Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Yesterday - poradnik do gry

Yesterday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uruchom dzwon (2) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday poradnik Yesterday

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Uruchom dzwon cz.2

Teraz zadziałaj metalowymi ozdobami na deskach, a będąc w posiadaniu dużej ilości śrubek i brzytwy, zbudujesz długą deskę - Uruchom dzwon (2) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Teraz zadziałaj metalowymi ozdobami na deskach, a będąc w posiadaniu dużej ilości śrubek i brzytwy, zbudujesz długą deskę. Udaj się z nią do pomieszczenia z dzwonem i podłóż ją pod drewnianą kłodę.

Następnie musisz spowodować, by deska ją uniosła, trzeba ją więc czymś obciążyć - Uruchom dzwon (2) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Następnie musisz spowodować, by deska ją uniosła, trzeba ją więc czymś obciążyć. Wykorzystaj do tego stojące pod ścianą worki. Kiedy weźmiesz jeden z nich i położysz na desce, John resztę potrzebnego balastu dorzuci już automatycznie.

Gdy kłoda znajdzie się w pozycji poziomej, obwiąż ją liną, po czym wpraw w ruch, by uderzyła w dzwon - Uruchom dzwon (2) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Gdy kłoda znajdzie się w pozycji poziomej, obwiąż ją liną, po czym wpraw w ruch, by uderzyła w dzwon.

Dźwięk dzwonu przywoła do gniazda niebieskiego ptaka, a mistrz, doceniając kreatywność Johna, nauczy go walczyć kataną.