Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Mapy Heroes VI Danse Macabre poradnik Heroes VI - Danse Macabre

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Misja 2 - Mapa 1 (M1)

Mapa fabularna - powierzchnia

1 - ZAMEK ALMA-ZERI (miejsce startu) - Misja 2 | Mapy Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

1 - ZAMEK ALMA-ZERI (miejsce startu)

2 - KRYSZTAŁ MOCY

3 - SMOCZE ŹRÓDŁO

4 - KRYSZTAŁ MOCY

5 - KRYSZTAŁ MOCY

6 - KRYSZTAŁ MOCY

7 - PIRAMIDA (zadanie poboczne)

8 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (zadanie poboczne)

9 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (zadanie poboczne)

10 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (zadanie poboczne)

11 - STUDNIA DUSZ

12 - PORTAL DO KRÓLESTWA NIESKRUSZONEGO

Misja 2 - Mapa 2 (M2)

Mapa fabularna - podziemia

1 - WYJŚCIE Z PORTALU - Misja 2 | Mapy Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

1 - WYJŚCIE Z PORTALU

2 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

3 - MASKA FAŁSZYWEGO OBLICZA

Misja 2 - Mapa 3 (M3)

Mapa Obiektów - powierzchnia

1 - ZAMEK ALMA-ZERI (miejsce startu) - Misja 2 | Mapy Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

1 - ZAMEK ALMA-ZERI (miejsce startu)

2 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)

3 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)

4 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

5 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1-3 punkty mocy magicznej / +1-3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

6 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW

7 - STOCZNIA (umożliwia budowę statków; koszt 2500 złota, 10 drewna)

8 - ŚLEPA KAPŁANKA (zapewnia premię +5 do przeznaczenia; można odwiedzić jeden raz przed bitwą)

9 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

10 - STOCZNIA (umożliwia budowę statków; koszt 2500 złota, 10 drewna)

11 - FORT

12 - KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie)

13 - KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie)

14 - SMOCZE ŹRÓDŁO (raz w tygodniu podwaja maksymalną liczbę punktów many bohatera; można odwiedzić raz w tygodniu)

15 - ZAMEK TELAL-GAMIL

16 - STOCZNIA (umożliwia budowę statków; koszt 2500 złota, 10 drewna)

17 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

18 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

19 - KRYPTA

20 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)

21 - ZAMEK BARRA-NADIN

22 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

23 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

24 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)

25 - STOCZNIA (umożliwia budowę statków; koszt 2500 złota, 10 drewna)

26 - MAGICZNA MENAŻERIA (zapewnia rekrutację Szarych Wilków, Olbrzymich Wilków, Syren)

27 - KRYSZTAŁ MOCY (+1 do punktów mocy; można odwiedzić tylko raz)

28 - STOCZNIA (umożliwia budowę statków; koszt 2500 złota, 10 drewna)

29 - RUINY MAGROD (nagroda za pokonanie armii frakcji Sanktuarium)

30 - PIRAMIDA (nagroda za pokonanie armii frakcji Nekropolia)

31 - KOPALNIA RUDY (dostarcza 2 jednostki rudy dziennie)

32 - POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10% więcej dla obrażeń jednostek strzelających w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień)

33 - KOPALNIA KRYSZTAŁÓW (wydobycie kryształów; 1 dziennie)

34 - KAPLICZKA DEMONÓW (zapewnia premię +5 do siły ataku i przeznaczenia do końca tygodnia; można odwiedzić raz w tygodniu)

35 - ZAMEK NINURTA-SIN

36 - TARTAK (dostarcza 2 jednostki drewna dziennie)

37 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1-3 punkty mocy magicznej / +1-3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

38 - SYMBOL ARKATHA (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia; można odwiedzić raz w tygodniu)

39 - TAJEMNA BIBLIOTEKA (odwiedzający bohater otrzymuje do wyboru: +1-3 punkty mocy magicznej / +1-3 punkty obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

40 - FORT

41 - ŚWIĄTYNIA ZADUMY (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy)

42 - LATARNIA (zwiększa morale w następnej bitwie; można odwiedzić tylko raz przed każdą bitwą)

44 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

45 - LATARNIA MORSKA (zwiększa liczbę punktów ruchu na morzu wszystkim bohaterom gracza, który kontroluje ten budynek)

46 - STUDNIA DUSZ (zapewnia premię +10 do mocy magicznej do końca tygodnia; można odwiedzić raz w tygodniu)

47 - WRAK GALEONU (nagroda za pokonanie Zjaw i Duchów)