Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Max Payne 3 - poradnik do gry

Max Payne 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 Max Payne 3 poradnik, solucja

Rozdział I

Przeprawa przez apartament

Już na samym początku tej misji zmuszony zostaniesz do wyeliminowania kilku bandytów, przy czym najpierw czeka Cię bardzo krótki samouczek - Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry

Już na samym początku tej misji zmuszony zostaniesz do wyeliminowania kilku bandytów, przy czym najpierw czeka Cię bardzo krótki samouczek. Zacznij od wciśnięcia prawej gałki analogowej z zamiarem załączenia spowolnienia czasu i następnie wyceluj w stojącego na wprost od Ciebie przeciwnika (najlepiej w jego głowę). Po wykonaniu tej czynności oddaj jeden lub kilka strzałów (prawy trigger).

Druga część samouczka to wykonanie rzutu w trybie spowolnienia czasu - Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry

Druga część samouczka to wykonanie rzutu w trybie spowolnienia czasu. W tym celu wychyl lewą gałkę analogową do góry i następnie wciśnij przycisk RB. W trakcie lotu obróć się w lewo i postaraj się zlikwidować dwóch kolejnych przeciwników, którzy wybiegną z apartamentu. Jeżeli spudłujesz, to będziesz się musiał z nimi rozprawić już po dotknięciu ziemi i wyłączeniu przez grę spowolnienia czasu.

Uwaga! Jeżeli misję tę powtórnie rozgrywasz, to samouczek zostanie automatycznie pominięty i od razu przystąpisz do walk ze wszystkimi trzema przeciwnikami.

Zbliż się teraz do wejścia do apartamentu - Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry

Zbliż się teraz do wejścia do apartamentu. Możesz się tu zachować na dwa sposoby. Pierwszy z nich to "przyklejenie się" do ściany przy wejściu z zamiarem wykorzystania jej w formie zasłony (przycisk X). Drugi wariant to agresywne wkroczenie do apartamentu i powtórzenie ruchu wiążącego się z wykonaniem skoku w trybie spowolnienia czasu (przycisk RB). Niezależnie od wybranego wariantu zachowania warto wiedzieć, że do zlikwidowania są dwie kolejne osoby - jedna z nich powinna stać na wprost od wejścia, a druga skrywać się po lewej stronie.

Po zlikwidowaniu wszystkich bandytów rozważ podniesienie drugiego pistoletu (menu doboru broni jest wywoływane przyciskiem LB) i powróć do miejsca, w którym rozprawiłeś się z pierwszą grupą wrogów - Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu wszystkich bandytów rozważ podniesienie drugiego pistoletu (menu doboru broni jest wywoływane przyciskiem LB) i powróć do miejsca, w którym rozprawiłeś się z pierwszą grupą wrogów. Skręć w lewo i skieruj się na koniec korytarza. Zbadaj posadzkę niedaleko okna, odnajdując pierwszy fragment broni [Złota broń - Pistolet PT92 1/3].

Powróć do apartamentu i poświęć kilka chwil na jego zbadanie - Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry

Powróć do apartamentu i poświęć kilka chwil na jego zbadanie. Możesz wejść w interakcję z pianinem, przy czym jest to opcjonalne. Rozejrzyj się za stolikiem, na którym leżą środki przeciwbólowe oraz pierwszy ślad [Ślad 1/2 - Czasopismo o celebrytach]. Na koniec skieruj się w stronę drzwi prowadzących na balkon apartamentu.

Uwaga! Upewnij się, że pozbierałeś wszystkie przedmioty przed opuszczeniem apartamentu, bo nie będziesz tu mógł powrócić.

Tuż po tym jak Max zacznie zjeżdżać po fragmencie dachu dokładnie wyceluj w głowę stojącego na dole bandyty - Przeprawa przez apartament | Rozdział I | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry

Tuż po tym jak Max zacznie zjeżdżać po fragmencie dachu dokładnie wyceluj w głowę stojącego na dole bandyty. Radzę się tu pilnować, gdyż nie możesz doprowadzić do przypadkowego postrzelenia zakładniczki. Pojedynczy strzał powinien załatwić sprawę.