Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Farming Simulator 2013 - poradnik do gry

Farming Simulator 2013 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 Farming Simulator 2013 poradnik

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

W dziale tym zostaną pokrótce opisane najważniejsze lokacje w grze oraz ekwipunek, który możemy znaleźć poruszając się po mapie. Grę rozpoczynamy niedaleko naszego parku maszyn, wokół którego zgromadzone są kluczowe dla dalszej rozgrywki konstrukcje. Pierwszą i najważniejszą z nich są silosy zbożowe. To w nich przechowuje się zebrane zboża oczekując na wzrost cen skupu. Warto pamiętać, że przechowywane przez bardzo długi czas zboża powoli niszczeją, stąd zalecane jest od czasu do czasu wyprzedać wszystkie zmagazynowane produkty rolne. Jak zostało to uprzednio wspomniane, każdy silos służy do przechowywania innego rodzaju plonów a jego zawartość możemy poznać po namalowanym na jego brzegu rysunku.

Silosy zbożowe. Od lewej do prawej: pszenica, jęczmień, rzepak i kukurydza. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Silosy zbożowe. Od lewej do prawej: pszenica, jęczmień, rzepak i kukurydza.

Tuż obok silosów zbożowych znajdują się magazyny, w których przechowywane są buraki cukrowe oraz ziemniaki. Rozładunku dokonuje się bezpośrednio na pryzmę (pod zadaszeniem), zaś załadunku przyczepy możemy dokonać po drugiej stronie budowli - wystarczy ustawić pojazd pod taśmociągiem i poczekać, aż zostanie on napełniony.

Magazyn na ziemniaki i buraki cukrowe. Produkty odbieramy spod taśmy po drugiej stronie. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Magazyn na ziemniaki i buraki cukrowe. Produkty odbieramy spod taśmy po drugiej stronie.

Kolejnym ważnym elementem znajdującym się na naszym placu jest stoisko z nasionami. To tutaj uzupełniamy nasze siewniki przed wyruszeniem na pola.

Stoisko z nasionami. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Stoisko z nasionami.

Następną równie ważną konstrukcją jest stacja paliw. Na mapie znajduje się ich kilka, a wszystkie służą do tego samego - uzupełniania paliwa w naszych pojazdach. Wystarczy postawić maszynę tuż obok stacji i nacisnąć przycisk odpowiedzialny za tankowanie.

Stacja paliw. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Stacja paliw.

Po drugiej stronie placu znajduje się zbiornik na nawóz. To tutaj uzupełniamy opryskiwacze przed wyruszeniem na pole. W późniejszym stadium gry będziemy mogli produkować własny bionawóz (obornik) jako produkt uboczny wypasu zwierząt.

Cysterna z nawozem. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Cysterna z nawozem.

Kolejnym budynkiem znajdującym się w lokacji startowej jest skup słomy i siana. Jeśli posiadamy jego nadmiar możemy go zostawić w tym miejscu i podreperować stan naszego konta. Wystarczy wycofać przyczepę do środka budynku i rozładować ją a automatycznie otrzymamy wynagrodzenie.

Skup siana i trawy. Wystarczy umieścić w nim przyczepę i rozładować ją, a otrzymamy pieniądze. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Skup siana i trawy. Wystarczy umieścić w nim przyczepę i rozładować ją, a otrzymamy pieniądze.

Ostatnią konstrukcją, na którą powinniśmy zwrócić uwagę jest kurza ferma - lądują tutaj wszystkie zakupione przez nas w sklepie kurczaki. Naszym zadaniem jest ręczne zebranie zniesionych przez nie jajek a następnie odniesienie ich do skupu. Jeśli nie zresetowaliśmy położenia maszyn możemy udać się do niego przenosząc się do jednego z naszych ciągników za pomocą klawisza TAB.

Kurza ferma znajdująca się w lokacji startowej. - Lokacje i budynki | Podstawy Farming Simulator 2013 - Farming Simulator 2013 - poradnik do gry
Kurza ferma znajdująca się w lokacji startowej.