Far Cry 3 - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Informator

Zrób zdjęcie spotkania

Przed przystąpieniem do misji, zaopatrz się w RPG i spory zapas amunicji - Informator | Misje główne w Far Cry 3 - Far Cry 3 - poradnik do gry

Przed przystąpieniem do misji, zaopatrz się w RPG i spory zapas amunicji. Dojedź do wyznaczonego miejsca i idź ścieżką w dół, następnie w górę. Kiedy droga się skończy wejdź na wieżyczkę po lewej stronie i skorzystaj z linki zjazdowej, by przedostać się na drugą stronę rzeki. Wejdź po drabinie na lewo od dwóch strażników i skorzystaj z kolejnej linki.

Wejdź na szczyt wieży i skorzystaj z aparatu, by obserwować spotkanie na moście - Informator | Misje główne w Far Cry 3 - Far Cry 3 - poradnik do gry

Wejdź na szczyt wieży i skorzystaj z aparatu, by obserwować spotkanie na moście. Zrób zdjęcie, następnie kiedy pojawi się taki komunikat, zabij strażnika obok i skorzystaj z RPG, by zniszczyć wyznaczony samochód. Masz sporo czasu więc wyceluj dobrze przed oddaniem strzału. Następnie postaraj się zniszczyć drugi samochód. Nie jest to konieczne, ale później ułatwi Ci to życie.

Zabierz listę

Po zniszczeniu pojazdu, skorzystaj z linki, by zjechać niżej do tunelu - Informator | Misje główne w Far Cry 3 - Far Cry 3 - poradnik do gry

Po zniszczeniu pojazdu, skorzystaj z linki, by zjechać niżej do tunelu. Idź w kierunku mostu, zabijając napotkanych wrogów. Dojdź do końca platformy, trzymając się jej lewej strony, gdzie skorzystaj z linki prowadzącej na drugi brzeg.

Idź w kierunku przeciwnym do mostu, gdzie na końcu drewnianej platformy znajdziesz wejście prowadzące wyżej, po lewej stronie (tuż obok wejścia do jaskini) - Informator | Misje główne w Far Cry 3 - Far Cry 3 - poradnik do gry

Idź w kierunku przeciwnym do mostu, gdzie na końcu drewnianej platformy znajdziesz wejście prowadzące wyżej, po lewej stronie (tuż obok wejścia do jaskini). Na górze idź w kierunku mostu, by wejść jeszcze wyżej. Dojdziesz do miejsca pokazanego na obrazku, gdzie będziesz musiał wskoczyć na platformę z której zwisają liny. Z tego miejsca przejdź po linie na drugą stronę.

Idąc w kierunku mostu, zabijaj wybiegających z jaskiń wrogów - Informator | Misje główne w Far Cry 3 - Far Cry 3 - poradnik do gry

Idąc w kierunku mostu, zabijaj wybiegających z jaskiń wrogów. Na końcu platformy po prawej stronie znajduje się jaskinia, w której możesz uzupełnić zapasy amunicji przy specjalnej skrzyni. Wyjdź na zewnątrz i skorzystaj z kolejnej liny. Wejdź na górę wzniesienia i podejdź do zwłok na moście, z których zabierz listę. Z naprzeciwka nadjedzie samochód, który wysadź w powietrze.

Po zabraniu listy, zacznij biec do następnego celu - Informator | Misje główne w Far Cry 3 - Far Cry 3 - poradnik do gry

Po zabraniu listy, zacznij biec do następnego celu. Staraj się przebiec jak najszybciej obok nadbiegających strażników. Wskocz do rzeki, wyjdź na platformę pokazaną na obrazku, z której zeskocz w dół. Skorzystaj z kombinezonu i spadochronu by wylądować w wyznaczonym miejscu.