Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku Testament Sherlocka Holmesa poradnik, solucja

Dostań się do warsztatu anarchistów

Jako Watson wędruj na plac, gdzie stoją przyczepy anarchistów. Wejdź do zielonej.

Zauważ, że piec na końcu pomieszczenia jest mocno rozgrzany, a na pozostawionej na nim patelni przypala się tłuszcz - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Zauważ, że piec na końcu pomieszczenia jest mocno rozgrzany, a na pozostawionej na nim patelni przypala się tłuszcz. Musisz ugasić ogień w piecu.

W tym celu weź stojącą niemal naprzeciwko (pomiędzy siedziskiem a komodą) konewkę z wodą - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

W tym celu weź stojącą niemal naprzeciwko (pomiędzy siedziskiem a komodą) konewkę z wodą.

Wróć do pieca i zabierz wiszącą z lewej strony obudowy ścierkę - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Wróć do pieca i zabierz wiszącą z lewej strony obudowy ścierkę.

Otwórz przez nią drzwiczki pieca - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Otwórz przez nią drzwiczki pieca.

Po czym chluśnij do środka wodą z konewki - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Po czym chluśnij do środka wodą z konewki.

Zauważ, że na gwoździu, na którym wisiała ścierka, wisi też klucz - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Zauważ, że na gwoździu, na którym wisiała ścierka, wisi też klucz. Weź go.

Opuść zieloną przyczepę i maszeruj pod drzwi środkowej, czerwonej, która do tej pory pozostawała zamknięta - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Opuść zieloną przyczepę i maszeruj pod drzwi środkowej, czerwonej, która do tej pory pozostawała zamknięta. Jak słusznie się domyślasz, uda się ją otworzyć zdobytym przed chwilą kluczem. Uczyń to.

W środku, na niskiej szafce przy drzwiach, stoją rosyjskie matrioszki - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

W środku, na niskiej szafce przy drzwiach, stoją rosyjskie matrioszki. To taka zabawka w kształcie baby w ludowym stroju, wewnątrz której znajduje się kolejna, a w niej następna, każda coraz mniejsza.

Zdejmij górną część matrioszki i wyciągnij z niej drugą lalkę - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Zdejmij górną część matrioszki i wyciągnij z niej drugą lalkę. Z niej trzecią. Rozbrój trzecią, a znajdziesz w niej mały kluczyk.

Wejdź dalej do przyczepy i zauważ rzeźbione przez jednego z braci drewniane figurki na drugiej niskiej szafce - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Wejdź dalej do przyczepy i zauważ rzeźbione przez jednego z braci drewniane figurki na drugiej niskiej szafce.

Natomiast w głębi pomieszczenia, pod łóżkiem, dostrzeż zamknięty na kłódkę kufer na zabawki - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Natomiast w głębi pomieszczenia, pod łóżkiem, dostrzeż zamknięty na kłódkę kufer na zabawki.

Wysuń go i otwórz małym kluczem znalezionym w matrioszce - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Wysuń go i otwórz małym kluczem znalezionym w matrioszce.

W środku znajdziesz bączki, jednakowoż z pewnością nie do zabawy - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

W środku znajdziesz "bączki", jednakowoż z pewnością nie do zabawy. Wyjmij z kufra napisany po rosyjsku list z dziwnym symbolem (stylizowana litera A, oznaczająca zapewne anarchię), woreczek z kulkami i wskazówkę zegara. Opuść przyczepę.

1 - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry
W trzeciej z przyczep nie masz czego szukać, wędruj zatem do mieszczącego się za nią baraku w biało-zielone pasy - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

W trzeciej z przyczep nie masz czego szukać, wędruj zatem do mieszczącego się za nią baraku w biało-zielone pasy. To warsztat Rosjan. Jest zamknięty na solidną kłódkę.

W zbliżeniu w otwór w środkowym kółku wetknij zabraną z kufra wskazówkę - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

W zbliżeniu w otwór w środkowym kółku wetknij zabraną z kufra wskazówkę. Następnie, klikając cztery pozostałe kółka, musisz doprowadzić do tego, by we wszystkich pojawiły się symbole identyczne jak na liście napisanym cyrylicą.

Zagadka nie jest trudna - wystarczy kliknąć raz każde z kółek, na końcu to, w którym pojawi się rosyjskie A - Dostań się do warsztatu anarchistów | Finał w opuszczonym lunaparku - Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Zagadka nie jest trudna - wystarczy kliknąć raz każde z kółek, na końcu to, w którym pojawi się rosyjskie A. To, od którego zaczniesz i w jakiej zrobisz to kolejności, jest bez znaczenia, choć najprościej rozpocząć od górnego, na które skierowana jest wskazówka, i polecieć po kolei, zgodnie z ruchem wskazówek zegara.