Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rodzaje misji w Twierdza | Podstawy rozgrywki poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

W Twierdzy występuje podział część militarną i ekonomiczną .

Jeśli chodzi o część militarną to mamy tu następujące opcje rozgrywki:

  1. Kampania - jest to typowe rozwiązanie dla gier strategicznych. Do rozegrania mamy 21 misji, a walczymy w sumie przeciwko 4 przeciwnikom. Cechą charakterystyczną tej opcji jest fabuła łącząca wszystkie scenariusze w jedną całość. W dalszej części tekstu znajdziecie charakterystyki wszystkich scenariuszy.
  2. Przeprowadź oblężenie - bardzo ciekawa opcja, pozwalająca na bezpośrednie przejście do konkretów. Nic nie trzeba budować. Na początku należy zadeklarować się czy chcemy oblegać czy bronić zamku. Najfajniejsze jest to, że zamki występujące w tym typie rozgrywki to autentyczne budowle.
  3. Przeprowadź inwazję - od poprzedniej opcji różni się tym, że trzeba odeprzeć kilka ataków, można modernizować posiadany zamek, a w niektórych wypadkach wybudować go. W tym przypadku pojawiają się także dodatkowe zadania do wypełnienia.
  4. Tryb gry wieloosobowej - myślę, że wyjaśnienia są zbędne.

Część ekonomiczna to:

  1. Kampania ekonomiczna - cele militarne są nieistotne. Najważniejszy jest rozwój państwa. Zadania, jakie pojawiają się w tej części są zróżnicowane, ale jak napisałem wcześniej zawsze mają związek z czystą ekonomią (gromadzenie towaru, przyrost populacji). Jest 5 takich misji.
  2. Misje ekonomiczne - pojedyncze misje, w których podobnie jak poprzednio rozbudowujemy naszą gospodarkę i osiągamy kolejne pułapy rozwoju.
  3. Swobodne budowanie - zupełnie bezstresowy scenariusz. Nie ma przeciwników, zadań do wykonania. Po prostu budujemy i rozwijamy państwo dla własnej przyjemności. Ten scenariusz nadaje się znakomicie do przetestowania swych umiejętności i wypróbowania budynków i jednostek.