Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester Gra o tron poradnik, solucja

Okowy [ZG]

Riverspring

Punkt 1 - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Po cudownym zmartwychwstaniu, Mors dowiaduje się o planach Valarra, który szturmem chce odbić Jayne z Leśnej Warowni - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po cudownym zmartwychwstaniu, Mors dowiaduje się o planach Valarra, który szturmem chce odbić Jayne z Leśnej Warowni.

Teraz będzie dobra okazja, aby zwerbować trochę ludzi do Nocnej Straży, aby zakończyć zadanie poboczne Świeża Krew. Spacerując po mieście zwróć uwagę na dziesiątki zwłok leżące na ulicach - wiele z nich ma przy sobie złoto i inne łupy.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, teraz będzie doskonała okazja, aby odwiedzić Czerwonych kapłanów w Bożym Gaju i zrobić zakupy dla Alestera - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, teraz będzie doskonała okazja, aby odwiedzić Czerwonych kapłanów w Bożym Gaju i zrobić zakupy dla Alestera. Powinieneś mieć już dość złota, aby kupić nowe zbroje/bronie dla swoich bohaterów. Jeśli musisz wybierać, zaopatrz tę postać, którą chcesz grać w rozstrzygających rozdziałach. Odwiedź kowali, zbrojmistrzów i innych kupców we wszystkich miastach, w których wcześniej widziałeś coś ciekawego do kupienia.

Punkt 2

Kiedy będziesz gotowy do opuszczenia Riverspring, spotkaj się z przewoźnikiem Victorem na przystani, a ten zabierze Cię do Leśnej Warowni - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Kiedy będziesz gotowy do opuszczenia Riverspring, spotkaj się z przewoźnikiem Victorem na przystani, a ten zabierze Cię do Leśnej Warowni.

Leśna Warownia

Punkt 1 - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Victor zabierze was pod niestrzeżoną bramę do warowni - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Victor zabierze was pod niestrzeżoną bramę do warowni. Korzystając z ataku Valarra możesz dostać się niepostrzeżenie aż na szczyt zamku. Za ciche przedostanie się przez zamek otrzymasz również osiągnięcie. Do tego celu potrzebny będzie pies Morsa, którego spotkasz w pierwszym korytarzu warowni.

Punkt 2

Zagryź strażnika patrolującego schody przed salą tronową, a w międzyczasie zabierz broń, która znajduje się w pokoju straży, w którym niegdyś spotkałeś Alessandra - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Zagryź strażnika patrolującego schody przed salą tronową, a w międzyczasie zabierz broń, która znajduje się w pokoju straży, w którym niegdyś spotkałeś Alessandra.

To ta sama broń, o której Lord Harlton rozmawiaj ze swoim człowiekiem w [rozdziale 8] - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

To ta sama broń, o której Lord Harlton rozmawiaj ze swoim człowiekiem w [rozdziale 8].

Punkt 3

Omiń cichcem salę tronową i wejdź do korytarza, na rogu, którego stoi patrol - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Omiń cichcem salę tronową i wejdź do korytarza, na rogu, którego stoi patrol. Nie podchodź do nich i zamiast tego poślij psa za zapachem Jeyny.

Punkt 4

Zagryź strażnika, który stoi psu na przeszkodzie i już w ludzkiej skórze prześliźnij się tą samą trasą do sali jadalnej - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Zagryź strażnika, który stoi psu na przeszkodzie i już w ludzkiej skórze prześliźnij się tą samą trasą do sali jadalnej.

Punkt 5

Poczekaj chwilkę w jadalni, aby upewnić się, że strażnik patrolujący to pomieszczenie udał się do kuchni - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Poczekaj chwilkę w jadalni, aby upewnić się, że strażnik patrolujący to pomieszczenie udał się do kuchni. Wtedy puść za nim swojego psa i zagryź go zanim wyjdzie z kuchni.

Przy zwłokach strażnika znajdziesz klucz do piwniczki, którą przejdziesz do kolejnego punktu.

Punkt 6

Na szczycie schodów za piwnicą zobaczysz spacerującego strażnika - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Na szczycie schodów za piwnicą zobaczysz spacerującego strażnika. Jak zwykle, naślij na niego psa kiedy ten nie będzie patrzył i rozszarp mu gardło.

Punkt 7

Klatką schodową dostaniesz się na kolejne piętro - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Klatką schodową dostaniesz się na kolejne piętro. Mimo usilnych starań zostaniesz od razu dostrzeżony, a strażnik, który Cię zobaczył pobiegnie zaalarmować pozostałych. Na szczęście nie jest szybkim biegaczem, więc jeśli natychmiast przejmiesz kontrolę nad psem to z łatwością dogonisz go w okolicach krat oddzielających korytarze. Zagryź go szybko, a nikt nie przyjdzie mu z pomocą.

Punkt 8

Wejdź do gabinetu Harltona i dokładnie go przeszukaj - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Wejdź do gabinetu Harltona i dokładnie go przeszukaj. Z pomocą psiego nosa odnajdziesz Pęk kluczy Harltona ukryty w kominku. Za jego pomocą będziesz mógł otworzyć bramkę, którą zatrzasnął za sobą uciekający strażnik.

Opcjonalnie, możesz również odnaleźć tajne przejście obok kominka korzystając z widzenia Rhllora - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Opcjonalnie, możesz również odnaleźć tajne przejście obok kominka korzystając z widzenia R'hllora. Którejkolwiek opcji nie wykorzystasz, i tak dostaniesz się aż do pokoju Jayne bez podnoszenia alarmu.

Punkt 9

Niestety, Jayne jest strzeżona przez Ethana i jego ludzi - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Niestety, Jayne jest strzeżona przez Ethana i jego ludzi. Przewaga strażników oraz ciasne pomieszczenie sprawią, ze trudno będzie unikać ciosów. Taka walka w zwarciu ma jednak swoje plusy i ciosy obszarowe obu bohaterów dosięgną wszystkich przeciwników na raz. Wykorzystaj to, aby skutecznie ich oszałamiać i zasypywać gradem ciosów. Stosuj ataki specjalne na przemian Alestera i Morsa, aby obu panom starczyło energii do końca walki.

Po zwycięstwie nad Ethanem, na piętro wkroczy Harlton z małym oddziałem swoich najlepszych ludzi - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po zwycięstwie nad Ethanem, na piętro wkroczy Harlton z małym oddziałem swoich najlepszych ludzi. Na razie skończy się na rozmowie, po której Mors, Alester i Jeyna zabarykadują się w sypialni. Wykorzystaj ten moment aby pozbierać łupy po ostatniej walce. Wykorzystaj widzenie R'hlorra, aby odszukać tajne przejście prowadzące na klatkę schodową.

Zejdź w dół schodami, aż dotrzesz do mechanizmu, który otworzy przejście z powrotem do jadalni - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Zejdź w dół schodami, aż dotrzesz do mechanizmu, który otworzy przejście z powrotem do jadalni.

Punkt 10

Po drodze przez jadalnię zabij grupkę przeciwników, podczas gdy Jeyna skręca się z powodu bólów porodowych - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po drodze przez jadalnię zabij grupkę przeciwników, podczas gdy Jeyna skręca się z powodu bólów porodowych. Zastosowanie dotychczas poznanych taktyk powinno szybko załatwić sprawę kuchennego patrolu.

Punkt 11

Po otwarciu wrót jadalni zostaniesz natychmiast zaatakowany przez dwie grupy przeciwników - jedna nadejdzie z południowego, a druga ze wschodniego skrzydła korytarza - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po otwarciu wrót jadalni zostaniesz natychmiast zaatakowany przez dwie grupy przeciwników - jedna nadejdzie z południowego, a druga ze wschodniego skrzydła korytarza.

Skup swoje ataki na jednej grupie na raz, aby jak najszybciej ją zneutralizować - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Skup swoje ataki na jednej grupie na raz, aby jak najszybciej ją zneutralizować. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnego rozproszenia zadawanych obrażeń i szybciej się z nimi uporasz. Pamiętaj również, że śmierć jednego z bohaterów nie jest permanentna, tak długo jak drugi przeżyje potyczkę.

Punkt 12

Na koniec udaj się do sali tronowej, w której czeka na Ciebie Harlton ze swoją watahą - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Na koniec udaj się do sali tronowej, w której czeka na Ciebie Harlton ze swoją watahą. Przyjdzie Ci zmierzyć się z twoim dawnym towarzyszem boju, Desmondem. Na początku walki skup się na unieruchamianiu Desmonda i wykorzystaj ten czas na pozbycie się łuczników oraz innych przeciwników w lekkich zbrojach, aby ograniczyć do minimum otrzymywane obrażenia.

Kiedy na placu boju zostanie już sam Desmond, wciel w czyn starą taktykę powalenie + krwawienie + dobicie - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Kiedy na placu boju zostanie już sam Desmond, wciel w czyn starą taktykę powalenie + krwawienie + dobicie. Długotrwała trucizna lub podpalenie tez nie zaszkodzi, ponieważ pasek zdrowia Desmonda jest nieprzyzwoicie długi. Przy dobrym wyczuciu czasu w używaniu umiejętności, pan rycerz nie powinien wstać z podłogi na dłużej niż kilka sekund.

Po śmierci Desmonda do sali wbiegną jeszcze niedobitki ludzi Harltona - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po śmierci Desmonda do sali wbiegną jeszcze niedobitki ludzi Harltona. Większość z nich przyodziana jest w średnie zbroje, więc pokonanie ich nie powinno stanowić wielkiego problemu. Jeśli twojej drużynie podczas tej długiej walki niebezpiecznie ubyło zdrowia, możesz wycofać się na jeden z balkonów aby kupić sobie kilka chwil na regenerację.

Po zabiciu wszystkich strażników, na ekranie rozegrają się ostatnie, dramatyczne sceny tej części rozdziału - Okowy (ZG) - Riverspring, Leśna Warownia | Rozdział 13 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po zabiciu wszystkich strażników, na ekranie rozegrają się ostatnie, dramatyczne sceny tej części rozdziału.