Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Zdjęcie Angeliny

1 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
2 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
3 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Dotarłszy pod bramę Black Mirror, spłosz siedzącego z lewej strony ogrodzenia kruka (zdjęcie nr 3), po czym przejdź przez otwartą furtkę po prawej, skieruj się do głównego wejścia i kliknij drzwi do holu - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Dotarłszy pod bramę Black Mirror, spłosz siedzącego z lewej strony ogrodzenia kruka (zdjęcie nr 3), po czym przejdź przez otwartą furtkę po prawej, skieruj się do głównego wejścia i kliknij drzwi do holu. Adrian usłyszy wewnątrz głosy robotników, co oznacza, że nie może tędy dostać się do zamku. Maszeruj więc do kuchennych drzwi, znajdujących się przy zamkowym ogrodzie (2x w prawo).

4 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
5 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
6 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Znalazłszy się w zrujnowanej kuchni, spróbuj wejść do holu (prawy dolny róg ekranu) - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Znalazłszy się w zrujnowanej kuchni, spróbuj wejść do holu (prawy dolny róg ekranu). Adrian upewni się, że są tam robotnicy i zdecyduje się ich stamtąd przepłoszyć. Wyjdź na zewnątrz i pogrzeb w leżących przy drzwiach kuchennych śmieciach, okaże się, że są wśród nich resztki petard, co podda bohaterowi pewien pomysł. Potrzebujesz do tego paru rekwizytów.

Jednym z nich jest stojąca na kredensie w kuchni po prawej świeca - weź ją. Drugim paczka papierosów bez filtra - jeśli nie zabrałeś takowej z piwnicy w dawnym domu Hermanna, druga leży w kuchni na podłodze (mniej więcej w centrum ekranu).

7 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Kolejne niezbędne do dalszej operacji przedmioty to obcęgi i amunicja, jeśli nie masz ich przy sobie, musisz po nie wrócić - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Kolejne niezbędne do dalszej operacji przedmioty to obcęgi i amunicja, jeśli nie masz ich przy sobie, musisz po nie wrócić. Po obcęgi do hotelu - znajdują się w skrzynce z narzędziami, która stoi w korytarzyku przy pokojach gości.

Po amunicję do dawnego domu Hermanna - jeśli podczas ostatniego tam pobytu załadowałeś nabojami broń, którą potem zostawiłeś w śmietniku, możesz wziąć z szuflady biurka Phila kolejną paczkę amunicji. Goń z powrotem do Black Mirror i maszeruj pod główne wejście.

8 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Przy pomocy obcęgów skradzionych ze skrzynki z hotelowego korytarza wydobądź proch strzelniczy z nabojów do pistoletu - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Przy pomocy obcęgów skradzionych ze skrzynki z hotelowego korytarza wydobądź proch strzelniczy z nabojów do pistoletu. Napełnij nim zabraną ze śmietnika przy domu Hermanna tekturowa rolkę. Zapalniczką zapal świecę i zalakuj woskiem rolkę z prochem. Teraz połącz ją z papierosem z paczki, po czym tak otrzymaną petardę domowej roboty zamontuj na lampie przed głównym wejściem do zamku (po prawej). Maszeruj do kuchni, skąd przejdź do holu.

9 - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Kiedy robotnicy wyjdą przed budynek, zobaczyć, co się dzieje, Adrian po schodach po prawej przemknie na piętro - Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Kiedy robotnicy wyjdą przed budynek, zobaczyć, co się dzieje, Adrian po schodach po prawej przemknie na piętro. Spróbuj dostać się do pokoju Victorii, po czym zagadnij leżącą w łóżku prababkę. Porozmawiaj z nią o Angelinie, Zakonie, Białej Damie widzianej w lesie, której portret wisi nad łóżkiem, klątwie ciążącej nad rodem Gordonów, Komnacie Rytuałów, Mordredzie i wizjach.