Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alternativa - poradnik do gry

Alternativa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się do laboratorium Endory | Rozdział 4 | Alternativa poradnik Alternativa

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Dostań się do laboratorium Endory

Jesteś w Kolin, gdzie Endora ma swoje tajne laboratorium - Dostań się do laboratorium Endory | Rozdział 4 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Jesteś w Kolin, gdzie Endora ma swoje tajne laboratorium. Musisz się do niego dostać, ale furtka jest zamknięta. Naciśnij dzwonek umiejscowionego po prawej domofonu. Niezależnie od wybranej odpowiedzi i tak nie zostaniesz wpuszczony na teren posesji.

Przyjrzyj się furtce, okaże się, że klucz tkwi z drugiej strony zamka - Dostań się do laboratorium Endory | Rozdział 4 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Przyjrzyj się furtce, okaże się, że klucz tkwi z drugiej strony zamka. Pogrzeb w śmieciach z lewej i prawej strony furtki. W pierwszym przypadku znajdziesz kawałek blachy, w drugim drutu.

Podłóż blachę pod furtką, a drutem spróbuj wypchnąć na nią klucz - Dostań się do laboratorium Endory | Rozdział 4 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Podłóż blachę pod furtką, a drutem spróbuj wypchnąć na nią klucz. Niestety. Jednak kiedy użyjesz drutu na furtce ponownie, Richard rozprawi się z nią w inny sposób.

Znalazłszy się na terenie posesji, absolutnie nie wchodź od razu do środka (a jeśli już to zrobiłeś - wciśnij urzędnikowi kit, że jesteś dozorcą i zgubiłeś swoją kartę, inaczej zginiesz - Dostań się do laboratorium Endory | Rozdział 4 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Znalazłszy się na terenie posesji, absolutnie nie wchodź od razu do środka (a jeśli już to zrobiłeś - wciśnij urzędnikowi kit, że jesteś dozorcą i zgubiłeś swoją kartę, inaczej zginiesz!). Rozejrzyj się po podwórku - przy stercie rupieci po prawej leży czyjaś karta pracownicza. Oczywiście - weź ją.

Przyjrzyj się jej w ekwipunku (PPM), a konkretnie zdjęciu faceta raczej niepodobnego do Richarda oraz numerowi ID w dole po prawej - Dostań się do laboratorium Endory | Rozdział 4 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Przyjrzyj się jej w ekwipunku (PPM), a konkretnie zdjęciu faceta raczej niepodobnego do Richarda oraz numerowi ID w dole po prawej. Następnie przy pomocy noża oderwij fotkę i zmień numer ID robiąc z 8 - 9 (bez tych poprawek nie masz po co wchodzić do budynku - zginiesz!). Teraz już możesz wejść do środka.