Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mediterranean ave | Akt trzeci Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Mediterranean ave

Nagroda za wykonanie misji:

  • Awans
  • Awans

Należący do nas magazyn alkoholu został okradziony. Naszym zadaniem będzie odszukanie złodziei i zrobienie z nich przykładu dla innych, którzy kiedykolwiek zamierzaliby podnieść na nas rękę. Aby dotrzeć do winnych będziemy musieli podążać za poszlakami. Pierwszą lokacją, którą powinniśmy odwiedzić jest nasz magazyn - wysyłamy do niego gangstera i czekamy na rezultat. Jednocześnie powinniśmy rozkręcić nasz interes: zakładamy punkt zbierania haraczu i punk bukmacherski. Następnie odwiedzamy informatorów i w świeżo odkrytych budynkach zakładamy browar i spelunkę.

Naszym pierwszym celem będzie przeszukanie własnych magazynów.

Czas ruszyć dalej ze śledztwem. Odwiedzamy kolejne punkty na mapie; po zbadaniu drogi wyjazdowej z dzielnicy dowiemy się, ze żadna ciężarówka nie opuściła terenu. Oznacza to, że alkohol nadal znajduje się w okolicy. Kolejne strzępy informacji wydobędziemy w lokalnej "imprezowni" - okazuje się, że w dzielnicy znajduje się jeszcze jedna spelunka sprzedająca prawdopodobnie nasz alkohol. Oznacza to, że ktoś musi ją zaopatrywać.

Popijawa oznacza alkohol. Musimy się dowiedzieć, skąd on pochodzi.

Jako, że odwiedzenie kolejnej lokacji będzie wymagało od nas 2500$ możemy na chwilę poczekać ze śledztwem i zająć się naszymi interesami. Jest to doskonały moment na powiększenie naszych włości i sprawdzenie działania budynków, których do tej pory nie wykorzystywaliśmy, takich jak np. piramida finansowa, lombard czy przemytnik.

Sprawnie działający interes błyskawicznie napełni nasze kieszenie potrzebnymi pieniędzmi.

Po uzbieraniu 2500$ możemy ruszyć dalej ze śledztwem. Po odwiedzeniu lokalu dowiemy się, że handel naszym alkoholem w dzielnicy kwitnie. Musimy zebrać 30 sztuk whisky a następnie znaleźć kupca - to z niego wyciągniemy dodatkowe informacje. Okazuje się, że nasz stary znajomy Irlandczyk, Ben O'Connor, może wiedzieć cos więcej na temat kradzieży. W międzyczasie zniknie też gdzieś Wyskrobek - okazuje się, że kapelusz znaleziony w magazynie należał do niego. Ben wskaże nam miejsce ukrycia naszego alkoholu. Możemy teraz zapisać stan gry i wybrać się w odwiedziny do drugiego magazynu, aby odebrać co nasze.

Pierwsze z serii dwóch starć - musimy odzyskać nasze zapasy alkoholu.

Walka jest banalnie prosta, kilka pistoletów maszynowych Thompsona i strzelb wystarczy aby pozbyć się całej konkurencji. Po walce okaże się, ze Wyskrobek został wrobiony przez jednego z poruczników w naszym gangu. Dołączy on ponownie do nas i zaproponuje urządzenie zasadzki na zdrajcę. Awansujemy naszych gangsterów na kolejny poziom doświadczenia, zapisujemy stan gry i wybieramy kolejną misję.

Urządzamy zasadzkę na zdrajcę: czeka nas kolejne starcie.

Ponownie czeka nas wyjątkowo prosta walka. Wystarczy korzystać z osłony i atakować całe grupy wrogów Thompsonami aby zwyciężyć. Możemy też skorzystać z pomocy Wyskrobka uzbrojonego w pistolet "Sędzia" - jest to doskonała kombinacja pozwalająca nam szybko dobijać rannych przeciwników.