Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Warbeast Armory | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt I Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

The Warbeast Armory

Region: Estherian Enclave, Beast Warrens w The Temple Steppes - The Warbeast Armory | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt I - Torchlight 2 - poradnik do gry

Region: Estherian Enclave, Beast Warrens w The Temple Steppes

Zleceniodawca: Vanquisher Scout w Enklawie

Nagroda: [2160 PD], [893 złota]

Aby wykonać to zadanie, będziesz musiał nieco pobiegać. Wyjdź z Enklawy i przemierz całe Path of the Honored Death, by przejść do The Temple Steppes. Tam odszukaj miejsce, w którym rezydują dwaj potworni kowale. Ich lokalizacja jest losowa, ale pewną podpowiedzią jest to, że mieszkają gdzieś w Beast Warrens (część The Temple Steppes). Kiedy dotrzesz na miejsce, przygotuj się do walki.

Obaj bracia posiadają podobne ataki, chociaż opierające się na różnych żywiołach - The Warbeast Armory | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt I - Torchlight 2 - poradnik do gry

Obaj bracia posiadają podobne ataki, chociaż opierające się na różnych żywiołach. Jeden upodobał sobie ogień, podczas gdy drugi - elektryczność. Staraj się unikać ich ataków, biegając dookoła (są dość wolni) i pod żadnym pozorem nie pozwól sobie na to, by znaleźć się między nimi. Najlepiej zrobisz, jeśli oddzielisz ich od siebie i wyeliminujesz po kolei. Uważaj jednak, by nie pobiec za daleko - w otoczeniu nie brakuje innych potworów.

Kiedy bracia polegną, dobierz się do ich inwentarza, a następnie przeszukaj profilaktyczną kuźnię - The Warbeast Armory | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt I - Torchlight 2 - poradnik do gry

Kiedy bracia polegną, dobierz się do ich inwentarza, a następnie przeszukaj profilaktyczną kuźnię. W jej środku znajdziesz schemat (Armor Schematics), którego poszukiwał wojownik z Enklawy. Wróć więc do niego i odbierz nagrodę.