednak Nekromorfy, dlatego staraj się wykorzystywać zniszczone pokrywy aby zyskać przewagę.

Biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do windy towarowej, którą wyjedziesz z powrotem na górę - Download the encryption codes | C.M.S. Greely - zadanie poboczne | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do windy towarowej, którą wyjedziesz z powrotem na górę. Na miejscu czeka Cię ostra walka z przeważającą liczbą Nekromorfów jak i również niewielki labirynt między zniszczonymi pokrywami - obejdź je z lewej strony.

Dostaniesz się w końcu do pierwszego pomieszczenia, gdzie będziesz mógł użyć karty, aby wejść do niewielkiego pokoju - Download the encryption codes | C.M.S. Greely - zadanie poboczne | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Dostaniesz się w końcu do pierwszego pomieszczenia, gdzie będziesz mógł użyć karty, aby wejść do niewielkiego pokoju. Wewnątrz znajdziesz komputer - użyj go aby pobrać kody szyfrujące. Możesz teraz wyjść po drabinie na górę opuszczając C.M.S. Greely.

Upgrade Circuit 4/7 - Wewnątrz pomieszczenia, do którego by wejść musisz stworzyć klucz dynamometryczny w warsztacie.

Weapon Parts 5/12 - Wewnątrz pomieszczenia, do którego by wejść musisz stworzyć klucz dynamometryczny w warsztacie.

S.C.A.F. Artifacts 2/3 - Po opuszczeniu C.M.S. Greely udaj się w odłamanej stronę części B1348, gdzie znajdziesz pomieszczenie, w narożniku którego znajduje się artefakt.

Weapon Parts 6/12 - Po opuszczeniu C.M.S. Greely udaj się w odłamanej stronę części B1348, gdzie znajdziesz pomieszczenie, gdzie wewnątrz skrzyni znajdziesz element broni.