Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kentucky Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Kentucky Ave

Nagroda za wykonanie misji:

  • Członek ekipy: Marie "Julia" Lucille
  • Członek ekipy: Will "Romeo" Patterson
  • Awans

Jest to wyjątkowo prosta i krótka misja. Naszym zadaniem jest pomóc Elizie Jackson w zwiększeniu popularności zarządzanego przez nią Klubu Harlem. Dokonujemy tego wypełniając różne zadania rozsiane po mapie. Każde z nich zwiększy popularność klubu o jeden punkt, zaś każdy punkt da nam 150$$ dziennie. Na początku mamy dostęp tylko do dwóch zadań: jedno z nich polega na pokonaniu grupy opryszków, drugie na dostarczeniu 50 skrzynek piwa. Wybierzmy pierwszą opcję, aby zagwarantować ciągły napływ czystych pieniędzy.

Walka z rzezimieszkami nie powinna sprawić nam żadnych kłopotów. - Kentucky Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów - Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry
Walka z rzezimieszkami nie powinna sprawić nam żadnych kłopotów.

W międzyczasie dostaniemy kolejne zadanie od Freddiego tanino - musimy założyć punkt bukmacherski, który będzie obsługiwał salę zakładów w Klubie Harlem. Po wynajęciu lokalu i otworzeniu nowego interesu możemy wypełnić misję znajdującą się tuż przed budynkiem, a tym samym otrzymamy kolejny punkt popularności i odblokujemy kolejne zadania. Punkt bukmacherski zagwarantuje nam ciągły dopływ brudnych pieniędzy, wystarczający do ukończenia misji.

Walka z rzezimieszkami nie powinna sprawić nam żadnych kłopotów. - Kentucky Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów - Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry
Obstawianie wyścigów konnych może być doskonałym źródłem dochodów.

Naszym następnym celem powinno być wypełnienie zalegających misji. Możemy zdobyć zarówno piwo jak i whisky (handlując za pomocą zleceń), zbudować hotel (jest to jednak bardzo droga opcja i warto ją zostawić na sam koniec) lub też rozprawić się z kolejnym gangiem. Rozwiązanie siłowe jest najprostsze więc skorzystajmy z niego. Następnie zgromadźmy potrzebny nam alkohol i przekażmy go klubowi. W przypadku braku gotówki możemy skorzystać ze zleceń i zamienić niewielkie ilości czystych pieniędzy na spore sumy brudnych dolarów. W międzyczasie do gangu dołączą Romeo i Julia czyli Will Patterson i Marie Lucille.

Walka z rzezimieszkami nie powinna sprawić nam żadnych kłopotów. - Kentucky Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów - Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry
"Julia" uzbrojona jest w pistolet maszynowy Thompsona - doskonały nabytek dla naszego gangu.

Gdy już uda nam się zdobyć pięć punktów popularności nasi gangsterzy otrzymają możliwość awansowania na kolejny poziom doświadczenia. Jednocześnie nadal będziemy mogli wypełniać misje dla klubu i zwiększać nasz dochód w postaci czystych pieniędzy.

Walka z rzezimieszkami nie powinna sprawić nam żadnych kłopotów. - Kentucky Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów - Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry
Każda misja zwiększy nasz dzienny dochód o 150$$.

Gdy podniesiemy poziom doświadczenia naszych podopiecznych Freddie Tanino przedstawi nam nasz kolejny cel: musimy stać się właścicielami trzech klubów nocnych. W tym celu będziemy musieli zdobyć olbrzymie sumy czystych pieniędzy - korzystając ze zleceń, prania brudnych pieniędzy za pomocą oficjeli oraz sprzedając alkohol w aptekach musimy zgromadzić wystarczająco, aby wybudować pierwszy klub nocny. Od tego momentu powinno być już z górki - wystarczy że zaopatrzymy nasz przybytek w piwo i whisky a będzie on generował czystą gotówkę. Możemy pokusić się o postawienie własnego browaru oraz gorzelni, aby chociaż częściowo uniezależnić się od zleceniodawców.

Walka z rzezimieszkami nie powinna sprawić nam żadnych kłopotów. - Kentucky Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów - Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry
Budowa klubu nocnego.

Teraz wystarczy zbudować dwa kolejne kluby nocne. Zanim postawimy ostatni polecam odkryć resztę miasta i wykupić broń u funkcjonariuszy. Nie znajdziemy tutaj wyjątkowego ekwipunku, ale każde ulepszenie przyda się w niedalekiej przyszłości. Po postawieniu trzeciego klubu nocnego misja zakończy się sukcesem.