Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Haunted Quarter

Obrazek

Nazwa

Formy ataku

Porady

Ratlin Lobber - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ratlin Lobber

Rzut płonącą cieczą, strzał z pistoletu

Ten mały cwaniak nie tylko rzuca koktajlami mołotowa (które zadają bardzo dużo obrażeń od ognia i zostawiają płonący ślad na ziemi), ale jeszcze strzela z pistoletu. Jest bardzo niebezpieczny, szczególnie w grupie. Chociaż posiada niewiele punktów życia, to jednak może być trudnym przeciwnikiem do ubicia - potrafi szybko uciec przed bohaterem poprzez skomplikowane salto w tył. Najlepiej zlikwidować go atakiem obszarowym lub dystansowym.

Tentacle - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tentacle

Uderzenie

Wielka macka zadaje znaczne obrażenia od trucizny, ale nie może się przemieszczać. Nie oznacza to jednak, że można ją całkowicie zlekceważyć - jej zasięg jest bardziej, niż imponujący. Potwór posiada niewiele punktów życia, przez co umiera od byle uderzenia - dlatego warto używać na nim ataków obszarowych.

Netherling - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Netherling

Ugryzienie

Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów.

Nether-Shade - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Nether-Shade

Cios ręką, trująca macka

Ten potwór dysponuje bardzo niewielką ilością punktów życia i zadaje niezbyt duże obrażenia fizyczne oraz od trucizny. Często jest przywoływany przez Nethermancerów, ale występuje też na wolności. Nie stanowi większego zagrożenia.

Netherim Soldier - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Netherim Soldier

Uderzenie macką, rzut wirującym ostrzem

Potężny przeciwnik, zadający spore obrażenia podczas walki wręcz (fizyczne i elektryczne) oraz miotający elektrycznymi pociskami, które rykoszetują od ścian i bohaterów. Posiada sporo punktów życia i jest dość niebezpieczny. Warto wyeliminować go zaraz po Nethermancerach i Netherlingach.

Shattered One - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shattered One

Uderzenie łapą

Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać.

Shattered Headless - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shattered Headless

Uderzenie łapą, przyciągający oddech

Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami.

Desiccated Bowman - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Bowman

Zatruta strzała, trujące kałuże

Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny.

Desiccated Warrior - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Warrior

Zatrucie, cios mieczem

Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały.

Roach Mage - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Roach Mage

Zatruty pocisk, aura trucizny

Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie.

Mana Spectre - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Spectre

Uderzenie szponami, burza many

Czarownik potrafi przywoływać niebezpiecznych strzelców (Mana Wisp) oraz generować sporych rozmiarów burzę many. W bezpośrednim starciu zadaje obrażenia od trucizny. Posiada dość dużo punktów życia, przez co niełatwo go zabić. Jest to priorytetowy cel dla każdego bohatera, o ile ten chce wyjść cało z opresji.

Mana Wisp - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Wisp

Strzał samonaprowadzającą kulą ognia

Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami).

Manaburned Ezrohir - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Manaburned Ezrohir

Uderzenie łapą, przyciągający promień

Ten niezbyt silny mag potrafi przyciągać do siebie bohaterów i zadawać im średnie obrażenia od trucizny. Nie jest zbyt odporny i posiada słaby pancerz. Nie należy go jednak lekceważyć - opętany heros to łatwy cel dla pozostałych potworów.

Tomb Jailer - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tomb Jailer

Uderzenie mieczem, energetyczny pocisk

Potężny i odporny przeciwnik, który zadaje obrażenia od ognia i elektryczności. Porusza się powoli, przez co łatwo zastrzelić go z dystansu. Zamach jego miecza jest tak szeroki, że może zranić wszystkich bohaterów stojących przed potworem. Może też wywoływać co jakiś czas niewielką falę energii, która powoli przemieszcza się w kierunku bohatera.

Cinderblade - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Cinderblade

Ogniste uderzenie, kule ognia

Ten niepozorny miecz jest w rzeczywistości bardzo niebezpiecznym oponentem. Nie tylko zadaje ogromne obrażenia od ognia w bezpośrednim starciu, ale miota też płonącymi kulami, które mogą podpalić bohatera. Warto pozbyć się go jak najszybciej.

Skeletal Pyromancer - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Skeletal Pyromancer

Kula ognia, meteoryt, ognista fala, płomień

Mag miotający potężnymi czarami ze sfery ognia, zadający przy tym ogromne obrażenia i podpalający bohatera. Posiada niezbyt dużo punktów życia, przez co stanowi łatwy cel.

Sand Hulk - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Sand Hulk

Potężne uderzenie,

Kamienne więzienie

Ten gigantyczny potwór zadaje monstrualne obrażenia w walce wręcz (często odpychające bohatera) i może wytworzyć dookoła siebie kamienną klatkę, z której niełatwo się wydostać. Sama w sobie bestia jest bardzo odporna i posiada wytrzymały pancerz. Powolne tempo poruszania się to prawdziwa pięta achillesowa tej maszkary - warto to wykorzystać i walczyć z nią na odpowiednim dystansie.

Mirror Image - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mirror Image

Kule ognia, strzał z pistoletu, meteor, unieruchomienie, teleportacja bohatera

Zwierciadlany obraz głównego bossa dysponuje dokładnie takimi samymi umiejętnościami co on, ale posiada znacznie mniej punktów życia. Na planszy mogą znajdować się maksymalnie dwa odbicia równocześnie, a zabicie ich władcy jest równoznaczne ze śmiercią jego sług.

Ezrek Khan - Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrek Khan

Kule ognia, strzał z pistoletu, meteor, unieruchomienie, teleportacja bohatera

Potężny boss dysponuje wieloma zróżnicowanymi atakami (opartymi głównie na ogniu) i może tworzyć swoje klony (Mirror Image). Walka z nim przebiega w trzech etapach - po każdej "śmierci" wycofa się na bezpieczną odległość i przywoła kilka sług. Dopiero za trzecim razem zgon potwora będzie rzeczywisty.

Podczas walki z tym oponentem należy biegać dookoła niego (unikając w ten sposób jego czarów) i zadając mu jak najwięcej obrażeń.