Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

World of Tanks - poradnik do gry

World of Tanks - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Object 268 | Radziecki niszczyciel czołgów w World of Tanks World of Tanks poradnik

Porady, tipsy i recenzja czołgu Object 268. Tutaj nauczysz się, jak grać Object 268!

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Cechy i recenzja Object 268 - Object 268 | Radziecki niszczyciel czołgów w World of Tanks - World of Tanks - poradnik do gry

Cechy i recenzja Object 268:

Cechy Object 268

Nazwa

Object 268

Typ

Niszczyciel

Poziom

X

Uzbrojenie

152 mm M-64

Pancerz

187/100/50 (przód/boki/tył/mm) (kadłub)

Wytrzymałość

1950 punktów wytrzymałości

Mobilność

Prędkość maksymalna 48km/h, prędkość obrotu 28 stopni/s

Zasięg widzenia

370m

W World of Tanks, topowy radziecki niszczyciel czołgów X tieru, Object 268. Historycznie zbudowano tylko prototyp na bazie czołgu ciężkiego T-10, ale nigdy nie został skierowany do produkcji seryjnej.

Główną zaletą Obiekta 268, jak i jego poprzedników, są wysokie obrażenia od każdej pestki i potężna penetracja. Tym razem jednak nie mamy do czynienia z typowo radziecką armatą o śmiechu wartych wskaźnikach - celność działa M-64 jest już szczęśliwie na przyzwoitym (ale nie wybitnym) poziomie; do czasu skupiania celownika można by się przyczepić, ale w przypadku tej linii wypada się cieszyć, że po prostu nie jest zły. Dynamizm tego niszczyciela pozostaje godnym uznania - wysoka prędkość maksymalna + niezgorsza szybkość obrotu; kamuflaż na którym można polegać.

Wadami są niestety: niewielki zasięg widzenia; pancerz który nie ochroni nas przed innymi niszczycielami i częścią czołgów średnich oraz ciężkich o wysokich penetracjach dział; niska szybkostrzelność czyli odrobinę kulejący dpm (obrażenia na minutę).

Słabe punkty

Szablonowo - jarzmo działa wraz z samym działem; pochylone płyty superstruktury czyli nadbudówki kadłuba: możliwe do przebicia penetracjami ~300mm, choć zawsze z szansą na rykoszet - Object 268 | Radziecki niszczyciel czołgów w World of Tanks - World of Tanks - poradnik do gry
  1. Czerwony (tam NIE strzelaj):

Szablonowo - jarzmo działa wraz z samym działem; pochylone płyty "superstruktury" czyli nadbudówki kadłuba: możliwe do przebicia penetracjami ~300mm, choć zawsze z szansą na rykoszet.

  1. Żółty (jest szansa na przebicie)

Górne płyty kadłuba ukształtowane w tzw. "nos szczupaka, zbudowane pod złowieszczymi kątami, lubią odbijać pociski. Armaty od 250mm penetracji powinny sobie poradzić z przebiciem.

  1. Zielony (wal śmiało)

Dolna płyta pancerza frontowego, spaw pomiędzy głównymi płytami pancerza oraz wizjer kierowcy pod działem. Ponadto, belka dalmierza na dachu - bardzo oczywisty i banalny weakpoint.

Jak grać Objectem 268?

Obiekt ten to typ niespokojnej duszy, nadaje się on do agresywnej walki twarzą w twarz z przeciwnikami (oczywiście w miarę rozsądku) - wyjazd na przeciwnika, oddanie strzału, wycofanie się na czas reloadu i ponowne napieranie. Jednocześnie, spokojna gra na dystans, trzymanie się w ogonie to także jego żywioł - zezwala nam na to bardzo przyzwoity współczynnik kamuflażu i znacznie lepsza celność niż u poprzedników z drzewka.

Opancerzenie Objecta, wprawdzie bardzo zmyślnie ukształtowane, zapewni nam niewielką ochronę przy coraz większej średniej penetracji pojazdów w World of Tanks oraz przy naszej niskiej puli HP. Jeśli tylko jest taka sposobność, nie zwracajmy na siebie uwagi wrogich tanków (szczególnie niszczycieli) i unikajmy poruszania się samotnie.

Moduły dodatkowe

Sugerowane moduły dodatkowe to w zależności od naszego stylu gry:

  1. Do walki agresywnej: ulepszona wentylacja, ulepszony system naprowadzania, mechanizm dosyłający do dział
  2. Do rzezi na dystans: lorneta polowa, siatka maskująca, ulepszona wentylacja/ulepszony system naprowadzania.