Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 3 - poradnik do gry

Twierdza 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

16. Powrót do domu

Warunki zwycięstwa:

- przejmij zamek Wilka.

Warunki przegranej:

- utrata wszystkich posiadanych jednostek.

333 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
333
334 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
334

W tej misji masz ograniczoną liczbę jednostek [333], ale jest ona wystarczająca. Nie atakuj od frontu, nie masz tutaj większych szans. Skieruj swoje jednostki w tą stronę - zaatakujesz z boku [334].

335 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
335
336 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
336

Wyślij niewielka grupę uzbrojonych chłopów - mają oni za zadanie aktywować płonące bale przy wieży, a także rowy ze smołą [335]. Następnie resztą uzbrojonych chłopów, saperów oraz taranem skieruj się na wzniesienie. Mają oni posłużyć jedynie odciągnięciu uwagi. W tym samym czasie powoli podchodź wszystkimi łucznikami i zestrzeliwuj łuczników wroga na murach - jeden po drugim (ci powinni być zajęci twoim "mięsem armatnim") [336].

337 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
337
338 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
338

Wystrzelaj łuczników jeden po drugim [337]. Po chwili na placu boju pozostanie już tylko taran - to dobrze, skieruj go w stronę murów. Tymczasem niech twoi łucznicy podchodzą coraz bliżej, a za nimi na wzniesienie niech wjadą katapulty [338].

339 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
339
340 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
340

Zadaniem tarana jest osłanianie katapult. Tymi zlikwiduj stanowiska wypuszczania płonących bali, a następnie ogień skieruj w kierunku wieży [339]. Resztę jednostek trzymaj z tyłu, a łucznicy niech wystrzelają łuczników na wieży oraz na murach. Trzymanie katapult w pewnej odległości uchroni je od unicestwienia przez stojących dalej łuczników wroga [340].

341 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
341
342 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
342

Katapultami ostrzelaj wieżę i mury do niej przylegające [341]. Pamiętaj, że gdyby katapulty za szybko zostały zniszczone łuczników możesz wyeliminować także kmieciami, a przez mur przebijesz się dzięki wekiernikom. Uważaj na rowy ze smołą - odczekaj aż się wypalą [342].

343 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
343
344 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
344

Wekierników możesz skierować na mury - dostaną się tam schodami (niech wyeliminują resztą łuczników) [343]. Resztą jednostek skieruj się w stronę donżonu [344].

345 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
345
346 - 16. Powrót do domu | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
346

Unikaj walki, odciągaj jednostki od podjętej już przez nie walki. Celem jest donżon, gdzie nie brakuje przeciwników [345]. Najlepiej zastosować fortel: jedną-dwie jednostki skierować do walki z ochroną, a resztą obok prześlizgnąć się do władcy by go szybko zabić [346].