Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

FTL: Faster Than Light - poradnik do gry

FTL: Faster Than Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mantis Cruiser (B) - The Basilisk | Statki | FTL Faster Than Light poradnik FTL: Faster Than Light

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Mantis Cruiser (B) - The Basilisk

załoga: 2x mantis - Mantis Cruiser (B) - The Basilisk | Statki | FTL Faster Than Light - FTL: Faster Than Light - poradnik do gry

Wyposażenie

załoga: 2x mantis

uzbrojenie: brak

zasoby: rakiety (0); części dronów (15)

rozszerzenia: Mantis Pheromones

Odblokowanie (wykonaj minimum 2 z 3)

nazwa osiągnięcia

opis

Take no prisoners!

Zgładź ekipę 20 statków przed dotarciem do sektora 6. Nie powinno stanowić to większego problemu przy założeniu, że uda nam się szybko rozbudować załogę i zluzować dwie modliszki które od tej pory będziemy wysyłali do abordażu przy każdej okazji.

Avast, ye scurvy dogs!

Załatw w jednej potyczce minimum 5 osobową załogę w walce wręcz, nie tracąc przy tym członka załogi i nie odnosząc uszkodzeń kadłuba. Największym wyzwaniem jest znalezienie tak licznej ekipy na statku przeciwnika. Odpowiednio rozbudowana osłona i moduł maskowania powinny pomóc w unikaniu nadlatujących pocisków. Pilnujemy również ewentualnych intruzów na własnym pokładzie nie dając im szans na pełne uszkodzenie naszych systemów co zaowocowałoby uszkodzeniem kadłuba.

Battle Royale

Wykończ ostatniego członka wrogiej załogi, swoją ostatnią modliszką. Skaczemy na statek wroga, wybijamy załogę zostawiając jednego z nich przy życiu, skaczemy z powrotem do siebie. Leczymy wybranego mantisa, pozostałych członków załogi dusimy w jednym z rozszczelnionych pomieszczeń. Na koniec skaczemy ponownie na statek przeciwnika i załatwiamy ostatniego wroga. Po zdobyciu osiągnięcia warto rozważyć restart... .

Uwagi

Początkowo rozgrywka tym statkiem to spore wyzwanie. Dużo zależy od szczęścia, ale niewykluczone że czasami łatwiej będzie Ci ewakuować się z pola bitwy niż trwać w zaparte. Na starcie nie masz żadnej broni, a teleport jest Twoim głównym atakiem. Oczywiście większość uwag dotyczących Typu A (np. rozbudowa załogi), sprawdzi się również tutaj. Problem w tym, że tym razem pomimo lepszego układu pomieszczeń i większej, 4 osobowej komory teleportu - nie masz zbyt efektywnej metody na statki bez tlenu (poza powolnym Boarding drone), problemem jest również dodatkowa tarcza rasy Zoltan która uniemożliwi Ci abordaż do czasu jej zdjęcia. Unikaj też wysyłania w plener pełnej załogi - jedna zabłąkana rakieta która trafi w Twój teleporter i nie masz drogi powrotu. Kiedy jednak uporasz się z tymi trudnościami, a dodatkowo rozbudujesz teleporter - odkryjesz, że ten pojazd potrafi być bardzo przyjemny... po prostu nie na starcie.