Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Zniszcz dowód

1 - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Odbywszy burzliwą rozmowę z Murrayem (nagranie nr 14), Adrian postanawia odszukać mogącą go obciążyć fotografię, o której wspominał właściciel hotelu - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Odbywszy burzliwą rozmowę z Murrayem (nagranie nr 14), Adrian postanawia odszukać mogącą go obciążyć fotografię, o której wspominał właściciel hotelu. Podejrzewa, że jest ona w jego biurze. Wejdź tam zatem i przyjrzyj się wielkiej pancernej szafie, którą spróbuj otworzyć. Oczywiście jest zamknięta na zamek kodowy, a Adrian rzecz jasna nie zna kombinacji. Zajrzyj więc do szuflady biurka, znajdziesz instrukcję do sejfu, z której wynika, że w przypadku zapomnienia kodu trzeba zadzwonić do producentów na podany numer telefonu, którego częścią jest numer seryjny szafy oraz dwie ostatnie cyfry roku urodzenia nabywcy danego egzemplarza.

2 - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Z tym drugim nie ma wielkiego problemu, bowiem wystarczy rzucić okiem na wiszący na ścianie przy oknie (po lewej) dyplom Murraya, by poznać jego datę urodzenia - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Z tym drugim nie ma wielkiego problemu, bowiem wystarczy rzucić okiem na wiszący na ścianie przy oknie (po lewej) dyplom Murraya, by poznać jego datę urodzenia. Gorzej z numerem seryjnym szafy, bowiem nie sposób jej przesunąć, a rzeczony numer widnieje na jej tylnej ścianie. By rozwiązać ten problem, przy pomocy miarki zmierz szerokość szafy.

3 - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Opuść biuro Murraya i przejdź na korytarz wiodący do pokoi hotelowych - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Opuść biuro Murraya i przejdź na korytarz wiodący do pokoi hotelowych. Sprawdź plan hotelu na ścianie po prawej - upewnisz się, że pokój Adriana przylega do biura Murraya. Wejdź do tegoż pokoju i miarką wymierz sąsiadującą z biurem ścianę.

4 - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Następnie skalpelem zedrzyj z niej tapetę - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Następnie skalpelem zedrzyj z niej tapetę. Okaże się, że jest za nią mur z cegieł, z którym rozpraw się za pomocą metalowego M, wygrzebanego ze śmietnika przy dawnym domu Hermanna. Przyjrzyj się otworowi w ścianie, w którym widnieje tył sejfu, a poznasz jego nr seryjny.

5 - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Wróć do biura Murraya i wykonaj stosowny telefon (aparat stoi na biurku) - Zniszcz dowód | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Wróć do biura Murraya i wykonaj stosowny telefon (aparat stoi na biurku). Otwórz sejf - Adrian wyjmie z niego kopertę z fotografiami i negatywami oraz zdjęcie Angeliny przy latarni morskiej. Zbadaj jedno i drugie w ekwipunku PPM (kliknięcie na kopertę odblokowuje zdjęcie nr 12). Adrian uzna, że absolutnie powinien porozmawiać z Victorią.

Jednak zanim udasz się do Black Mirror, skocz na moment do Willow Creek, przejdź przez mostek i skieruj się do komisariatu. Natkniesz się na rozmowę Toma z Mattem, która stanowi pewne wyjaśnienie co do losu jednego z nich.