Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Cztery stare kamienie

1 - obserwatorium (Hagen, Lee) - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - obserwatorium (Hagen, Lee)

2 - Loric (strażnik)

3 - wieża magów (Zyra, Magor)

4 - Lester

5 - wejście do kopalni

6 - pałac (Lisha)

7 - Magor (zadanie Królewska córka)

8 - Gorn

9 - Milten

10 - Diego

11 - Handlarz (możesz się u niego zaopatrzyć w różne przedmioty)

1 - Gormak - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - Gormak

2 - Tralok

3 - Królowa pełzaczy

4 - Karella

5 - brama wyjściowa

Kamienne klucze

Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania Ruiny Setarrif

W celu wykonania tej misji musisz uporać się z czterema pomniejszymi zadaniami (Kamień Postępu, Kamień Bogactwa, Kamień Mądrości, Kamień Szlachetności) polegającymi na znalezieniu czterech kluczy - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

W celu wykonania tej misji musisz uporać się z czterema pomniejszymi zadaniami (Kamień Postępu, Kamień Bogactwa, Kamień Mądrości, Kamień Szlachetności) polegającymi na znalezieniu czterech kluczy. Możesz je zdobywać w dowolnej kolejności. Po zebraniu wszystkich kluczy porozmawiaj z Miltenem (M4, 9), po czym użyj ich na kamiennym bloku (obrazek powyżej). W ten sposób wykonasz to zadanie. Teraz wystarczy udać się do otworzonego przejścia (M4, 10), przy którym stoi Diego i wejść do podziemi.

Nagroda: 24 000 XP

Kamień Postępu

Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania Ruiny Setarrif

Zdobycie tego kamiennego klucza nie stanowi większych problemów - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Zdobycie tego kamiennego klucza nie stanowi większych problemów. Udaj się do obserwatorium (M4, 1), wejdź po schodach na górę i porozmawiaj z Hagenem oraz Lee. Potem podnieś klucz leżący na stole przed tobą (obrazek powyżej). Po kolejnej rozmowie z Lee aktywujesz dodatkowo zadanie Na tropie Lestera i otrzymasz glejt, dzięki któremu będziesz w stanie ominąć strażnika strzegącego drogi do Lestera. Aby opuścić tą lokację skieruj się na mur z prawej, na którym stoi Hagen. Omiń go, dojdź do drugiej wieży i zejdź po schodach na dół.

Nagroda: 4000 XP (za rozmowę z Hagenem i Lee) + 6000 XP (za podniesienie Kamienia Postępu), Kamień Postępu

Na tropie Lestera

Zleceniodawca: automatycznie po rozmowie z Lee i wypełnieniu zadania Kamień Postępu

Po rozmowie z Lee w zadaniu Kamień Postępu skieruj się do Lorika (M4, 2) strzegącego bramy (obrazek powyżej) - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po rozmowie z Lee w zadaniu Kamień Postępu skieruj się do Lorika (M4, 2) strzegącego bramy (obrazek powyżej). Pokaż mu glejt, jaki niedawno dostałeś, a zostaniesz wpuszczony do środka, a dodatkowo zdobędziesz 2000 XP. Rusz przed siebie i wejdź do wieży magów (M4, 3), gdzie spotkasz Zyrę i Magora. Porozmawiaj z nimi, a dowiesz się kolejnych szczegółów na temat Lestera i rozpoczniesz zadanie Na tropie Lestera II.

Nagroda: 4000 XP, Alchemiczną recepturę doskonałej mikstury many

Na tropie Lestera II

Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu zadania Na tropie Lestera

Po wyjściu z wieży magów (M4, 3) skieruj się w stronę bramy wskazanej przez Magora - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po wyjściu z wieży magów (M4, 3) skieruj się w stronę bramy wskazanej przez Magora. Tuż przed nią (M4, 4) spotkasz Lestera (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim chwilę, dzięki czemu ukończysz tego questa i automatycznie aktywujesz dwa kolejne - Dyplomacja I (zostanie zaliczone automatycznie po rozmowie z orkiem o imieniu Grosh) oraz Dyplomacja II.

Nagroda: 5000 XP

Dyplomacja I

Zleceniodawca: aktywowany automatycznie po wykonaniu zadania Na tropie Lestera II

Quest ten zalicza się automatycznie po rozmowie z orkiem o imieniu Grosh.

Dyplomacja II

Zleceniodawca: aktywowany automatycznie po wykonaniu zadania Dyplomacja I

W tym zadaniu będziesz musiał stoczyć kilka potyczek jako Lester - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

W tym zadaniu będziesz musiał stoczyć kilka potyczek jako Lester. W pierwszej musisz rozprawić się z trzema orkami i ich przywódcą. Najlepszą taktyką jest korzystanie z unieruchamiającego przeciwników zaklęcia, a potem atakowanie ich bronią białą (obrazek powyżej). Kiedy wszyscy wrogowie polegną przejdź przez stalową bramę i skieruj się do kopalni, gdzie czeka cię walka ze strażnikiem miotu. Zastosuj identyczną taktykę jak poprzednio, po czym porozmawiaj ze stojącym za drzwiami z lewej Gormakiem. Kiedy dialog się zakończy będziesz musiał go pokonać. Użycie czaru unieruchamiającego i broni białej idealnie sprawdza się również w tym przypadku.

Nagroda: 2000 XP