Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Yesterday - poradnik do gry

Yesterday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odkryj przyczynę niepokoju Johna | Paryż - hotel Dore | Yesterday poradnik Yesterday

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Po rozmowie z Henrym (wyczerp wszystkie opcje dialogowe) John Yesterday, w którego wcielasz się tym razem, leci do Paryża, do hotelu i pokoju, w którym nocował podczas poprzedniej wizyty.

Odkryj przyczynę niepokoju Johna

Ponieważ bohater czuje się w swoim dawnym pokoju hotelowym dziwnie nieswojo, rozejrzyj się po pomieszczeniu, by ustalić przyczynę tego stanu.

Przyjrzyj się dość niesamowitym obrazom na ścianach, szczególnie trzem wiszącym w jednej linii nad biurkiem po lewej - Odkryj przyczynę niepokoju Johna | Paryż - hotel Dore | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Przyjrzyj się dość niesamowitym obrazom na ścianach, szczególnie trzem wiszącym w jednej linii nad biurkiem po lewej. John przypomni sobie, co zaszło tu poprzednio.

Rzuć również okiem na obraz na kolumnie (pomiędzy biurkiem a drzwiami do łazienki) - Odkryj przyczynę niepokoju Johna | Paryż - hotel Dore | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Rzuć również okiem na obraz na kolumnie (pomiędzy biurkiem a drzwiami do łazienki). Okaże się, że zakrywa on drzwiczki do sejfu. John przypomni sobie wówczas, że będąc tu ostatnio, wręczył recepcjoniście Albertowi kopertę, której otrzymanie z powrotem wymaga podania składającego się z dwóch słów hasła. Kiedy otworzysz pierwsze drzwi sejfu (te, na froncie których jest obraz) i przyjrzysz się kolejnym - metalowym, upewnisz się oczywiście, że są zamknięte, ale także, że John schował coś wewnątrz.

Przejdź do stojącego na szafce przy łóżku (po prawej) telefonu i zadzwoń do recepcji (warto również zadzwonić do Henryego i matki) - Odkryj przyczynę niepokoju Johna | Paryż - hotel Dore | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Przejdź do stojącego na szafce przy łóżku (po prawej) telefonu i zadzwoń do recepcji (warto również zadzwonić do Henry'ego i matki). Wypytaj Alberta o wszystko - dowiesz się paru interesujących rzeczy i przekonasz, że zgadywanie hasła na chybił trafił jest bez sensu. John musi je sobie przypomnieć.