Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman Absolution - poradnik do gry

Hitman Absolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Korytarze sierocińca - Eksploracja parteru sierocińca

Ogólne założenia: Parter sierocińca jest o wiele bardziej rozbudowany od pierwszego piętra budynku. Spotkasz tu też znacznie więcej bandytów, tak więc należy się bardzo pilnować.

Jeżeli na parter dotarłeś schodami zlokalizowanymi na przeciwległym końcu pierwszego piętra (tymi za pomieszczeniem z torturowanym strażnikiem), to rozpoczniesz przy dość bezpiecznym korytarzu sąsiadującym z kaplicą oraz kantyną - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Jeżeli na parter dotarłeś schodami zlokalizowanymi na przeciwległym końcu pierwszego piętra (tymi za pomieszczeniem z torturowanym strażnikiem), to rozpoczniesz przy dość bezpiecznym korytarzu sąsiadującym z kaplicą oraz kantyną. Warto się tu zainteresować pokazanym na powyższym screenie prawym szybem wentylacyjnym, z pomocą którego możliwe jest ominięcie sąsiedniego korytarza.

Jeżeli na parter dotarłeś schodami zlokalizowanymi niedaleko szybu windy (tymi bliżej miejsca startu), to znajdziesz się w niewielkim obszarze, w którym nie powinieneś początkowo nikogo dodatkowego spotkać - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Jeżeli na parter dotarłeś schodami zlokalizowanymi niedaleko szybu windy (tymi bliżej miejsca startu), to znajdziesz się w niewielkim obszarze, w którym nie powinieneś początkowo nikogo dodatkowego spotkać. Udając się w lewo dotrzesz do recepcji (i punktu wyjścia), a udając się w prawo dotrzesz do kaplicy.

Główne pomieszczenie na parterze sierocińca to wspomniana wcześniej kantyna (Canteen) - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Główne pomieszczenie na parterze sierocińca to wspomniana wcześniej kantyna (Canteen). Gdy dotrzesz tu po raz pierwszy lider okupujących sierociniec bandytów zwoła zebranie. Jest to doskonała okazja do tego żeby dotrzeć do trudniej dostępnych okolicznych obszarów, albowiem spotkanie bandytów potrwa co najmniej kilkanaście sekund i weźmie w nim udział większość wrogów.

Kaplica (Chapel) to miejsce, które w zależności od okoliczności oraz wybranego poziomu trudności może być okupowana przez maksymalnie trzech bandytów - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Kaplica (Chapel) to miejsce, które w zależności od okoliczności oraz wybranego poziomu trudności może być okupowana przez maksymalnie trzech bandytów. Zwróć uwagę na dość dobrze ukryte przejście łączące schody z kantyną oraz na pozostawioną niedaleko ołtarza strzelbę, która może ci pomóc w eliminacji bandytów w przypadku obrania agresywnego stylu gry.

Wokół kantyny znajduje się kilka mniejszych pomieszczeń i korytarzy - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Wokół kantyny znajduje się kilka mniejszych pomieszczeń i korytarzy. Na szczególną uwagę zasługuje pokazane na powyższym screenie pomieszczenie z zabawkami, na środku którego umieszczono duży zbiornik wypełniony różnokolorowymi kulkami. W zbiorniku tym możesz schować ciała nawet pięciu przeciwników.

Za kantyną zlokalizowane są pomieszczenia medyczne (Medicine Office), które szczególnie na wyższych poziomach trudności są dość licznie okupowane przez jednostki wroga - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Za kantyną zlokalizowane są pomieszczenia medyczne (Medicine Office), które szczególnie na wyższych poziomach trudności są dość licznie okupowane przez jednostki wroga. Warto w rezultacie bardzo się pilnować oraz umiejętnie dobierać wejścia i nieustannie korzystać z zasłon.

Ostatnie dwa pomieszczenia budynki to szatnia oraz recepcja (Reception) - Eksploracja parteru sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Ostatnie dwa pomieszczenia budynki to szatnia oraz recepcja (Reception). Dokładne zbadanie recepcji jest bardzo utrudnione, gdyż przebywa tu duża grupa przeciwników. Polecam postarać się odwrócić ich uwagę rzucanymi przedmiotami, szczególnie że przy głównym biurku do odnalezienia są dowody.

Uwaga - W kolejnych podpunktach poradnika znajdują się informacje na temat lokalizacji bezpieczników, których odnalezienie jest potrzebne do zaliczenia etapu. Lokalizacja bezpieczników jest uzależniona od wybranego poziomu trudności:

  • Jeżeli grasz na poziomie trudności Łatwy lub Normalny, to zapoznaj się z podpunktem Korytarze sierocińca - Odnalezienie bezpieczników: niższe poziomy trudności
  • Jeżeli grasz na poziomie trudności Trudny, Ekspert lub Purysta, to zapoznaj się z podpunktem Korytarze sierocińca - Odnalezienie bezpieczników: wyższe poziomy trudności