Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 2070 - poradnik do gry

Anno 2070 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 poradnik Anno 2070

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

Misja II - Stan wyjątkowy

Na skutek awarii Hydroelektrowni, na okolicznych wodach pojawia się Arka samego Rufusa Thornea, prezesa Global Trust - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Na skutek awarii Hydroelektrowni, na okolicznych wodach pojawia się Arka samego Rufusa Thorne'a, prezesa Global Trust. Po rutynowej kontroli zarządza on ewakuację Zakładu nr 13. W okolicy doku dostrzeżono trzech Rozbitków (1) - naszym zadaniem będzie przetransportować ich na naszą wyspę. By to zrobić wybieramy nasz główny okręt (LPM) i nakazujemy mu zabrać nieszczęśników na pokład (PPM).

Czas na zbudowanie kolejnych dziesięć Koszar Robotników, by pomieścić gdzieś ewakuowanych z Zakładu nr 13 - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Czas na zbudowanie kolejnych dziesięć Koszar Robotników, by pomieścić gdzieś ewakuowanych z Zakładu nr 13. Postarajmy się rozmieścić je dookoła Śródmieścia pozostawiając trochę przestrzeni w jego bezpośrednim sąsiedztwie (wyjaśnimy za chwilę dlaczego). Pamiętajmy również, by każdy budynek posiadał dostęp do drogi.

Kolejnym zadaniem będzie ochrona trzech Składów towarowych przed zalaniem - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Kolejnym zadaniem będzie ochrona trzech Składów towarowych przed zalaniem. Udajemy się więc do Arki Thorne'a po Worki z piaskiem, a następnie do zaznaczonych budynków. Będąc w pobliżu zagrożonej konstrukcji wciskamy ikonę przedmiotu (1). Po odwiedzeniu wszystkich Składów towarowych (południowego, północnego oraz zachodniego) wysyłamy nasz główny okręt do Magazynu Głównego Strindberga po odbiór Ropy naftowej. Następnie przewozimy ją na naszą wyspę (analogicznie jak w przypadku Stali z poprzedniej misji).

Głównym celem tej misji jest dostarczenie narzędzi do Zakładu nr 13 w celu umożliwienia przeprowadzenia napraw - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Głównym celem tej misji jest dostarczenie narzędzi do Zakładu nr 13 w celu umożliwienia przeprowadzenia napraw. W tym celu we wcześniej przygotowanym miejscu obok Śródmieścia budujemy Kasyno (1). Pozwoli ono podnieść standard okolicznych Koszar Robotników, co w efekcie spowoduje zwiększenie liczby mieszkańców. Warto usytuować je tak, by zasięg (zielona poświata) obejmowała wszystkie budowle mieszkalne.

Zanim jednak standard życia podniesie się, musimy dostarczyć do Kasyna alkohol - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Zanim jednak standard życia podniesie się, musimy dostarczyć do Kasyna alkohol. Budując Destylarnię (1) pamiętajmy o tym, by dookoła budynku było sporo miejsca na Pola ryżowe (na każdą Destylarnię powinny przypadać dwa), które budujemy klikając odpowiedni znacznik w panelu nowopowstałej Destylarni (2). Nie mamy jednak możliwości uprawy ryżu z powodu braku Nasion - na szczęście zostaną nam one dostarczone do Magazynu Głównego. Pozostaje nam jedynie uaktywnić możliwość siania ryżu poprzez kliknięcie odpowiedniej ikony (LPM) w panelu Magazynu Głównego.

Gdy dostawa alkoholu dotrze do Kasyna, wspomniany standard Koszar Robotników podniesie się zapewniając zwiększenie populacji - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Gdy dostawa alkoholu dotrze do Kasyna, wspomniany standard Koszar Robotników podniesie się zapewniając zwiększenie populacji. Dzięki temu zabiegowi mamy dość pracowników do rozpoczęcia produkcji narzędzi. Na początek budujemy Skład (1) w pobliżu złóż (oznaczone strzałkami w zachodnim rejonie górskim), gdyż w jego obrębie - tak jak w przypadku Magazynu Głównego - wolno nam będzie konstruować budynki przemysłowe. Następnie budujemy kolejno Kopalnię rudy żelaza (2), Kopalnię węgla (3), Hutę żelaza (4) oraz dwie Fabryki narzędzi (5). Wszystkie budynki łączymy drogą.

Ostatnią wytyczną jest dostarczenie piętnastu ton narzędzi do Inżyniera Petersona mającego dokonać napraw w Zakładzie nr 13 - Misja II - Stan wyjątkowy | Rozdział 1 - Cienie przeszłości | Anno 2070 - Anno 2070 - poradnik do gry

Ostatnią wytyczną jest dostarczenie piętnastu ton narzędzi do Inżyniera Petersona mającego dokonać napraw w Zakładzie nr 13. Mamy dwa wyjścia: możemy poczekać, aż nasza Fabryka narzędzi wyprodukuje odpowiednią ilość materiałów, a następnie odebrać ją z Magazynu Głównego lub zamówić dzięki E.V.E. szybki transport czterdziestu ton narzędzi za 1000 kredytów i odebrać je z naszej Arki. Tak czy inaczej, musimy dostarczyć je do Fabryki narzędzi Inżyniera Petersona.