Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Saints Row: The Third - poradnik do gry

Saints Row: The Third - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prof. Genki (A) | Kampania Saints Row The Third Saints Row: The Third poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Prof. Genki [A]

Po rozpoczęciu akcji czeka nas krótki filmik wyjaśniający na czym polega show Prof - Prof. Genki (A) | Kampania Saints Row The Third - Saints Row: The Third - poradnik do gry

Po rozpoczęciu akcji czeka nas krótki filmik wyjaśniający na czym polega show Prof. Genki. Dowiadujemy się z niego, iż będziemy musieli przebić się przez Laboratorium na czas, zabijając uzbrojone po zęby maskotki, skacząc miedzy płomieniami i starając się unikać porażenia prądem. A to wszystko dla pieniędzy!

Co istotne, jest to zadanie wymagające sporej zręczności - Prof. Genki (A) | Kampania Saints Row The Third - Saints Row: The Third - poradnik do gry

Co istotne, jest to zadanie wymagające sporej zręczności. Prócz przeciwników, w Laboratorium znajdują się tabliczki, których odstrzelenie będzie równoznaczne z uleczeniem (tabliczki z symbolem pierwszej pomocy), pozyskaniem dodatkowej gotówki (tabliczki ze znaczkami dolara) lub jej utratą (jeśli zestrzelimy tabliczkę z pandą). Możemy używać dowolnej broni podczas tego wyzwania, jednak najrozsądniejszy wybór stanowi ulepszony 45. Shepherd, gdyż jest bardzo precyzyjny i w miarę szybko się go przeładowuje. Dzięki tym zaletom jest to broń idealna do wykonywania celnych strzałów w głowę (dodatkowo premiowanych) przy jednoczesnym zachowaniu dynamizmu podczas tejże akcji (w końcu czas to pieniądz!). By pokonać przeszkody (płomienie, prąd) stańmy na chwilę przed każdą z nich by zorientować się, kiedy się wyłącza. Jedną z ostatnich przeszkód stanowi bariera pod napięciem, którą musimy przeskoczyć - bierzemy rozpęd (W+SHIFT) i wciskamy SPACJĘ. Nasza wygrana będzie wyższa jeżeli będziemy zabijać przeciwników strzałami w głowę, strzelać do tabliczek ze znaczkami dolara, unikać strzałów w tabliczki z pandą oraz nie doznamy urazów. Suma ta będzie również premiowana za każdą pozostałą nam sekundę.

Nagroda:

- nagroda pieniężna uzależniona od naszego wyniku

- zwiększenie kontroli nad częścią miasta: Jutrzenka I

- odblokowanie akcji: Prof. Genki

- odblokowanie zioma (Pierce)