Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagrożenia | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

90% przeciwników w Syndicate to zwyczajni ludzie - różne ubrani, różnie uzbrojeni, ale po prostu zwykli ludzie - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

90% przeciwników w Syndicate to zwyczajni ludzie - różne ubrani, różnie uzbrojeni, ale po prostu zwykli ludzie. Potrafią zbierać się w grupy, oskrzydlać gracza, korzystać z osłony przeszkód terenowych, ale zachowanie jednego nie różni się niczym od drugiego. Dlatego też nie będę tutaj wstawiał litanii przeciwników, którzy różnią się od siebie kolorem obuwia i przynależnością do innych syndykatów. Poniższa lista przedstawia nie tyle wrogów, co wyposażenie, które wyróżnia niektórych osobników. Pod całą tą technologią kryje się zwyczajny piechur, który bez swojego gadżetu krwawi i ginie jak zwykły szeregowiec.

PŁYNNA ZBROJA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

PŁYNNA ZBROJA

Działanie: Płynny żel polimerowy powstrzymuje pociski kalibru 5-15mm. Dopóki żel jest aktywny, jego właściciel jest właściwie nietykalny.

Sposób postępowania: Hakowanie powoduje skrystalizowanie się płynnej warstwy polimeru. Przez krótki okres czasu skrystalizowana warstwa będzie podatna na wszelkiego rodzaju zniszczenia. Gdy skrystalizowana warstwa pęknie, pancerz staje się bezużyteczny a jego właściciel podatny na każdy rodzaj obrażeń.

Właściciele tego rodzaju zbroi wyposażeni są zawsze w strzelby CQC-11, a więc najgroźniejsi na krótkie dystanse.

ZBROJA ELEKTRYCZNA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

ZBROJA ELEKTRYCZNA

Działanie: Wyładowania elektryczne o ogromnej mocy "ulatniają" wszystkie pociski do kalibru 20mm. Zbroja składa się z dwóch warstw przewodzących płyt.

Sposób postępowania: Hakowanie powoduje czasowe rozładowanie ładunku zgromadzonego w przewodzących płytach. W tym czasie można je zniszczyć, ale w ich miejsce uruchomi się zapasowy zestaw przewodników. Hakowanie trzeba powtórzyć by zniszczyć również drugą warstwę.

Zbroja ma pozytywny (dla gracza oczywiście) efekt uboczny - w momencie jej zniszczenia uwalnia gigawaty ładunków elektrycznych, zabijając wszystkich w zasięgu kilku metrów.

Właściciele tego typu pancerzy uzbrojeni są w karabiny laserowe COIL.

ZBROJA REAKTYWNA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

ZBROJA REAKTYWNA

Działanie: Komórki mikro-ładunków wybuchowych neutralizują większość znanych pocisków, poza największymi kalibrami. Zbroja składa się z dwóch warstw ochronnych.

Sposób postępowania: Hakowanie spowoduje wyłączenie sytemu zarządzającego mikro-ładunkami wybuchowymi, umożliwiając tym samym zniszczenie pierwszej warstwy. Ponowne zhakowanie pozwoli zniszczyć drugą warstwę i odsłoni bezpośredni dostęp do centralnego systemu zarządzającego mikro-detonacjami. Jego zhakowane spowoduje, że wszystkie mikro-ładunki zostaną zdetonowane, zabijając właściciela.

Właściciele tego typu pancerzy zazwyczaj wyposażeni są w wyrzutnie rakiet SWARM lub Miniguny.

TARCZA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

TARCZA

Działanie: Powstrzymuje pociski małego kalibru z broni krótkiej, karabinków i karabinów szturmowych.

Sposób postępowania: Tarcza jest podatna na pociski wielko-kalibrowe (snajperka, karabin Kusanagi w alternatywnym trybie). Najłatwiejszą metodą eliminacji żołnierza z tarczą jest obalenie go aplikacją Backfire lub zajście go od tyłu w czasie działania Nakładki DART. Możliwe jest też zabicie go poprzez strzelanie w odsłonięte kończyny. Można go również pokonać atakiem wręcz.

Właściciele tarcz, ze względu na ich duże wymiary muszą ograniczać się do broni krótkiej APP-3.

PŁYNNA TARCZA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

PŁYNNA TARCZA

Działanie: Płynny żel polimerowy absorbuje pociski kalibru 5-105mm.

Sposób postępowania: W przeciwieństwie do zwykłej tarczy, tej nie przebije nawet pocisk snajperski. Niemniej jednak metoda jej zneutralizowania jest banalna - wystarczy użyć na właścicielu tarczy aplikacji Backfire, która chwilowo wyłączy tarczę i odsłoni chronioną osobę. Zajście delikwenta od tyłu i strzelanie po kończynach również zadziała.

Właściciele płynnych tarcz zazwyczaj używają potężnych rewolwerów BULLHAMMER.

WIDMO (specter) - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

WIDMO (specter)

Działanie: Zbroja generuje kamuflaż optyczny, sprawiając że jej właściciel staje się niemal całkiem niewidzialny.

Sposób postępowania: Choć efektowna, zbroja Specter jest bardzo miękka i łatwo wyeliminować jej właściciela, gdy już zostanie zauważony. Właściwości maskujące zbroi można czasowo zneutralizować impulsem elektromagnetycznym (granat EMP lub zdetonowana mina EMP). Żołnierze Widmo widoczni są przez kilka chwil w trybie Nakładki DART. Nie trwa to jednak długo, ponieważ zbroja zakłóca sensory DARTa.

Właściciele tego rodzaju zbroi preferują wyciszone karabinki UMK, aby jeszcze bardziej utrudnić ich zlokalizowanie.

ZAKŁÓCACZ (jammer) - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

ZAKŁÓCACZ (jammer)

Działanie: Generuje wokół właściciela pole zakłócające, które uniemożliwia używanie w jego pobliżu aplikacji DART oraz hakowania. Interfejs użytkownika również zostaje zakłócony, utrudniając tym samym orientację w sytuacji.

Sposób postępowania: W zakłócacze wyposażeni są zwykli żołnierze ze strzelbami CQC-11, więc wystarczy ich szybko zabić. Ich jedynym zadaniem jest ochrona polem zakłócającym oficera w płynnej lub innej zaawansowanej zbroi.

Zakłócacz nie blokuje molowości Nakładki DART.

Bot UAV - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

Bot UAV

Działanie: Latające roboty o dużej zwrotności, wyposażone w broń automatyczną małego kalibru oraz płynną zbroję.

Sposób postępowania: Boty UAV występują w różnych kształtach i rozmiarach, ale wszystkie działają tak samo. Zhakowanie płynnego pancerza spowoduje jego natychmiastową krystalizację i pęknięcie, pozostawiając bota bez osłony. Boty podatne są na wszelkie rodzaje zniszczeń - właściwie to wystarczyłby chyba rzut kamieniem. Ich jedyną prawdziwą siłą jest najczęściej ilość. Zwykle używane są do wspomagania oddziałów żołnierzy korporacji.