Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre poradnik Heroes VI - Danse Macabre

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Zestaw Wielkiego Lisza

Zestaw Wielkiego Lisza dane nam będzie skompletować dzięki ukończeniu kampanii Sandro. Każda z dwóch misji oferuje po trzy takie artefakty.

Artefakt

Umiejscowienie

Właściwości

Buty Żywego Trupa - Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Buty Żywego Trupa

Stopy

+1 do punktów ruchu bohatera na lądzie

+1 do inicjatywy przyjaznych stworzeń

Ornat Nekromanty - Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Ornat Nekromanty

Tors

+1 do obrony przed magią

+20 do many

Klepsydra Ładu - Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Klepsydra Ładu

Szyja

+3 do morale dla wszystkich jednostek co turę

Pierścień Nieskruszonego - Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Pierścień Nieskruszonego

Palec

+ 5 do mocy magicznej

Księga Ostatniej Posługi - Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Księga Ostatniej Posługi

Lewa ręka

+5 do obrony przed magią

Efekt leczenia wrogich stworzeń zmniejszony o 5%

1 - Zestaw Wielkiego Lisza | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

 

Plecy

+3 do przeznaczenia

-3 do morale dla wszystkich stworzeń nieprzyjaciela

W zależności od liczby posiadanych artefaktów zestawu, pojawiają się kolejne bonusy:

Ilość posiadanych przedmiotów z zestawu

Premia

2

-2 dla inicjatywa stworzeń przeciwnika

4

-4 dla morale stworzeń przeciwnika

6

+ 8 do mocy magicznej