Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Orcs Must Die! - poradnik do gry

Orcs Must Die! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Etap 21 - Wspinaczka

X1 - Pułapki siarki - Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Legenda:

X1 - Pułapki siarki

X2 - Łucznicy

B1 - Brama 1

B2 - Brama 2

B3 - Brama 3

Limit czasu: 16:00

Nowe bronie i pułapki:

Autobalista

 

Kolejne fale (12):

1. B1: Orki B2: Orki

2. B1: Kusznicy, Orki B2: Kusznicy, Orki

3. B3: Piekielne nietoperze

Przerwa

4. B1: Ogr B2: Ogr B3: Piekielne nietoperze

5. B1: Orki B2: Orki B3: Piekielne nietoperze

6. B1: Kusznicy, Orki, Łowny gnoll x3 B2: Kusznicy, Orki, Łowny gnoll x3 B3: Piekielne nietoperze

Przerwa

7. B1: Ogr B2: Ogr B3: Piekielne nietoperze

8. B1: Kusznicy B2: Kusznicy B3: Piekielne nietoperze

9. B1: Orki, Łowny gnoll B2: Orki, Łowny gnoll B3: Piekielne nietoperze

Przerwa

10. B1: Ogr x2 B2: Ogr x2 B3: Piekielne nietoperze

11. B1: Orki, Łowny gnoll x3 B2: Orki, Łowny gnoll x3 B3: Piekielne nietoperze

12. B1: Orki, Kusznicy B2: Orki, Kusznicy B3: Piekielne nietoperze

Przerwa

13. B1: Ogr x2, Orki, Łowny gnoll B2: Ogr x2, Orki, Łowny gnoll B3: Piekielne nietoperze

Opis przejścia:

Zacznij zakupienia u tkaczki stali wzmocnienia śmierci oraz zbroi strażnika - Etap 21 - Wspinaczka | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Zacznij zakupienia u tkaczki stali wzmocnienia śmierci oraz zbroi strażnika. Następnie postaw na schodach po jednym paladynie. Na dole schodów kilka pól siarki [X1], a na środkowym podwyższeniu [X2] możesz dostawić jakiegoś łucznika. Jeśli masz ochotę, to możesz również na suficie nad schodami umieścić autobalisty, aby sprawdzić, jak sprawują się w praktyce. Odpieranie kolejnych ataków nie powinno sprawiać ci większych trudności. Uważaj jednak na płonące nietoperze, próbujące dostać się do szczelin przez prześwit w ścianie na górnym poziomie. Jeśli twoi łucznicy sobie z nimi nie poradzą, to szybko pobiegnij na górę i rozpraw się z nimi. Następnie dostawiaj jak najwięcej pól siarki, aby pokryły niemal w całości chodniki po obu stronach środkowego basenu oraz rekrutuj nowych paladynów (na schodach) i łuczników (na środkowym podeście). Warto też wzmocnić ich umiejętności o hartowane ostrza i płonącą smołę. Taka linia obrony w zupełności wystarczy, aby odeprzeć wszystkich rywali. Po prostu wspomagaj swoich paladynów w walce (zwłaszcza z ogrami i łownymi gnollami) i ewentualnie dostaw kilku łuczników, aby latający wrogowie nie mieli żadnych szans na przedostanie się do szczelin.

Poziom trudności Koszmar:

Sposób przejścia podobny, jak na normalnym poziomie. Zacznij od zakupienia u tkaczki stali wzmocnienia śmierci, zbroi strażnika oraz hartowanego ostrza. Następnie na półpiętrach po obydwu stronach postaw po 2 paladynów i pomóż im odeprzeć pierwszą falę (szybko skieruj się po tym na górę, ponieważ do szczelin będzie kierowało się kilka jednostek latających). Za zarobione pieniądze ustaw na suficie między szczelinami kilka autobalist, które będą skutecznie odpierać ataki powietrzne. Z czasem dokup jeszcze po 2 paladynów na każdą ze stron (koniecznie pomagaj im w walce, zwłaszcza z ogrami), a potem zwerbuj na środkowym podeście łuczników zakupując u tkaczki płonącą smołę. Warto też wzmocnić dodatkowymi autobalistami obszar między szczelinami, a przed nimi postawić pola siarki, które skutecznie wyeliminują niedobitki koboldów. Kiedy sytuacja będzie opanowana możesz przed schodami postawić pola siarki, a na suficie kilka autobalist.