Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek Batman: Arkham City poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący

1 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Ruszaj w stronę wyjścia z częściowo zniszczonego budynku huty Sionisa #1 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Ruszaj w stronę wyjścia z częściowo zniszczonego budynku huty Sionisa #1. Po znalezieniu się na zewnątrz Batman odbędzie automatyczną rozmowę z Alfredem oraz Wyrocznią #2, komentując aktualne poczynania Hugo Strange'a, którego oddziały przystąpiły do eliminacji zamieszkujących tę dzielnicę więźniów. W celu powstrzymania szaleńca konieczne będzie przedostanie się do Wieży Cudów, ale najpierw należy pozyskać stosowne kody dostępu.

2 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Zanim cokolwiek zrobisz, warto byłoby powiedzieć kilka słów na temat śmigłowców TYGERA, które krążą nad całym Arkham City #1 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Zanim cokolwiek zrobisz, warto byłoby powiedzieć kilka słów na temat śmigłowców TYGERA, które krążą nad całym Arkham City #1. Do tej pory było tak, że jeżeli śmigłowiec namierzył Batmana, to jedynie informowano o tym fakcie Hugo Strange'a i nic się nie działo. Teraz musisz się już liczyć z tym, że po namierzeniu dana maszyna zacznie atakować głównego bohatera #2. W takiej sytuacji polecam korzystać z haka i szybko się przemieszczać (w dowolnym kierunku), licząc na zgubienie śmigłowca. Na szczęście helikoptery nie będą szukały konkretnie Batmana, tak więc o ile będziesz sam unikał ich reflektorów, to możesz zaliczyć całe to zadanie pozostając niewykrytym.

3 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Założeniem omawianego zadania jest skanowanie śmigłowców i za każdym razem musisz zaczekać aż dana maszyna latająca znajdzie się w pobliżu Batmana #1 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Założeniem omawianego zadania jest skanowanie śmigłowców i za każdym razem musisz zaczekać aż dana maszyna latająca znajdzie się w pobliżu Batmana #1. W celu usprawnienia tego procesu warto oczywiście we własnym zakresie zmniejszać do nich dystans, wykorzystując wieże, dachy budynków i inne wysoko położone punkty. Skanowanie odbywa się poprzez przytrzymanie klawisza X (lub przycisku LB na padzie) do momentu napełnienia wyświetlonego na ekranie paska #2.

4 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Początkowe skanowania będą się oczywiście kończyły niepowodzeniem, tak więc nie zrażaj się i skanuj kolejne śmigłowce #1 - Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący | Główny wątek - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Początkowe skanowania będą się oczywiście kończyły niepowodzeniem, tak więc nie zrażaj się i skanuj kolejne śmigłowce #1. Warto wiedzieć o tym, że z czasem konieczne może okazać się opuszczenie dzielnicy przemysłowej, albowiem nie wszystkie śmigłowce latają nad tą częścią Arkham City. Wykonuj opisane powyżej czynności do momentu namierzenia właściwego śmigłowca i otrzymania tym samym kolejnego zadania #2.