Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester Gra o tron poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Światło i cień [ZG]

Królewska Przystań

Punkt 1 - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Na dobry początek wizyty w Królewskiej Przystani zostaniesz zaczepiony przez patrol Złotych Płaszczy, dowodzony przez Czerwony Płaszcz - elitarną jednostkę królewskiej straży - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Na dobry początek wizyty w Królewskiej Przystani zostaniesz zaczepiony przez patrol Złotych Płaszczy, dowodzony przez Czerwony Płaszcz - elitarną jednostkę królewskiej straży. Niezależnie od tego jak się przedstawisz, dowódca patrolu rozpozna Alestera i Morsa, za których Valarr wyznaczył nagrodę. Masz do wyboru: przekupić dowódcę 2 złotymi smokami lub walczyć. Jeśli go przekupisz, obejdzie się bez walki i zyskasz przy okazji osiągnięcie.

Jeżeli jednak zdecydujesz się walczyć, przygotuj się na wyzwanie - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Jeżeli jednak zdecydujesz się walczyć, przygotuj się na wyzwanie. Jak zawsze w przypadku walk grupowych skup się najpierw na eliminowaniu słabiej opancerzonych jednostek, utrzymując Czerwonego Płaszcza w parterze za pomocą powalenia (pies Morsa powinien wystarczyć). Jednostki elitarne zawsze okute są w ciężką zbroję, więc przełącz broń na obuchową. Jeśli twoje postaci są przyzwoicie rozwinięte i nauczyłeś się wykorzystywać na przemian ich umiejętności powalające, ogłuszające oraz obszarowe, walka nie powinna być problemem.

Jeśli wciąż chodzisz w zdartej zbroi i używasz tępego miecza, czas pomyśleć o wydaniu ciężko zarobionych pieniędzy - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Jeśli wciąż chodzisz w zdartej zbroi i używasz tępego miecza, czas pomyśleć o wydaniu ciężko zarobionych pieniędzy. To już prawie koniec gry, więc dalsze oszczędzanie na nic się nie zda, a dobry ekwipunek robi ogromną różnicę. Kupcy w Królewskiej Przystani mają mnóstwo doskonałego sprzętu na sprzedaż. To twoja ostatnia szansa by się dozbroić!

Punkt 2

Jeśli we wcześniejszych rozdziałach posłuchałeś mnie i ocaliłeś życie Orysowi i/lub Siekierze, spotkasz ich obu (lub jednego z nich) przed następną bramą - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Jeśli we wcześniejszych rozdziałach posłuchałeś mnie i ocaliłeś życie Orysowi i/lub Siekierze, spotkasz ich obu (lub jednego z nich) przed następną bramą. Obaj dołączą do twojej drużyny i będą Ci pomagać przez następne dwie części tego rozdziału. Jeśli tak się stanie, kolejne potyczki na ulicach Królewskiej Przystani staną się banalne. Z Orysem i Siekierą u boku, Alester i Mors mogą skupiać się na "dużych" przeciwnikach, podczas gdy pozostali dwaj z łatwością uporają się z łucznikami i innymi.

Po ulicach chodzi mnóstwo tego typu patroli - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po ulicach chodzi mnóstwo tego typu patroli. Zanim przejdziesz do rozwiązywania kolejnych powierzonych Ci zadań rozpraw się z nimi wszystkimi. Nie tylko zyskasz cenne łupy i doświadczenie, ale też unikniesz wielu nieoczekiwanych walk.

Zwróć uwagę na martwych członków straży przybocznej Starków (białe tuniki z wilkiem na piersi). Każdy z trupów ma przy sobie dobrą broń lub zbroję, które w najgorszym razie można sprzedać za uczciwy grosz. Miejsca, gdzie możesz znaleźć ludzi Starków oznaczone są specjalnym woreczkiem z białą poświatą.

Punkt 3

Kiedy dotrzesz do wyznaczonego punktu spotkania z Harwynem, okaże się, że go tam nie ma - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Kiedy dotrzesz do wyznaczonego punktu spotkania z Harwynem, okaże się, że go tam nie ma. Masz do wyboru użyć psiego węchu, aby go odnaleźć lub porozmawiać z Faleną. Wygodniejszą opcją jest rozmowa z byłą ulubienicą Gawena, gdyż od razu wskaże gdzie ukrywa się Harwyn. Aby Ci to jednak wyjawiła, musisz być uprzejmy podczas rozmowy.

Punkt 4

Harwyn został przechwycony przez Varysa i oczekuje na twoje przybycie w bramie, niedaleko Dworku Sarwycków - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Harwyn został przechwycony przez Varysa i oczekuje na twoje przybycie w bramie, niedaleko Dworku Sarwycków. Varys podpowie Ci, co będzie niezbędne w walce z Valarrem: miecz z valeriańskiej stali. W mieście tylko jedna osoba dysponuje takim orężem, a jest nim stary rycerz, Clement Buckler.

Punkt 5

Clementa spotkasz pod jego domem w południowej części miasta - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Clementa spotkasz pod jego domem w południowej części miasta. Niestety, ten nie odda miecza bez walki. Pokonaj go wcześniej wypracowanymi taktykami walki, które dodatkowo będą ułatwione dzięki obecności Orysa i Siekiery. Po walce Clement ugnie się i odda Ci swój miecz.

Wróć do Varysa pochwalić się zdobytym orężem - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Wróć do Varysa pochwalić się zdobytym orężem. Jest to dwuręczny miecz, więc jeżeli nie jest to broń pasująca do twojego stylu walki, zgódź się przekuć broń w coś bardziej użytecznego. Varys skieruje Cię do zaprzyjaźnionego kowala, który potrafi obchodzić się z valeriańską stalą.

Punkt 6

U poleconego kowala możesz przerobić valeriański miecz na każdą, dowolnie wybraną broń, od toporków po groty do strzał - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

U poleconego kowala możesz przerobić valeriański miecz na każdą, dowolnie wybraną broń, od toporków po groty do strzał. Taka broń będzie zadawać ogromne obrażenia cieniom, które przyzywa Valarr.

Po wybraniu sobie odpowiedniej broni wróć porozmawiać z Varysem, a ten wyśle Cię do miejskich kanałów, gdzie znajduje się tajne przejście do Warowni Maegora.

Punkt 7

Skieruj się do wejścia na arenę, tuż obok posiadłości Harltonów - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Skieruj się do wejścia na arenę, tuż obok posiadłości Harltonów. Przy okazji pozbądź się okolicznych patroli i zgarnij resztę łupów z ulicy.

Kanały Królewskiej Przystani

Punkt 1 - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Varys będzie na Ciebie czekał w sekretnym korytarzu w południowej części kanałów - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Varys będzie na Ciebie czekał w sekretnym korytarzu w południowej części kanałów. Samo przejście oświetlone będzie latarnią o purpurowym kolorze.

Punkt 2

Na początku tuneli będziesz spotykał tylko pojedyncze jednostki, które pod naporem ciosów czterech osób będą padać jak muchy - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Na początku tuneli będziesz spotykał tylko pojedyncze jednostki, które pod naporem ciosów czterech osób będą padać jak muchy.

Punkt 3

Całe kanały roją się od Poszukiwaczy Krwi - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Całe kanały roją się od Poszukiwaczy Krwi. Możesz ominąć znaczną część patroli (np. używając sekretnych przejść zaznaczonych na mapie), ale dodatkowe łupy i doświadczenie warte jest przeczesania całych kanałów. Jeżeli dobrze radziłeś sobie z patrolami na powierzchni, przeciwnicy w kanałach nie będą stanowili żadnego wyzwania.

Punkt 4

W końcu dotrzesz do umówionego miejsca pod kolorową latarnią - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do umówionego miejsca pod kolorową latarnią. Po wyeliminowaniu pobliskiego patrolu użyj widzenia R'hllora, aby odkryć mechanizm otwierający pobliską ścianę.

Punkt 5

Zanim porozmawiasz z Varysem zastanów się dobrze, czy nie potrzebujesz jeszcze czegoś z powierzchni - Światło i cień (ZG) - Królewska Przystań, Kanały Królewskiej Przystani | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Zanim porozmawiasz z Varysem zastanów się dobrze, czy nie potrzebujesz jeszcze czegoś z powierzchni. Masz ostatnia szansę, aby sprzedać zdobyte do tej pory łupy i kupić nowy sprzęt dla swojego głównego bohatera. Po rozmowie z Varysem zostaniesz zaprowadzony do Warowni Maegora, a Orys i Siekiera pożegnają się z Tobą.