Różne - Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei | Questy Gildii Złodziei The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Różne: Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei

Nowy cel główny: Porozmawiaj z Tonilią

Kiedy zostaniesz już przyjęty do Gildii po wykonaniu zadania Biznesowe podejście, Brynjolf pozwoli Ci skorzystać z zasobów organizacji - Różne - Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei | Questy Gildii Złodziei - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Kiedy zostaniesz już przyjęty do Gildii po wykonaniu zadania Biznesowe podejście, Brynjolf pozwoli Ci skorzystać z zasobów organizacji. Aby otrzymać ekwipunek, udaj się do Tonilii (znajduje się w Wyszczerbionej Bani) i porozmawiaj z nią. Po krótkiej wymianie zdań w Twoim ekwipunku pojawią się: zbroja, buty, kaptur oraz rękawiczki. Każdy z tych przedmiotów posiada bardzo przydatne moce magiczne, w związku z czym warto z nich korzystać nawet na dużo dalszym etapie rozgrywki.

Jeżeli podczas swoich przygód znalazłeś niezwykły klejnot, Tonilia zasugeruje Ci, byś udał się z nim do Vex, która zna się na tego typu błyskotkach.

Odblokowany quest: Poruszyć niebo i Skyrim