Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia Kingdoms of Amalur: Reckoning poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021

Ta strona poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning ma do zaoferowania trzecią część opisów przejścia pobocznych misji z regionu Odarath II. Dodaliśmy również mapy lokacji Gorguath oraz Uduath.

Mapa Gorguath

1 - Pledge Ficon - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

1 - Pledge Ficon

2 - Heartvine

3 - Grave Thresh

4 - Ciało Sir Sagrella

Udaj się do wskazanych podziemi i porozmawiaj z Pledge Ficonem - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Udaj się do wskazanych podziemi i porozmawiaj z Pledge Ficonem. Zaoferuj mu pomoc w walce ze stworem, a następnie idź na zachód.

Twoim celem są trzy zaznaczone na mapie rośliny Heartvine - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Twoim celem są trzy zaznaczone na mapie rośliny Heartvine. Wyrwij je wciskając A.

Gdy wszystkie znikną, pojawi się Grave Thresh - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Gdy wszystkie znikną, pojawi się Grave Thresh.

Na początku starcia pozbądź się słabszych przeciwników i pozwól swemu towarzyszowi odciągnąć uwagę większego stwora - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Na początku starcia pozbądź się słabszych przeciwników i pozwól swemu towarzyszowi odciągnąć uwagę większego stwora. Dopiero gdy wszyscy pomocnicy zginą, zaatakuje Thresha. Podczas starcia z nim, pamiętaj o odbieganiu w momencie, jak zacznie uderzać w ziemie. Zadaje wtedy spore obrażenia, których nie da się zablokować. Jest to dobry moment na wykorzystaniu łuku lub zaklęć zasięgowych. Warto również wejść w tryb Reckoning. Znacznie ułatwi to walkę oraz zwiększy ilość otrzymanych punktów doświadczenia.

Gdy przeciwnik padnie martwy na ziemię, zapisz grę, pobiegnij na północ i zabierz pierścień Sir Sagrella - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Gdy przeciwnik padnie martwy na ziemię, zapisz grę, pobiegnij na północ i zabierz pierścień Sir Sagrella.

Rozpocznie się wtedy kolejne starcie, tym razem z dwoma Threshami - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Rozpocznie się wtedy kolejne starcie, tym razem z dwoma Threshami. Żeby tego było mało, nasz towarzysz zginie już na samym początku. W tej walce radzę jak najszybciej pobiec na wschód do pierwszego wroga i skupić na nim cały swój atak. Jeśli dopisze szczęście, drugi przeciwnik będzie spokojnie czekał na swoją kolej na drugim końcu lokacji. Gdy oba stwory zginą, zbierz pozostawione przez nie przedmioty. Jest duża szansa na to, że znajdziesz wśród nich bardzo rzadką broń. Jeżeli nie będzie zadowolony z lootu, zawsze możesz wczytać grę i powtórzyć walkę.

Wraz z pierścieniem wróć do House of Ballads M2(9) i wejdź do Court of Enchantsments - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Wraz z pierścieniem wróć do House of Ballads M2(9) i wejdź do Court of Enchantsments. Tam będziesz mógł zakończyć misję.

Ballad of Bloody Bones

Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "Song of Sir Sagrell".

Aby rozpocząć misję, porozmawiaj z Hallamem the White, który czeka na ciebie w Court of Enchantments (House of Ballads M2(9)) - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Aby rozpocząć misję, porozmawiaj z Hallamem the White, który czeka na ciebie w Court of Enchantments (House of Ballads M2(9)). Wyśle cię on do króla Wencena z Ballads Oratory w Etinmere M5(7).

Porozmawiaj z władcą, a dowiesz się o miejscu, w którym znajduje się Sir Farrara - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Porozmawiaj z władcą, a dowiesz się o miejscu, w którym znajduje się Sir Farrara. Są to podziemia zwane Uduath M5(12).

Mapa Uduath

1 - Sir Farrara - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

1 - Sir Farrara

2 - Więzień

3 - Bloody Bones

4 - Wyjście

Po wejściu do środka idź cały czas prosto, aż zobaczysz walczącego Fae - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Po wejściu do środka idź cały czas prosto, aż zobaczysz walczącego Fae. Pomóż mu w starciu, a następnie razem uratujcie po kolei wszystkich zaznaczonych na mapie więźniów.

Gdy ostatni ludzi uciekną, czeka cię spotkanie z Bloody Bones - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Gdy ostatni ludzi uciekną, czeka cię spotkanie z Bloody Bones. Podczas rozmowy z porywaczem możesz wybrać trzy opcje dialogowa, ale bez względu na to, na którą się zdecydujesz, będziesz musiał stoczyć walkę ze swoim rozmówcą. W tym starciu radzę, jak najszybciej pozbyć się trzech słabszych stworów. Dopiero gdy zginą, zacznij atakować Bloody Bones. Walka z pojedynczym przeciwnikiem nie powinna sprawić ci większych problemów. Wystarczy, że będziesz go cały czas atakował, a nie zdąży nawet rzucić jednego zaklęcia. Drugi sposób polega na ciągłym atakowaniu głównego wroga i wykonywaniu uników w momencie, gdy wykonują ataki jego podwładni. W obu przypadkach nie zapomnij wejść w tryb Rackoning przed zadaniem ostatniego ciosu.

Po tym jak Bloody Bones wreszcie zginie, wskrześ Sir Farrara, a następnie wróć do House of Ballads M2(9) porozmawiać z królem w Court of Enchantments - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Po tym jak Bloody Bones wreszcie zginie, wskrześ Sir Farrara, a następnie wróć do House of Ballads M2(9) porozmawiać z królem w Court of Enchantments.

Two Knights and a Troll

Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "Ballad of Bloody Bones".

Porozmawiaj z królem Wencenem w House of Ballads M2(9) - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Porozmawiaj z królem Wencenem w House of Ballads M2(9). Otrzymasz od niego polecenie udania się do Ballads Library i pomówienia ze mieszkającą tam Tenhwą M7(3).

Kobieta poprosi cię o udanie się do siedziby wiedźmy i odzyskanie pięciu skradzionych artefaktów - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Kobieta poprosi cię o udanie się do siedziby wiedźmy i odzyskanie pięciu skradzionych artefaktów.

Zanim wyruszysz w podróż, wejdź najpierw na pierwsze piętro biblioteki - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Zanim wyruszysz w podróż, wejdź najpierw na pierwsze piętro biblioteki. W stojącej tam skrzyni znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów.

Pierwszy Fae Cairn znajdziesz niedaleko wejścia do Sunder Caverns M7(11) - Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (3) - solucja, opis przejścia - Kingdoms of Amalur: Reckoning - poradnik do gry

Pierwszy Fae Cairn znajdziesz niedaleko wejścia do Sunder Caverns M7(11). Pozostałe ukryto wewnątrz jaskini.