Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza - poradnik do gry

Twierdza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Interface w Twierdza | Podstawy rozgrywki poradnik Twierdza

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Interface stworzony do gry jest niezwykle prosty i intuicyjny. Składa się z dwóch paneli. Pierwszy jest zawsze widoczny u dołu ekranu (chyba że go ukryjemy, ale o tym za chwilę) i z opcji, które pojawiają się po wciśnięciu prawego przycisku myszy.

Interface Główny - Interface w Twierdza | Podstawy rozgrywki - Twierdza - poradnik do gry
Interface Główny

Z tego panelu korzystać będziemy najczęściej, żeby nie powiedzieć cały czas. Znajdują się na nim wszystkie obiekty (7) jakie możemy wznieść, oraz różnego rodzaju przedmioty i wynalazki jak "wilcze doły" czy "rzeka ognia". W miejscu oznaczonym 8 znajduje się kilka bardzo przydatnych opcji, między innymi kasowanie i cofnięcie ostatniego ruchu. Punkt 9 rzecz jasna wskazuje mapę, a 10 księgę nadwornego skryby, to właśnie klikając na ostatnim elemencie zmienia się widok panelu na przedstawiony poniżej.

Interface Główny - drugi - Interface w Twierdza | Podstawy rozgrywki - Twierdza - poradnik do gry
Interface Główny - drugi

Tu zawarte są wszystkie statystyki naszego zamku. Jaką aktualnie mam popularność, ile zmagazynowano jedzenia, kamienia i innych surowców. Wykresy o stanie ludności oraz ilość armii. Radzę często tu zaglądać i kontrolować przede wszystkim popularność.

Ten bardzo przydatny element jak już wcześniej wspomniałem pojawia się po wciśnięciu i przytrzymaniu prawego przycisku myszy - Interface w Twierdza | Podstawy rozgrywki - Twierdza - poradnik do gry

Ten bardzo przydatny element jak już wcześniej wspomniałem pojawia się po wciśnięciu i przytrzymaniu prawego przycisku myszy. Został on stworzony do użycia podczas potyczek, ponieważ tu zmieniać będziemy widok. Opcja pierwsza chowa główny panel i tym samym powiększa obraz środowiska. Druga spłaszcza wysokie elementy, trzecia obraca rzut kamery, a czwarta oddala widok.