Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 3 - poradnik do gry

Twierdza 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

6. Miasto-widmo

Warunki zwycięstwa:

- zbierz chleb: 320;

- usuń wszystkie pozostałości ruin z miasta;

- zbierz drewno: 800;

- zbierz smołę: 64.

Warunki przegranej:

- śmierć władcy;

- upływ czasu.

075 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
075
076 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
076

Postaw skład w centrum miasta, a na północy obok rynku wybuduj spichlerz. Bardzo ważnym budynkiem jest apteka, którą musisz postawić na początku misji [075]. Zmniejsz racje żywnościowe do 1/2 i staraj się cały czas kontrolować popularność poprzez podatki oraz nowe miejsca noclegowe. Stawianie kościoła się nie opłaca, a karczmy nie możesz zbudować. Tradycyjnie przystąp do postawienia chat drwala, bo jak zawsze drewno to podstawa, szczególnie w tej misji. Postaw również trzy sady jabłoni - na początek wystarczą [076].

077 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
077
078 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
078

Na zachód od donżonu na wzniesieniu zmieścisz jedną chatę [077]. Kolejne w przyszłości buduj na północ oraz na wschód od niego. Drewno jest juz gromadzone. Ruinami zajmie sie władca - nie rekrutuj nowych jednostek. W wolnych chwilach wysyłaj go do kolejnych pozostałości, aby je zniszczył [078].

079 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
079
080 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
080

Zburz koszary - są ci niepotrzebne. W składzie masz sporo żelaza, ale nie możesz go sprzedać. Możesz natomiast wybudować kuźnię - jej wyroby trafią do zbrojowni i to je będziesz mógł sprzedawać. Na południu na moczarach wybuduj kilka smolarni [079]. Zburz mur wokoło miasta - jest ci niepotrzebny [080].

081 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
081
082 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
082

A teraz najważniejsze: rozpocznij produkcję chleba. Zapewne będziesz musiał postawić kolejne chaty (także po to, by utrzymać popularność na wysokim poziomie). Następnie postaw kilka upraw pszenicy, dwa młyny oraz kilka piekarni [081]. Pamiętaj, że głównym źródłem pożywienia mają być jabłka dlatego dostaw kilka sadów jabłoni i czasowo w spichlerzu blokuj możliwość spożywania chleba [082].

083 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
083
084 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
084

W momencie gdy w składzie znajdzie się wymagana liczba smoły pozostaw tylko jedną smolarnię, a resztę zburz. W ten sposób odzyskanych ludzi przeznacz do produkcji chleba bądź pozyskania drewna (wybuduj kolejne chaty drwala, w końcu drewna musisz pozyskać naprawdę dużo) [083]. Być może pojawią się niedźwiedzie - natychmiast wyślij do nich władcę, spokojnie sobie z nimi poradzi [084].

085 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
085
086 - 6. Miasto-widmo | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
086

Zdobycie chleba nie powinno być problemem. Jednak musisz tutaj zebrać sporo drewna, więc zapewne ten element zostanie ci na samym końcu do wypełnienia. Wybuduj dodatkowe chaty drwali [085]. Generalnie droga do sukcesu w tej misji nie jest skomplikowana i nie wymaga zbyt rozbudowanej ekonomii [086]. Pamiętaj tylko o kontrolowaniu popularności oraz rozprawieniu się z niedźwiedziami.