Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect 3 - poradnik do gry

Mass Effect 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect 3: Cytadela - Ambasador volusów - solucja, opis przejścia Mass Effect 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 3 znajdziesz opis przejścia pobocznego questu Cytadela - Ambasador volusów. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak przeprowadzić śledztwo na temat ambasadora Korlacka, gdzie znajduje się ambasador i jak zachować się w trakcie sceny z łowcami nagród.

Otrzymanie wiadomości od Prymarchy Victusa

Zleceniodawca questu: brak [Normandia SR-2: Centrum Informacji Bojowych]

Sposób odblokowania questu: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu głównego questu Priorytet: Cytadela #2.

W celu odblokowania tego zadania musisz już po zaliczeniu głównego questu Priorytet: Cytadela #2 powrócić na pokład Normandii i z użyciem terminalu osobistego Sheparda odczytać treść wiadomości Szpieg na Durleshu, przysłanej przez Prymarchę Victusa - Mass Effect 3: Cytadela - Ambasador volusów - solucja, opis przejścia - Mass Effect 3 - poradnik do gry

W celu odblokowania tego zadania musisz już po zaliczeniu głównego questu Priorytet: Cytadela #2 powrócić na pokład Normandii i z użyciem terminalu osobistego Sheparda odczytać treść wiadomości Szpieg na Durleshu, przysłanej przez Prymarchę Victusa.

Z wiadomości dowiesz się, że Prymarcha podejrzewa ambasadora volusów Dina Korlacka o bycie szpiegiem Cerberusa i zostaniesz poproszony o wykorzystanie uprawnień Widma do dokładniejszego zbadania problemu.

Śledztwo na Cytadeli

Wybierz się do Okręgowego Biura Zamówień Widm znajdującego się w lokacji [Cytadela: Ambasady na Cytadeli] i wejdź w interakcję z Terminalem Widm - Mass Effect 3: Cytadela - Ambasador volusów - solucja, opis przejścia - Mass Effect 3 - poradnik do gry

Wybierz się do Okręgowego Biura Zamówień Widm znajdującego się w lokacji [Cytadela: Ambasady na Cytadeli] i wejdź w interakcję z Terminalem Widm. Odczytaj treść wiadomości Miejsce pobytu Dina Korlacka i zgodnie z sugestią gry powróć w okolice windy.

Odszukaj na lewo od windy strażnika ambasady i zainicjuj z nim rozmowę, dzięki czemu dowiesz się, że voluskiego ambasadora nie ma aktualnie w biurze. Ponownie zagadaj do strażnika, tak by móc zbadać gabinet.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie