Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman Absolution - poradnik do gry

Hitman Absolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego

Ogólne założenia: Drugi ze sposobów na dotarcie do cel jest najsprytniejszy, albowiem zakłada on przejęcie tożsamości osoby występującej w roli oskarżonego w aktualnie toczącej się rozprawie sądowej. Wybranie tej metody działania pozwoli ci bardzo szybko opuścić gmach sądu, ale za to nie będziesz mógł dokładnie rozejrzeć się po budynku.

Osoba, której tożsamość możesz ukraść to Timothy Hawke i odnajdziesz go w sali sądowej (powyższy screen) - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Osoba, której tożsamość możesz ukraść to Timothy Hawke i odnajdziesz go w sali sądowej (powyższy screen). Nie radzę oczywiście od razu atakować Hawke'a, bo nic byś tam nie zyskał. Zamiast tego musisz przyczynić się do chwilowego zatrzymania rozprawy sądowej, tak by móc na osobności wyeliminować Timothy'ego i zabrać jego strój.

Rozprawę można teoretycznie można przerwać wcielając się w postać sędziego i uznając Hawke niewinnym, ale jest to zły pomysł, bo stracisz niepotrzebnie czas (po założeniu stroju sędziego można od razu opuścić gmach sądu) i już po uniewinnieniu oskarżonego spowodujesz, że w dalszej części misji będzie on przebywał w publicznych miejscach. Nieporównywalnie lepszym rozwiązaniem jest w rezultacie zatrzymanie nagrania wideo, które w trakcie rozprawy zostanie wyświetlone w formie dowodu rzeczowego.

Pierwszym miejscem, z którego możesz zatrzymać nagranie jest pokazany na powyższym screenie balkonik na pierwszym piętrze budynku sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Pierwszym miejscem, z którego możesz zatrzymać nagranie jest pokazany na powyższym screenie balkonik na pierwszym piętrze budynku sądu. Jest to ogólnodostępne miejsce, tak więc nie musisz się tu skradać.

Terminal komputerowy, z którym musisz wejść w interakcję znajduje się na lewo od wejścia na balkonik - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Terminal komputerowy, z którym musisz wejść w interakcję znajduje się na lewo od wejścia na balkonik. Jest on w niedostępnym obszarze, tak więc musisz pozostać niezauważony. Co więcej, na wyższych poziomach trudności terminal jest pilnowany przez dodatkowego wartownika. Postaraj się w rezultacie odwrócić uwagę wszystkich zgromadzonych na balkoniku policjantów. Warto w tym miejscu dodać, że do terminalu możesz także dotrzeć od strony pobliskiej okiennicy (należy skierować się na tyły gmachu sądu), ale nie powinno to być absolutnie konieczne.

Jeżeli zdołałeś bezpiecznie podejść do wspomnianego wyżej terminalu komputerowego, to musisz wejść z nim w interakcję - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Jeżeli zdołałeś bezpiecznie podejść do wspomnianego wyżej terminalu komputerowego, to musisz wejść z nim w interakcję. Bardzo ważną wiadomością jest w tym przypadku to, że terminal staje się aktywny dopiero po kilkudziesięciu sekundach od momentu rozpoczęcia misji, a konkretnie w momencie gdy strony uczestniczące w rozprawie uzgodnią wyświetlenie materiału filmowego stanowiącego dowód rzeczowy.

Nie martw się jeśli nie udało ci się uzyskać dostepu do terminalu na balkoniku, bo w okolicy znajduje się jeszcze jeden - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Nie martw się jeśli nie udało ci się uzyskać dostepu do terminalu na balkoniku, bo w okolicy znajduje się jeszcze jeden. Musisz w tym celu dotrzeć do komnat sędziego. Na początek skieruj się do zlokalizowanych na parterze drzwi wyjściowych. Po wyjściu z gmachu sądu skręć w prawo, zatrzymując się po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie archiwum. Polecam ogłuszyć przebywającego w archiwum wartownika, schować jego ciało i założyć przebranie strażnika sądowego. Nie jest to oczywiście absolutnie wymagane, ale ułatwi ci dalszą część misji.

Wyrusz w stronę parkingu, który nawet na niższych poziomach trudności jest patrolowany przez wielu strażników sądowych - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Wyrusz w stronę parkingu, który nawet na niższych poziomach trudności jest patrolowany przez wielu strażników sądowych. Przystąp do ich unikania, wykorzystując pojazdy i niewielkie murki w formie zasłony, a także rzucając w razie potrzeby przedmiotami i załączając alarmy samochodowe do odwracania uwagi wrogów.

1 - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry
Do komnat sędziego możesz przedostać się wybierając jedną z dwóch okiennic - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Do komnat sędziego możesz przedostać się wybierając jedną z dwóch okiennic. Nie polecam okiennicy pokazanej na screenie 1, chyba że grasz na niższym poziomie trudności. O wiele lepiej jest dotrzeć do okiennicy pokazanej na screenie 2, bo nawet na wyższych ustawieniach poziomu trudności nie powinna ona być obserwowana. Niezależnie od wybranej okiennicy musisz złapać się gzymsu, wspiąć i dopiero na koniec przedostać się do wnętrza budynku.

Zbadaj niewielkie prawe pomieszczenie w komnatach sędziego - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Zbadaj niewielkie prawe pomieszczenie w komnatach sędziego. Poszukiwany terminal komputerowy pokazano na powyższym screenie miejscu. Także i on staje się aktywny dopiero w określonym momencie rozprawy sądowej.

Niezależnie od użytego terminalu komputerowego doprowadzisz do zawieszenia rozprawy sądowej - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Niezależnie od użytego terminalu komputerowego doprowadzisz do zawieszenia rozprawy sądowej. Timothy Hawke zażąda wizyty w toalecie i to właśnie tam najlepiej jest go zaatakować. Jeśli się pośpieszysz to do toalety (dla panów) możesz dotrzeć przed nim. W przeciwnym wypadku wejdź do toalety dla pań i skorzystaj z pokazanego na powyższym screenie szybu wentylacyjnego.

Na Timothyego możesz zaczekać w szybie lub w znajdującej się w toalecie szafie - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na Timothy'ego możesz zaczekać w szybie lub w znajdującej się w toalecie szafie. Wyjdź w odpowiednim momencie z ukrycia, zajdź oskarżonego od tyłu, ogłusz lub zabij i załóż stroj Timothy'ego.

Wyjdź z toalety i powróć w towarzystwie strażnika na salę sądową - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Wyjdź z toalety i powróć w towarzystwie strażnika na salę sądową. Ustaw się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i zaczekaj aż zostaniesz skazany.

Możesz już udać się w stronę drzwi prowadzących do cel, zlokalizowanych po prawej stronie (powyższy screen) - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Możesz już udać się w stronę drzwi prowadzących do cel, zlokalizowanych po prawej stronie (powyższy screen). Nikt Cię w międzyczasie nie zatrzyma, choć zadbaj o to żeby nie wejść przypadkowo do magazynu dowodowego, bo nie masz do niego dostępu.