Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pan na włościach/ Praca dla robotników budowlanych

1 - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry
Po śmierci Victorii Adrian odziedziczył Black Mirror, dowodem czego jest pęk kluczy, otwierający niedostępne dotychczas drzwi - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry

Po śmierci Victorii Adrian odziedziczył Black Mirror, dowodem czego jest pęk kluczy, otwierający niedostępne dotychczas drzwi. Przejdź się po swoich włościach i sprawdź, w jakim są stanie. Na zewnątrz budynku przyjrzyj się jego frontowi (w prawo od wejścia do holu), a konkretnie spalonej fasadzie (okna zabite deskami). W głównym holu zauważ uszkodzoną balustradę, wysoko po prawej (plac budowy).

2 - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry
W kuchni zbadaj spalony sufit - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry

W kuchni zbadaj spalony sufit. W piwnicy, której drzwi otwórz kluczami (jeśli jeszcze tam nie wchodziłeś), spróbuj zapalić światło włącznikiem po prawej.

3 - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry
W bibliotece rzuć okiem na stos książek na stoliku po lewej - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry

W bibliotece rzuć okiem na stos książek na stoliku po lewej. Ze znajdującego się przy drzwiach telefonu zadzwoń do notariusza (masz jego wizytówkę w ekwipunku, kliknij nią na telefonie) oraz do wróżki. Dowiesz się, że masz strzec się niedźwiedzia i oczyścić mu drogę, by nie zginąć.

4 - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry
Następnie udaj się do herbaciarni i obadaj czarną plamę w kształcie miecza na ścianie nad biurkiem - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry

Następnie udaj się do herbaciarni i obadaj czarną plamę w kształcie miecza na ścianie nad biurkiem. Schodami w holu wejdź na piętro i zapuść się w przejście w głębi po lewej. Jest tam zamknięty pokój, spróbuj otworzyć go którymś z zamkowych kluczy (kliknij ich pękiem na kursorze kierunkowym).

5 - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry
Obejrzyj też sprzęt medyczny w pokoju Victorii oraz spójrz na obraz wiszący nad łóżkiem (nagranie nr 17) - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry

Obejrzyj też sprzęt medyczny w pokoju Victorii oraz spójrz na obraz wiszący nad łóżkiem (nagranie nr 17).

Wyjdź przed budynek i porozmawiaj z Gregiem na temat prac, które mógłby wykonać (jeśli chcesz wyczerpać wszystkie tematy, kwestię fasady zostaw na sam koniec).

6 - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry
Po sesji terapeutycznej (nagranie nr 18) opuść gabinet dr Winterbottom - Pan na włościach, Praca dla robotników budowlanych | Rozdział 3 - Black Mirror III - poradnik do gry

Po sesji terapeutycznej (nagranie nr 18) opuść gabinet dr Winterbottom. Na zewnątrz Adriana zaczepi posterunkowy Zak. Znalazłszy się przed Black Mirror, skieruj się do holu (po drodze rozmowa ze Steve'em), gdzie nastąpi wymiana zdań ze Spoonerem. Na koniec przejdź do bramy zamkowej i sprawdź zawartość skrzynki na listy. Znajdziesz list do Adriana Gordona (kliknij go w ekwipunku PPM, by poznać jego zawartość) z drugą tajemniczą wiadomością (po pierwszym automatycznym przestudiowaniu jej przez bohatera kliknij ją ponownie PPM - odblokujesz w ten sposób zdjęcie nr 18), wczorajszą gazetę (rzuć na nią okiem - PPM) oraz list od Murraya (który Adrian od razu przeczyta i wyrzuci) domagającego się opłaty za przetrzymywanie klucza do pokoju. Udaj się do hotelu i rozmów z jego właścicielem (zdjęcie nr 23).