Saints Row: The Third - poradnik do gry

Saints Row: The Third - poradnik do gry

Saints Row: The Third - poradnik do gry

Czyste szaleństwo, akt III. Poradnik do gry Saints Row: The Third zawiera opis przejścia kampanii wraz z poradami pomagającymi w ich wykonaniu. Dzięki niemu bez problemu ukończysz grę w 100%. Zawiera również przykład zleceń zawartych w Książce Świętych, a także opis TRYBU HORDY.

Poradnik do gry Saints Row: The Third zawiera kompletny opis przejścia kampanii, a także spis misji pobocznych wraz z poradami pomagającymi w ich wykonaniu. Poza elementami składającymi się na 100% postępu w grze, znaleźć tu można również przykład zleceń zawartych w Książce Świętych, a także opis TRYBU HORDY. Ponadto, w poniższym poradniku zostali przedstawieni dostępni ziomale, a także lokalizacja znajdziek.

Saints Row: The Third gra przeznaczona dla osób dorosłych, w poradniku na jej podstawie również znajdują się treści przeznaczone dla pełnoletnich.

Dla ułatwienia czytelnikowi korzystania z niniejszego poradnika, zastosowano następującą legendę:

niebieski - uzbrojenie

brązowy - gangi

pomarańczowy - ziomy

zielony - nieruchomości

czarny - kombinacje klawiszy, istotne uwagi, elementy zadań, odwołania do map, np. [M2: Deckerzy, punkt 4]

kursywa - odnośniki (nazwy działów, misje, menu w komórce) oraz imiona kluczowych postaci

Uwagi:

1. Dla poprawnego zrozumienia treści poradnika, należy pamiętać o konkretnym znaczeniu niżej wymienionych pojęć:

misje - misje kampanii

akcje - zadania poboczne

zlecenia - zadania z Książki Świętych

2. Tworząc ten poradnik, autor zastosował najdogodniejszy dla niego arsenał. Gracz może wymiennie stosować bronie tego samego typu, w zależności od własnych preferencji.

Mateusz "Boo" Bartosiewicz (www.gry-online.pl)

Informacje o Saints Row: The Third - poradnik do gry

Autor : Mateusz Boo Bartosiewicz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 59, ilustracje: 373 .

Popularne strony w Saints Row: The Third - poradnik do gry

Saints Row: The Third - screen - 2012-11-02 - 250699Saints Row: The Third - screen - 2012-11-02 - 250698Saints Row: The Third - screen - 2012-11-02 - 250697Saints Row: The Third - screen - 2012-11-02 - 250696Saints Row: The Third - screen - 2012-03-22 - 234366Saints Row: The Third - screen - 2012-03-22 - 234365Saints Row: The Third - screen - 2012-03-22 - 234364Saints Row: The Third - screen - 2012-02-22 - 232301Saints Row: The Third - screen - 2012-01-11 - 228867