Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Iowa Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Iowa Ave

Nagroda za wykonanie misji:

  • Członek ekipy: Alfredo Costa
  • Wyjątkowa broń: Strzelec wyborowy (karabin)
  • Awans

Ponownie na początku misji będziemy mieli dostęp do nowej postaci. Tym razem jest to Alfredo Costa, urodzony snajper posiadający zdolność gniew zwiększającą zadawane przez niego obrażenia - jeśli trafi on przeciwnika możemy być pewni, że wyeliminuje go z walki.

Szykuje się zamach na naszą postać! Nie tylko od kilku dni jesteśmy nieustannie śledzeni; niedawno do miasta przybył znany zamachowiec. Sytuacja robi się gorąca, lecz zanim wykonamy jakikolwiek ruch musimy zebrać więcej informacji. Zamachowiec przebywa aktualnie w hotelu Ritz-Carlton: naszym zadaniem jest przekupienie pokojówki (800$) aby sprawdziła zawartość toreb przybysza. Możemy od razu wysłać tam jednego z naszych ludzi, reszta zaś może zająć się rozbudową naszego zaplecza finansowego: punkt zbierania haraczu zapewni nam stały przypływ pieniędzy.

Hotel Ritz-Carlton: miejsce postoju zamachowca.

Z informacji dostarczonych przez pokojówkę dowiemy się, że nasz zamachowiec posiada przy sobie policyjny mundur - musimy zdobyć więcej detali zanim możliwe będzie podjęcie działania. Naszym następnym celem jest podążanie śladami przybysza - wystarczy wysyłać gangsterów do kolejnych przybytków, które on odwiedził. Konieczne będzie również zwiększenie naszego współczynnika sympatii - możemy dokonać tego za pomocą browaru; dodatkowo produkowane w nim piwo wzbogaci naszą kieszeń o kilka groszy. Następna lokacja będzie wymagała od nas posiadania 40 punktów sympatii.

Poszukiwań ciąg dalszy.

W międzyczasie powinniśmy dalej rozwijać interes i odkrywać miasto. Docelowo powinniśmy zbudować browar, przejąć jedną spelunkę, postawić punkt zbierania haraczu oraz punkt bukmacherski co zapewni nam stały dopływ brudnej gotówki. Dodatkowa apteka, od czasu do czasu zaopatrywana w alkohol, stanie się w najbliższym czasie naszym jedynym źródłem czystych pieniędzy. Kolejna lokacja, którą będziemy musieli odwiedzić wymaga od nas posiadania 10 sztuk broni palnej - zakupimy ją w mieście lub poprzez zlecenia.

To już chyba ostatni fragment układanki.

Wykonanie zadania pozwoli nam awansować naszych gangsterów na kolejny poziom doświadczenia. Dowiemy się też, ze w całą akcję zamieszana jest policja - czas skontaktować się z naszym starym znajomym: zastępcą szeryfa Kingsleyem. Nie jest on zbyt chętny na pogaduszki, ale niezabezpieczony transport alkoholu (wymagane jest przynajmniej 60 skrzynek whisky) powinien przyciągnąć jego uwagę. Potrzebny alkohol możemy zakupić w gorzelniach, które znajdują się w dzielnicy stoją w dzielnicy bądź korzystając ze zleceń.

Zastępca szeryfa Kingsley czyli przekupny tchórz we własnej osobie.

Okazuje się, że Kingsley został zastraszony i nie będzie w stanie nam pomóc. Musimy pociągnąć za sznurki - czas opłacić informatorów, odkryć rezydencje funkcjonariuszy i dać im trochę pieniędzy w łapę. Gdy zdobędziemy już ich przychylność konieczne będzie trzykrotne skorzystanie z opcji poproś o przysługę. UWAGA! Pamiętajmy, aby najpierw kupić od funkcjonariuszy broń, gdyż po skorzystaniu z powyższej akcji stają się oni niedostępni.

Przed wykonaniem trzeciej akcji koniecznie musimy zapisać stan gry! Proponuję uzbroić naszego szefa w najlepsza dostępną bron, gdyż czeka nas samotne starcie z kilkoma przeciwnikami. Po wykonaniu ostatniego poproś o przysługę zgłosi się do nas Kingsley. Okazuje się, że zamachowiec nie czaił się na nas, a na naszego brata - musimy go ocalić!

Jak widać nawet tchórze mogą zdobyć się na odrobinę "odwagi".

Mamy 10 tur na wbiegniecie do budynku i zastrzelenie trzech fałszywych policjantów oraz zamachowca. Czas nagli, stąd będziemy musieli likwidować cele "w biegu". Warto skorzystać tutaj ze wszystkich zdolności ułatwiających nam poruszanie się, takich jak przypływ oraz broni obszarowej: pistolet maszynowy Thompsona jest w stanie położyć jednocześnie kilku przeciwników jedną serią. Po zakończeniu walki zakończymy misję.

Oko w oko z zamachowcem.