Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

III. Kontratak | Rozdział 2- Wojna Zdobywcy | Gra o tron Początek poradnik Gra o tron: Początek

III. Kontratak

1 - III. Kontratak | Rozdział 2- Wojna Zdobywcy | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

1. Siedziba Rodowa

2. Kuźnie

3. Miejsca, z których nadciągają wojska nieprzyjaciela

Tym razem naszym celem będzie obrona przed wysyłanymi falowo oddziałami wroga - III. Kontratak | Rozdział 2- Wojna Zdobywcy | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Tym razem naszym celem będzie obrona przed wysyłanymi falowo oddziałami wroga. Jest to przede wszystkim sprawdzian znajomości zależności występujących między jednostkami (patrz: Jednostki), ale nie tylko. Musimy pamiętać bowiem o kilku bardzo istotnych elementach tego scenariusza, o których będzie mowa poniżej.

Pierwsza fala skupi się na zamku, dlatego nie musimy się specjalnie przejmować rozstawianiem jednostek (poza pozostawieniem łuczników oraz kuszników na tyłach) - III. Kontratak | Rozdział 2- Wojna Zdobywcy | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Pierwsza fala skupi się na zamku, dlatego nie musimy się specjalnie przejmować rozstawianiem jednostek (poza pozostawieniem łuczników oraz kuszników na tyłach). Wyślijmy jedynie oddział żołnierzy do obrony kuźni [#2] - po odparciu oddziałów łuczników i jeźdźców spod zamku będziemy mogli wesprzeć ich kolejnymi jednostkami. Co bardzo istotne, po zakończeniu pierwszej fali ataku, będziemy mieli do wyboru dwa oddziały pikinierów lub żołnierzy, którzy zasilą nasze szeregi. Wybieramy tych pierwszych.

Druga fala może stanowić pewne zaskoczenie, gdyż słaby atak na zamek to jedynie odwrócenie uwagi od silniejszego szturmu na kuźnie - III. Kontratak | Rozdział 2- Wojna Zdobywcy | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Druga fala może stanowić pewne zaskoczenie, gdyż słaby atak na zamek to jedynie odwrócenie uwagi od silniejszego szturmu na kuźnie. Warto o tym pamiętać - przede wszystkim, nowe oddziały pikinierów wysyłamy bezzwłocznie pod kuźnie - tam, wraz z piechurami, będą w stanie odeprzeć atak wroga do czasu, gdy pod zamkiem nie będzie ani jednej nieprzyjacielskiej jednostki. Wtedy możemy wesprzeć oddziały na wschodzie jeźdźcami lub rycerzami. Możemy sie spodziewać kolejnego ataku pod zamkiem, jednak powinniśmy przez niego przebrnąć bez strat. Pamiętajmy, by chronić jednostki konne przed pikinierami.

Znów mamy wybór pomiędzy dodatkowymi oddziałami jeźdźców lub łuczników - wybieramy jeźdźców, gdyż w sytuacji kryzysowej są w stanie szybko przemieścić się pod kuźnie i odwrotnie - III. Kontratak | Rozdział 2- Wojna Zdobywcy | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Znów mamy wybór pomiędzy dodatkowymi oddziałami jeźdźców lub łuczników - wybieramy jeźdźców, gdyż w sytuacji kryzysowej są w stanie szybko przemieścić się pod kuźnie i odwrotnie. Trzecia fala rozpocznie się atakiem jeźdźców oraz żołnierzy na kuźnię, który ze spokojem odeprzemy dzięki rycerzom/jeźdźcom i dwóm oddziałom pozostawionych tam pikinierów. W międzyczasie jeźdźcy oraz łucznicy wroga pojawią się pod zamkiem, jednak pikinierzy wspierani przez łuczników oraz kuszników szybko się z nimi rozprawią. W tym momencie musimy pilnować naszego przywódcy, lorda Aegona, gdyż kolejna, ostatnia już szarża jeźdźców jest wymierzona bezpośrednio w niego. Warto więc przeprowadzić pikinierów spod kuźni pod zamek, gdyż są oni w stanie mocno spowolnić konnicę wroga.