Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.3.A.R. - poradnik do gry

F.3.A.R. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 F.3.A.R. poradnik, solucja

Poziom 05: Wieża

1 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Poziom rozpoczyna się od porwania Jin Sun-Kwan przez kultystów - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Poziom rozpoczyna się od porwania Jin Sun-Kwan przez kultystów. Naszym zadaniem jest odnalezienie Beketa oraz uratowanie Jin. Kierujemy się w dół ulicą aż do barykady z wozem opancerzonym, przy którym pozostawiono kilka sztuk broni. Następnie podążamy za kultystami do zaułka [1] i wchodzimy do budynku. Wąskimi korytarzami wyjdziemy w końcu na ulicę [2], gdzie czekać nas będzie krótkie starcie z żołnierzami.

2 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po zabiciu przeciwników udajemy się na teren posterunku wojskowego [#5 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po zabiciu przeciwników udajemy się na teren posterunku wojskowego [#5.1]. Eliminując kilku wrogów wejdziemy do budynku po lewej i przejdziemy przez drzwi otwierane za pomocą niebieskiej konsoli [1]. Znajdziemy się w ten sposób na niewielkim podwórku między budynkami, odnajdziemy na nim drabinę [2], po której wchodzimy na system schodów przeciwpożarowych.

3 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Gdy dostaniemy się na dach przechodzimy na jego drugą stronę i zaczynamy powoli zeskakiwać na coraz niższe balkony [#5 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Gdy dostaniemy się na dach przechodzimy na jego drugą stronę i zaczynamy powoli zeskakiwać na coraz niższe balkony [#5.2]. W trakcie naszego schodzenia na ulicy rozgorzeje walka pomiędzy kultystami i wojskowymi [1], w którą w końcu zostaniemy wciągnięci. Po oczyszczeniu terenu przeszukujemy okolicę i udajemy się przez drzwi otwierane konsolą [2].

4 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Po krótkim marszu wąska uliczką zabijemy kilku żołnierzy i przejdziemy przez przesuwaną bramę - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po krótkim marszu wąska uliczką zabijemy kilku żołnierzy i przejdziemy przez przesuwaną bramę. Po wejściu na teren posterunku zabijamy kolejnych przeciwników i udajemy się do dużej bramy [1]. Czas jej otwierania jest stosunkowo długi jednak nie będziemy się nudzić. Zostaniemy zakatowani przez wojskowych oraz kultystów. Również tym razem starcie ułatwi nam fakt, że obie frakcje nie przepadają za sobą. Po zakończeniu walki przechodzimy przez podwójną bramę oraz korytarz z siatki. Dotrzemy w ten sposób na spokojną ulicę, w której co chwila powstają nowe dziury. W jedną z takich dziur wpadnie autobus [2], po którym dostaniemy się na dach budynku stojącego po prawej stronie, dojdziemy po nim na dalszą część ulicy.

5 - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Kontynuując marsz omijamy powstające w podłożu wyrwy, aż do zawalonej wieży obserwacyjnej, przy której skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi [1] - Poziom 05- Wieża | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie