Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Brink - poradnik do gry

Brink - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink poradnik Brink

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Cele misji i koło zadań

Zadania główne

Brink to gra zespołowa, która opiera się na wykonywaniu zadań i tylko to może zagwarantować twojej drużynie zwycięstwo. Nie ważne jak świetnych graczy masz w swojej drużynie i ilu przeciwników są w stanie zabić. Przegracie, jeśli w określonym czasie nie uda wam się wykonać wszystkich zadań głównych w danej misji. Wykonywanie zadań głównych jest też najskuteczniejszą metodą zdobywania punktów doświadczenia. Oto cele, jakie spotkasz w grze:

  • Zniszcz cel: Żołnierz

Niektóre misje wymagają zniszczenia danego obiektu. Jako żołnierz podłóż ładunek we wskazanym miejscu i broń go przed wrogimi technikami, którzy mogą go rozbroić.

Wiele celów misji potrzebnych do zwycięstwa musi zostać naprawionych, a nawet wybudowanych przez techników - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry
  • Zbuduj/napraw(eskortowany) cel: Technik

Wiele celów misji potrzebnych do zwycięstwa musi zostać naprawionych, a nawet wybudowanych przez techników. Jako technik zbliż się do celu i wejdź z nim w interakcję, a rozpoczniesz cały proces. Pamiętaj żeby zabrać ze sobą obstawę, ponieważ jesteś w tym czasie zupełnie bezbronny. W przypadku eskortowania pojazdu, możesz go naprawić jeśli zostanie unieruchomiony.

W niektórych misjach będziesz musiał doprowadzić osobę lub pojazd z jednego punktu na mapie do drugiego - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry
  • Eskortuj VIP-a/pojazd: Każda klasa

W niektórych misjach będziesz musiał doprowadzić osobę lub pojazd z jednego punktu na mapie do drugiego. W takim wypadku musisz znajdować się w pobliżu danego celu, by ten w ogóle się przemieszczał (jeśli odejdziesz za daleko cel się zatrzyma). Pilnuj by cel nie został unieruchomiony. Unieruchomione cele można uzdrowić/naprawić.

Jak wyżej - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry
  • Eskortuj/ulecz VIP-a: Medyk

Jak wyżej. Z tą różnicą, że jako medyk będziesz również dbał o utrzymanie VIP-a przy życiu poprzez leczenie go lub reanimowanie.

Po wybraniu tajniaka udaj się do celu, załóż na nim hakerynkę i zacznij hakowanie - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry
  • Zhakuj cel: Tajniak

Po wybraniu tajniaka udaj się do celu, załóż na nim hakerynkę i zacznij hakowanie. Podczas hakowania trzymasz w ręku PDA i możesz się poruszać po okolicy w niedalekiej odległości. Pozwala to na ukrycie się gdzieś w pobliżu. Zasięg hakerynki pokazany jest na PDA - jeśli zgubisz zasięg, będziesz musiał ponownie nawiązać łączność z hekerynką. W trakcie hakowania jesteś bezbronny i by strzelić musisz przerwać ten proces. Broń hakerynek przez wrogimi technikami, gdyż moją oni je zamrażać i usuwać.

Najprostsze z zadań głównych, pod warunkiem że przeżyjesz - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry
  1. Dostarcz przedmiot do celu: Każda klasa
  2. Wybuduj barykadę/gniazdo KM-u/napraw cel: Technik
  3. Rozbrój bombę: Technik
  4. Zniszcz barykadę: Żołnierz
  5. Otwórz przejście/skrót: Tajniak/ Technik
  6. Ochraniaj cel: Każda klasa
  7. Zmień klasę: Każda klasa
  8. Przejmij punkt dowodzenia: Każda klasa
  9. Eskortuj towarzysza: Każda klasa
  10. Pomóż członkowi drużyny: Każda klasa
  11. Znajdź najbliższy punkt dowodzenia: Każda klasa
  12. Inne: Każda klasa

Najprostsze z zadań głównych, pod warunkiem że przeżyjesz. Po prostu podnieś dany przedmiot i udaj się z nim do celu, gdzie będziesz musiał wejść z nim w interakcję przez krótką chwilę by zakończyć zadanie.

1 - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry

 

Zadania poboczne

Te zadania to najczęściej dokładne przeciwieństwo zadań głównych wrogiej drużyny. Są to również zadania, które mają umożliwić lub ułatwić innym członkom twojej drużyny wykonanie waszych zadań głównych.

Podczas wielu misji będziesz miał do wyboru cele, które pomogą utrzymać wrogą drużynę z dala od celu jaki mają osiągnąć.

Kiedy wrogi żołnierz podłoży ładunek, znajdź go i zneutralizuj za pomocą swojego aerozolu zamrażającego.

Jeżeli wrogi technik wybuduje barykadę, która zamyka dogodną trasę do celu twojej drużynie, podłóż na niej ładunek i zniszcz ją.

Niektóre misje oferują dogodne skróty dla twojej drużyny. Aby je jednak utworzyć, będziesz musiał zhakować lub naprawić pewne cele.

Zadanie odpowiednie dla każdego. Wybierz cel ochrony z Koła zadań i trzymaj się go blisko, powstrzymując fale wroga przed dotarciem do niego.

Ten cel pojawi się na twoim Kole zadań, jeżeli w twojej drużynie brakuje klasy, która jest niezbędna do wykonania zadań głównych. Udaj się do najbliższego punktu dowodzenia i zmień klasę na wymaganą.

Podejdź do neutralnego lub wrogiego punktu dowodzenia i wejdź z nim w interakcję. Pojawi się pasek postępu, a po krótkiej chwili punkt dowodzenia przejdzie w posiadanie twojej drużyny.

Masz możliwość eskortowania członka drużyny, który wybrał sobie za cel jedno zadań głównych w danej misji. Trzymaj się go blisko i chroń go przez wrogim ogniem lub lecz.

Prawie wszystkie klasy postaci mają w swoim asortymencie jakieś wzmocnienia dla kompanów. Żołnierz może uzupełniać innym amunicję, medyk reanimować, technik wzmacniać obrażenia itp. Przywołaj koło zadań, by zobaczyć czy ktoś z twoich sojuszników nie potrzebuje pomocy.

Ten cel służy odnajdowaniu punktów dowodzenia, celem zmiany klasy lub broni, albo uzupełnienia amunicji.

W zależności od twojej klasy i posiadanych umiejętności, na twoim Kole zadań modą pojawić się również inne cele, takie jak rozbrajanie min, podszywanie się pod wrogów, szabrowanie zwłok itp.

Koło zadań

Koło zadań jest jedną z tych rzeczy, która wyróżnia Brinka na tle innych gier tego typu - i to bardzo pozytywnie. Dzięki niemu nie potrzebna Ci będzie żadna mapa terenu, GPS, ani nawet doskonała znajomość danej lokacji. Koło zadań pojawia się w dwóch sytuacjach: po wejściu w interakcję z sojuszniczym punktem dowodzenia lub po naciśnięciu klawisza, który odpowiada za jego wywołanie. Jedno i drugie koło ma różne zastosowania.

Koło zadań, które pojawia się przy punktach dowodzenia pozwala Ci na zmianę klasy i uzbrojenia. Klasy oznaczone na żółto są klasami niezbędnymi do wykonania głównego celu misji w twojej drużynie. Jeżeli np. twoja drużyna musi wysadzić w powietrze drzwi do magazynu, a w twojej drużynie nie ma żadnego żołnierza, udaj się do najbliższego punktu dowodzenia i zmień klasę na wymaganą. Najbliższy sojuszniczy punkt dowodzenia możesz w prosty sposób odnaleźć za pomocą twojego podręcznego koła zadań, o czym poniżej.

Twoje podręczne koło zadań jest do twojej dyspozycji zawsze i wszędzie - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry

Twoje podręczne koło zadań jest do twojej dyspozycji zawsze i wszędzie. To twój przewodnik i najlepszy przyjaciel. Nie wiesz co robić, lub gdzie znajduje się cel twojej misji? Wybierz go na kole zadań, a ono odpowiednio Cię pokieruje. Odwróci nawet twój wzrok w odpowiednim kierunku (przy domyślnych ustawieniach gry - potem możesz to wyłączyć).

Wybrany z koła zadań cel zostanie pokazany na twoim radarze, zostanie podświetlony żółtą poświatą na ekranie, oraz na twoim HUDzie pojawi się ikonka, wskazująca kierunek do celu i odległość, jaka Cię od niego dzieli - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry

Wybrany z koła zadań cel zostanie pokazany na twoim radarze, zostanie podświetlony żółtą poświatą na ekranie, oraz na twoim HUDzie pojawi się ikonka, wskazująca kierunek do celu i odległość, jaka Cię od niego dzieli. Możesz w ten sposób również lokalizować punkty dowodzenia twojej drużyny, poboczne cele misji, martwych lub unieruchomionych wrogów i sojuszników, na których możesz użyć różnego rodzaju umiejętności [Rozdział 2] itp.

Cele wybrane z koła zostają podświetlone, niezależnie do tego czy celem jest osoba, przedmiot czy lokacja - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry

Cele wybrane z koła zostają podświetlone, niezależnie do tego czy celem jest osoba, przedmiot czy lokacja. Żółtą poświatę otaczającą cel widać również przez ściany i to na dowolną odległość.

Koło zadań jest jedną z najbardziej elastycznych i przydatnych funkcji w historii gier komputerowych - Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink - Brink - poradnik do gry

Koło zadań jest jedną z najbardziej elastycznych i przydatnych funkcji w historii gier komputerowych. Jest łatwe w użyciu, intuicyjne, a przede wszystkim sprawia, że nikt nie błądzi po mapie bez celu (chyba że nie używa koła, ale to inna historia).