Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona Hunted: Kuźnia Demona poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Sekcja 1.3: Karczma w Dyfed

1 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Dotrzemy do kolejnego punktu, w którym możemy nauczyć się nowych umiejętności, zmienić bohatera i porozmawiać ze zwłokami - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Dotrzemy do kolejnego punktu, w którym możemy nauczyć się nowych umiejętności, zmienić bohatera i porozmawiać ze zwłokami. Przez wrota dojdziemy do placu, na którym Wargarowie ostrzeliwują jeden z budynków. Zanim się z nimi rozprawimy możemy przeszukać "sekretne miejsce" znajdujące się na prawo. Aby się do niego dostać należy przeciąć linę podtrzymującą szyld z wyrytym kuflem [1]. Przeszukanie chaty otwartej w ten sposób dostarczy nam trochę złotych monet oraz dwa fragmenty kryształu. Następnie należy się zająć Wargarami uzbrojonymi w balistę. Zaraz po ich pokonaniu należy zasiąść za sterami machiny wojennej [2], gdyż po chwili zaatakują nas znaczne siły wroga. Oczyszczenie terenu zakończy cut-scenka z uratowanymi przez nas mieszkańcami Dyfed, którzy poinformują nas o kierunku dalszej drogi.

2 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Trafimy na dziedziniec [1], gdzie przyjdzie nam stoczyć dłuższą potyczkę z Wargarami wspieranymi przez pełzaki - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Trafimy na dziedziniec [1], gdzie przyjdzie nam stoczyć dłuższą potyczkę z Wargarami wspieranymi przez pełzaki. Wdrapując się schodami zostaniemy zaatakowani przez snajpera przyczajonego w pobliskiej wieży [2]. Jest on stosunkowo wytrzymały a jego strzały są nie tylko celne, ale również zadają znaczne obrażenia.

3 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Tuż pod pozycją snajpera znajduje się kolejny szyld [1], pozbycie się liny go podtrzymującej odsłoni ładunki wybuchowe - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Tuż pod pozycją snajpera znajduje się kolejny szyld [1], pozbycie się liny go podtrzymującej odsłoni ładunki wybuchowe. Ich odpalenie zniszczy ścianę na niższym piętrze odsłaniając kolejne bomby, ich detonacja pozwoli nam zabrać złoto oraz kryształ z parteru tego budynku [2].

4 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Nasza kolejna potyczka z przeciwnikiem będą miały miejsce na placu ozdobionym czterema posągami [1] - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Nasza kolejna potyczka z przeciwnikiem będą miały miejsce na placu ozdobionym czterema posągami [1]. Po wygranej bitwie dobrze jest przeszukać okolice. Zaraz przy wejściu do lokacji znajduje się spalony budynek [2] a w nim skrzynia ze złotem.

5 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
W lokacji tej można również znaleźć tablice z zagadką [1] - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

W lokacji tej można również znaleźć tablice z zagadką [1]. Na lewo od niej znajduje się wóz po jego przesunięciu odsłonimy koksownik. Odpalamy od niego strzały i przy ich użyciu rozpalmy koksownik trzymany w dłoni przez pomnik, który nie posiada palącego się koksownika [2]. W pobliżu otworzy się sekretne przejście prowadzące do niewielkiego pomieszczenia. Jeśli skorzystamy Znajdziemy w nim smoczą łzę.

Sekcja 1.4: Centrum miasta

6 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Następna arena naszych zmagań z przeciwnikiem jest dosyć rozległe i pełne Wargarów - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Następna arena naszych zmagań z przeciwnikiem jest dosyć rozległe i pełne Wargarów. Przebijając się przez zastępy wroga starajmy się zbierać, to co pozostawią po sobie, gdyż nie będziemy mieli później do tego sposobności. Naszym celem jest dostanie się do balisty znajdującej się blisko wejścia po lewej, jednak droga do niej wiedzie raczej na około. Podchodząc do machiny od frontu należy uważać na Wargarów, którzy chętnie zasiądą za jej sterami i zaczną nas z niej ostrzeliwać [1]. Najlepiej jest się pozbyć przeciwnika sterującego balistą ze znacznej odległości. Gdy już uda nam się przejąć balistę należy przy jej pomocy oddać kilka strzałów w ciemną wieżę, z której na pole bitwy sypie się grad strzał [2]. Po jej zniszczeniu udamy się na negocjacje z burmistrzem, zaproponuje on nam dość dochodowe przedsięwzięcie i pośle do podziemi Dyfed.

Sekcja 1.5: Wyjście z miasta

7 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Przemierzając puste korytarze dojdziemy do pomieszczenia z fioletowym kamieniem zmiany bohatera, na przylegającej do niego ścianie znajdziemy dwa zgaszone koksowniki [1] - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Przemierzając puste korytarze dojdziemy do pomieszczenia z fioletowym kamieniem zmiany bohatera, na przylegającej do niego ścianie znajdziemy dwa zgaszone koksowniki [1]. Po drugiej stronie komnaty odnajdziemy szkielet, na którym możemy użyć kamienia śmierci. Kierując się dalej naprzód, dojdziemy to odnogi prowadzącej w lewo [2] udajemy się nią do pomieszczenia, w którym znajdziemy kilka sztuk złota i paru nieumarłych.

8 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
W drodze powrotnej podążając za ścieżką serafiny, dojdziemy do gadającej kamiennej głowy [1], która przedstawi nam zagadkę - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

W drodze powrotnej podążając za ścieżką serafiny, dojdziemy do gadającej kamiennej głowy [1], która przedstawi nam zagadkę. Znajdziemy tutaj również źródło ognia nadającego się do podpalenia naszych strzał. Wracamy do pomieszczenia z fioletowym kryształem i rozpalamy wiszące koksowniki [2].

9 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Wejdziemy w ten sposób do pomieszczeniu, na którego środku znajduje się duży sarkofag [1], a za nim jeszcze większe wrota - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Wejdziemy w ten sposób do pomieszczeniu, na którego środku znajduje się duży sarkofag [1], a za nim jeszcze większe wrota. Na końcu pomieszczenia po prawej strony natrafimy na korytarz i kolejną tablicę z zagadką [2], której rozwiązanie doprowadzi nas do otwarcia wrót. Aby tego dokonać należy zebrać cztery runy, ważne jest to, że nie będzie ich można podnieść do póki nie przeczytamy zagadki.

10 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Pierwsza runa znajduje się zaraz za kamienna tablicą, emanuje z niej czerwona poświata - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Pierwsza runa znajduje się zaraz za kamienna tablicą, emanuje z niej czerwona poświata. Idąc dalej natrafimy na długi korytarz [1] po jego prawej stronie, na początku i końcu znajdują się dwie ściany, które może przesuną Coddoc odsłaniając przy tym przejścia. Na środku korytarza po lewej stronie znajduje się coś w rodzaju dużego koksownika, ozdobionego fioletowymi kryształami [2].

11 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Najlepiej zacząć od przesunięcia ściany na końcu korytarza i udania się za nią - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Najlepiej zacząć od przesunięcia ściany na końcu korytarza i udania się za nią. W pierwszym pomieszczeniu znajdziemy skrzynie ze złotem oraz zielona runę [1], podnosząc ją rozpoczniemy walkę z niezwykle wytrzymałym szkieletem. Po jego zabiciu przejdziemy na kolejną arenę zmagań z przeciwnikami, tym razem będzie ich wielu, ale nie są szczególnie wytrzymali. Przeszukanie pomieszczenia zaowocuje odnalezieniem złota w tym dwóch skrzyni nim wypełnionych. Kolejny korytarz zaprowadzi nas z powrotem do pomieszczenia z grobowcem [2], posiada on odnogę w lewo prowadzącą do kryształu, po jego podniesieniu zeskakujemy do komnaty z sarkofagiem i udajemy się przesuną kolejną ścianę.

12 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Zaraz po wejściu do nowego pomieszczenia czeka na nas pułapka, uruchamiana kamiennym kręgiem na podłożu - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Zaraz po wejściu do nowego pomieszczenia czeka na nas pułapka, uruchamiana kamiennym kręgiem na podłożu. Dalej zejdziemy do jaskini, w której bez problemu odnajdziemy pomarańczowa runę [1], niedaleko za nią znajduje się znicz z nietypowym płomieniem. Zmierzając do niego czeka nas niemiła niespodzianka, szybkie wciskanie "spacji" pomoże nam wyjść z opresji, chyba że ofiarą olbrzymiego pająka jest nasz towarzysz wtedy to on będzie musiał poradzić sobie z problemem. Po krótkiej przerwie odpalamy strzały od niebieskiego koksownika [2] i ruszamy dalej.

13 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Trafiamy z powrotem do głównego korytarza, skręcamy w lewo, znajdujemy zgaszony nietypowy koksownik i rozpalamy go zdobytym niedawno ogniem, za nami otworzy się kolejna ściana [1] - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Trafiamy z powrotem do głównego korytarza, skręcamy w lewo, znajdujemy zgaszony nietypowy koksownik i rozpalamy go zdobytym niedawno ogniem, za nami otworzy się kolejna ściana [1]. Wchodzimy do pomieszczenia za nią i odnajdujemy ostatnią runę [2]. Po krótkiej walce wracamy do komnaty z sarkofagiem (po wyjściu z pomieszczenia skręcamy w lewo, a na końcu korytarza w prawo).

14 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Z Kompletem czterech run podchodzimy do wielkich drzwi [1], za którymi znajdziemy stojaki z magiczną bronią, zniszczenie jednego z nich uwolni przerośniętego szkieletu [2] z grobowca, który stanie przeciwko nam do walki w eskorcie kilku mniejszych szkieletów - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Z Kompletem czterech run podchodzimy do wielkich drzwi [1], za którymi znajdziemy stojaki z magiczną bronią, zniszczenie jednego z nich uwolni przerośniętego szkieletu [2] z grobowca, który stanie przeciwko nam do walki w eskorcie kilku mniejszych szkieletów. W pierwszej kolejności pozbywamy się eskorty, a następnie zajmujemy się głównym przeciwnikiem. Taktyka jest o tyle prosta, że naszych bohaterów jest dwoje, a wróg jeden. Głównym sprawcą obrażeń powinien być ten bohater, którym aktualnie przeciwnik się nie interesuje, natomiast ten, przeciwko któremu skierowane są ataki powinien głównie blokować lub uciekać przed napastnikiem.

15 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po zwycięskim starciu podnosimy kulę [1] ze zwłok dużego szkieletu oraz podpalmy strzały niebieskim płomieniem, tak przygotowani wracamy do gadającej głowy i podpalamy jej oczy [2] - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po zwycięskim starciu podnosimy kulę [1] ze zwłok dużego szkieletu oraz podpalmy strzały niebieskim płomieniem, tak przygotowani wracamy do gadającej głowy i podpalamy jej oczy [2]. Przed dojściem do niej napotkamy mieniącego się na czerwono nieumarłego, nie jest trudny do pokonania, ale najprawdopodobniej stracimy na niego nasze podpalone strzały, przez co będziemy musieli zawrócić i ponownie je zapalić.

16 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Ruszamy dalej przez przejście za kamienną głową i podążając za niebieskim świetlikiem wyjdziemy w końcu na powierzchnie [1] - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Ruszamy dalej przez przejście za kamienną głową i podążając za niebieskim świetlikiem wyjdziemy w końcu na powierzchnie [1]. Ze zniszczonej chaty stojącej po prawej wyłonią się ciężko zbrojni Wargarscy wojownicy, zabijamy ich i przeszukujemy okolice. Znajdziemy niewielki budynek z kilkoma wiszącymi ludźmi [2], niestety tylko jeden z nich żyje, uwalniamy go i otrzymujemy informacje na temat nowo napotkanych przeciwników.

17 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
W dalszą drogę udajemy się przez chatę, z której ostatnio zostaliśmy zaatakowani - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

W dalszą drogę udajemy się przez chatę, z której ostatnio zostaliśmy zaatakowani. Na parterze znajdziemy kryształ, a na zewnątrz za zniszczoną ścianą leżą zwłoki [1], które potraktowane kamieniem umarłych wyjawią nam szczegóły dotyczące zwyczajów kurczaków. Dalsza droga wiedzie przez górne piętro, gdzie natkniemy się na pojedynczych wrogów. Po walce zeskoczymy z chaty wprost na ścieżkę wydeptaną w wysokiej trawie [2].

Sekcja 1.6: Wejście do twierdzy

18 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Wędrując przez gęste zarośla dotrzemy w końcu do bramy i drewnianych drzwi [1], za którymi znajdziemy kryształ, punkt uczenia się nowych umiejętności i kamień zmiany bohatera - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Wędrując przez gęste zarośla dotrzemy w końcu do bramy i drewnianych drzwi [1], za którymi znajdziemy kryształ, punkt uczenia się nowych umiejętności i kamień zmiany bohatera. W tym miejscu dobrze jest się przygotować, gdyż za kolejną bramą [2] czeka na nas pułapka.

19 - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po krótkiej cut-scence wylądujemy na dziedzińcu otoczonym murem, będziemy nękani przez Wargarów dowodzonych dziwnym stworzeniem z świecącym okiem [1], zainfekowanym Wargarem - Rozdział 1- Miasto Dyfed (sekcje 1.3-1.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po krótkiej cut-scence wylądujemy na dziedzińcu otoczonym murem, będziemy nękani przez Wargarów dowodzonych dziwnym stworzeniem z świecącym okiem [1], zainfekowanym Wargarem. Całe starcie rozegra się w trzech etapach. Pierwszy etap to obrona przed wrogami i ostrzeliwanie ich dowódcy, po otrzymaniu wystarczających obrażeń zejdzie on z murów i przywoła potężnego wojownika [2]. Etap drugi, unikając kul ognia należy w pierwszej kolejności zająć słabszymi Wargarami i zbrojnym. Po uporaniu sie z nim należy zabrać się za głównego przeciwnika. Etap trzeci to walka z samym dowódcą, rzadko się broni przed naszymi ataki, ale uporczywie rzuca kule ognia i czasem teleportuje się na mury, gdzie znajduje się tylko w zasięgu naszych strzał. W takiej sytuacji schowanie się za zasłoną niewiele nam pomoże, lepiej znaleźć sobie kawałek otwartej przestrzeni i przerywać ostrzał by uniknąć ognistej kuli. Po walce obejrzymy cut-scenke, podczas której nasi bohaterowie zeskoczą do lochów Dyfed.