Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Limbo - poradnik do gry

Limbo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 31 | Opis przejścia Limbo Limbo poradnik, solucja

Rozdział 31

Znajdziemy się przy dźwigni służącej do obracania poziomu [1] - Rozdział 31 | Opis przejścia Limbo - Limbo - poradnik do gry

Znajdziemy się przy dźwigni służącej do obracania poziomu [1]. Po jej uruchomieniu planszę pokryje mrok, a naszym jedynym źródłem światła stanie się zwisająca lampa. W ciemnościach kryje się kilka pułapek, poradzimy sobie z nimi o ile będziemy poruszali się w miejsca wcześniej oświetlone przez lampę.

1 - Rozdział 31 | Opis przejścia Limbo - Limbo - poradnik do gry
Nasze kolejne ruchy podczas obracania się planszy powinny wyglądać następująco: przeskakujemy nad rowem z kulą, przechodzimy do pierwszego załamania podłogi, podchodzimy pod szczyt niewielkiej górki i zatrzymujemy się po jej lewej stronie, bujająca się lampa pokaże nam drabinkę [1] - Rozdział 31 | Opis przejścia Limbo - Limbo - poradnik do gry

Nasze kolejne ruchy podczas obracania się planszy powinny wyglądać następująco: przeskakujemy nad rowem z kulą, przechodzimy do pierwszego załamania podłogi, podchodzimy pod szczyt niewielkiej górki i zatrzymujemy się po jej lewej stronie, bujająca się lampa pokaże nam drabinkę [1]. Gdy nasze zbocze ustawi się poziomo wskakujemy na drabinę i stajemy na krawędzi po prawej. Czekamy, aż nasze podłoże ustawi się pod kątem 35 - 45 stopni i przeskakujemy nad przepaścią na półkę, którą niedawno oświetliła nam lampa [2]. Teraz wystarczy poczekać, aż zakończy się obrót poziomu.

Po prawej stronie znajduje się skrzynia, ostrożnie odciągamy ją od elektrycznej ściany i spychamy na podłoże pod napięciem [1] - Rozdział 31 | Opis przejścia Limbo - Limbo - poradnik do gry

Po prawej stronie znajduje się skrzynia, ostrożnie odciągamy ją od elektrycznej ściany i spychamy na podłoże pod napięciem [1]. Zeskakujemy w dół na skrzynię i biegniemy w prawo.