Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Artifice of Evil | Zadania główne w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Artifice of Evil

Region: Ossean Wastes, Forsaken Vaults - Artifice of Evil | Zadania główne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Region: Ossean Wastes, Forsaken Vaults

Zleceniodawca: Sphinx

Nagroda: [7600 PD], [1665 złota]

Drugie zadanie Sfinksa dotyczy starożytnej twierdzy, której ten pilnuje. Musisz wejść do środka i wyeliminować mechaniczne monstrum, które odpowiada za stworzenie plagi robotów. Wejdź więc do Forsaken Vaults i przygotuj się na nierówną walkę z całym mnóstwem ezohirskich żołnierzy, zatrutych umarlaków oraz maszyn. Ich ilość jest naprawdę przytłaczająca, dlatego dobrze zrobisz, jeśli zaopatrzysz się w dużą ilość mikstur leczniczych. Lokację przygotowano z myślą o bohaterach pomiędzy 23 a 26 poziomem doświadczenia, jednak nawet oni mogą mieć problem z dotarciem do ostatniego wroga.

Podziemie jest niebezpieczne nie tylko ze względu na przeciwników, których w nim spotkasz, ale również samo otoczenie - Artifice of Evil | Zadania główne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Podziemie jest niebezpieczne nie tylko ze względu na przeciwników, których w nim spotkasz, ale również samo otoczenie. W zamku znajduje się całe mnóstwo pułapek - na podłodze umieszczono śmiercionośne kolce, nie brak też ostrzy wychodzących z posadzki ani promieni lasera wystrzeliwanych z oczu posągów. Tych przeszkadzajek nie można zniszczyć, więc jedynym remedium na problem pozostaje duża mobilność. Dotyczy to szczególnie postaci dystansowych, które mogą mieć problem z eksploracją lochu.

Boss żyjący na trzecim piętrze fortecy to bardzo zaawansowany, a przy tym szalony robot - Artificer - Artifice of Evil | Zadania główne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Boss żyjący na trzecim piętrze fortecy to bardzo zaawansowany, a przy tym szalony robot - Artificer. Większość jego ataków opiera się na elektryczności, chociaż nie waha się też przed użyciem mocarnych ramion ani wystrzeliwanej na sporą odległość dłoni. Przeciwnik zadaje najdotkliwsze obrażenia podczas bezpośredniej walki, dlatego warto mierzyć się z nim na dystansie lub używać wielu umiejętności defensywnych równocześnie. Zastosowanie mikstur leczniczych jest więcej, niż wskazane - zwłaszcza, że wroga prędzej czy później otoczą maszyny, stanowiące osobny problem (warto wyeliminować je zdolnościami obszarowymi). Kiedy zagrożenie zostanie zlikwidowane, pozbieraj okoliczne skarby i wróć do Zarypheshu - Guardian of Air ma dla Ciebie kolejne zlecenie - Meet the Djinni.