Dead Space 3 - poradnik do gry

Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 poradnik Dead Space 3

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Locate the lift controls (Znajdź mechanizm kontrolujący dźwig)

Twoim następnym zadaniem jest znalezienie panelu kontrolującego dźwig, by wywieźć pozostałych członków na górę - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Twoim następnym zadaniem jest znalezienie panelu kontrolującego dźwig, by wywieźć pozostałych członków na górę. W drodze do kolejnej jaskini zostaniesz zaatakowany przez sporą chmarę Nekromorfów.

Dotrzesz do kolejnych mechanizmów wspinaczkowych, tym razem droga w górę będzie trudniejsza - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Dotrzesz do kolejnych mechanizmów wspinaczkowych, tym razem droga w górę będzie trudniejsza.

Weapon Parts 3/4 - Na skrzyni nieopodal mechanizmów do wspinaczki. Tuż obok skrzyń.

Na swojej drodze natrafisz na kilka Nekromorfów - staraj się zlikwidować je pierwszy, gdyż one również do Ciebie zaczną strzelać. Ponadto dotrzesz do momentu, w którym przejście będzie niemożliwe - musisz przeskoczyć na prawą stronę przez dziurę. Nieco wyżej przyjdzie Ci wykonać ten manewr ponownie.

Udaj się przed siebie - na pierwszym rozwidleniu obierz drogę w prawo, po lewej znajdziesz kilka skrzyń - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Udaj się przed siebie - na pierwszym rozwidleniu obierz drogę w prawo, po lewej znajdziesz kilka skrzyń. Po przejściu kilkudziesięciu kroków, tuż za zakrętem zostaniesz zaatakowany przez Nekromorfy - przede wszystkim uważaj na te wybuchające, starając się zlikwidować je z dystansu.

Na drugim rozwidleniu ponownie obierz drogę w prawo - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Na drugim rozwidleniu ponownie obierz drogę w prawo. Po lewej stronie zaś znajdziesz bota [Scavenger Bot] - tych nigdy za wiele, więc warto tam się wybrać. Po dość spokojnej wędrówce opuścisz jaskinię.

S.C.A.F. Artifacts 1/1 - Na rozwidleniu skręć w lewo, artefakt leży tuż obok skrzynki.

Weapon Parts 4/4 - Po wyjściu z jaskini udaj się na prawo - element broni znajduje się tuż przy skrzyni i niewielkim obozowisku.

Skręć w lewo, aż dotrzesz do kolejnego mechanizmu wspinaczkowego - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Skręć w lewo, aż dotrzesz do kolejnego mechanizmu wspinaczkowego. Tym razem czeka Cię najtrudniejsza przeprawa - korzystając ze stazy spowolnij spadający ogromny odłamek po lewej. Nieco wyżej zauważysz kołyszącą się windę. Gdy tylko dotrze do lewej ściany, kolejny odłamek zacznie się walić. W tym momencie spowolnij działanie zarówno głazu jak i windy - ta pod żadnym pozorem nie może zacząć się kołysać.

Przeskocz na prawą stronę przez dziurę i rusz w górę - cały czas miej na oku windę, kiedy tylko staza przestanie działać i winda zacznie przesuwać się w Twoją stronę, ponownie ją spowolnij - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Przeskocz na prawą stronę przez dziurę i rusz w górę - cały czas miej na oku windę, kiedy tylko staza przestanie działać i winda zacznie przesuwać się w Twoją stronę, ponownie ją spowolnij. Jeśli cię uderzy - spadniesz i zginiesz tragiczną śmiercią.

Kiedy dotrzesz na górę udaj się dalej, jedyną możliwą ścieżką, po drodze eliminując napotkane Nekromorfy - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Kiedy dotrzesz na górę udaj się dalej, jedyną możliwą ścieżką, po drodze eliminując napotkane Nekromorfy. Używając kinezy uruchom mechanizm z drabinką, by móc wspiąć się wyżej.

W końcu znajdziesz mechanizm kontrolujący dźwig - nie czekając na nic uruchom generator wykorzystując do tego kinezę - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

W końcu znajdziesz mechanizm kontrolujący dźwig - nie czekając na nic uruchom generator wykorzystując do tego kinezę.

Po chwili wysiądzie bezpiecznik - przejdź lewa stroną na wzniesienie, gdzie znajdziesz skrzynkę z bezpiecznikiem - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Po chwili wysiądzie bezpiecznik - przejdź lewa stroną na wzniesienie, gdzie znajdziesz skrzynkę z bezpiecznikiem. Twoim celem jest ustawienie mocy na wyciągarkę. Jak nie trudno zauważyć, pole, w którym musi znaleźć się wskaźnik jest niewielkie. W pierwszej kolejności przesuń bezpiecznik [50] na lewa stronę, a następnie [70] na prawą - to powinno pomóc.

Zejdź na dół i udaj się do mechanizmu - tym razem musisz wspomóc go ręcznie - Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky | Dead Space 3 - Dead Space 3 - poradnik do gry

Zejdź na dół i udaj się do mechanizmu - tym razem musisz wspomóc go ręcznie. Na szczęście dźwig z ekipą jest już niemalże na miejscu.